עוד טיסות לצרפת: איזי ג'ט לנאנט, ריינאייר למרסיי, אל-על לניס וישראייר לשטרסבורג - פואנטה

עוד טיסות לצרפת: איזי ג'ט לנאנט, ריינאייר למרסיי, אל-על לניס וישראייר לשטרסבורג

לא רק פריס. לאחרונה חברות תעופה רבות הכריזו על מגוון טיסות לצרפת, במחיר שמתחיל בעשרות אירו לכיוון. היכן נוחתות טיסות איזי ג'ט, ריינאיר, אל על וישראייר?

טיסות לצרפת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שהתבשרנו לאחרונה על גידול מספר הטיסות להודו, הטיסות לתאילנד, הטיסות לארצות הברית והטיסות ללונדון, לאחרונה אנחנו מתבשרים על הוספת יעדים וטיסות לצרפת. הפעם מדובר בשתי חברות הלואו קוסט הבינלאומיות הגדולות – איזי ג'ט וריינאייר, ולצדן בחברת אל על ובחברת ישראייר.

איזי ג'ט: טיסות לנאנט

חברת איזי ג'ט תחל להוציא טיסות לעיר נאנט שבצרפת כבר ב-1 באפריל 2019. נאנט, הממוקמת במערב צרפת, היא העיר השישית בגודלה במדינה. החל ב-4 באפריל תפעיל איזי ג'ט מנאנט טיסות ל-13 יעדים באירופה.

הטיסות מישראל יופעלו שלוש פעמים בשבוע, בימי שני, רביעי ושבת.

מחיר התחלתי: מכ-65 אירו לאדם לכיוון אחד. מחיר זה הוא כמובן עבור כרטיס ללא בחירת מושב, מזון או שליחת מזוודה אל בטן המטוס.

ריינאייר: טיסות למרסיי

באוקטובר 2019 יחלו לצאת גם טיסות רינאייר למרסיי שבצרפת. הקו החדש יפעל שלוש פעמים בשבוע, בימים שלישי, חמישי ושבת.

ריינאייר היא כידוע אחת מחברות הלואו קוסט הגדולות בעולם, והמחיר ההתחלתי של כרטיס לכיוון אחד מגיע לעתיםלכ-35 אירו בלבד – אך כמובן מדובר במחיר לכרטיס ללא תיקים או מזון, אלא תיק יד קטן בלבד. במחיר שמתחיל בכ-74 אירו לכיוון, אפשר למסור מזוודה עד 20 ק"ג ולהעלות למטוס שני תיקים, וכן לבחור מושב.

אגב, לאחרונה הודיעה ריינאייר על כמה שינויים במדיניות שלה, ביניהם אפשרות לשינוי בהזמנה ללא תשלום ל-48 שעות, פיצוי למי שמוצא מחיר נמוך יותר בתוך שלוש שעות, פיצוי על איחור בטיסה, תמיכה 24/7 ועוד.

אל על: טיסות לניס

אל על השיקה טיסות לעיר ניס אשר בריביירה הצרפתית. כמו יתר היעדים, גם כאן פועל כבר מודל התמחור החדש של החברה.

כפי שפורסם בפואנטה, אל על נפרדה לאחרונה ממותג הלואו קוסט שלה, UP, שבמסגרתו היא הפעילה טיסות במודל תמחור מדורג רק לחמישה יעדים מאירופה. כעת, ההודעה כי אל על מוחקת את UP, אל על משתמשת באופן קבוע במודל תמחור לואו קוסט והצרכנים צריכים לבחור בין כרטיס זול לא מזוודה לאוכל (LITE) לבין כרטיסים יקרים יותר שמחירם עולה בהתאם למה שהם מציעים.



טיסות אל על לניס יתבצעו במטוסי בואינג 737. הטיסות לניס ימריאו בימי ראשון, שלישי וחמישי בשעה 06:30 בבוקר וינחתו ב-09:45. הטיסות מניס ימריאו באותם ימים בשעה 11:00 בבוקר וינחתו בישראל ב-15:45.

החברה הכריזה על השקת הקו באוקטובר 2018, והטיסות יחלו במרץ 2019. בעת ההכרזה אל על הבטיחה מחירי מבצע זמניים של החל מ-כ-250 דולר למחלקת תיירים, וכעת אפשר למצוא מחיר שאינו יקר משמעותית – החל מכ-260 דולר.

ישראייר: טיסות לשטרסבורג

כפי שפורסם בפואנטה, החל מתחילת הקיץ הקרוב תפעיל ישראייר טיסות לשטסרבורג שבצרפת. שטרסרבוג היא לא רק יעד יפה בפני עצמו, אלא מהווה גם נקודת מוצא פופולרית אל היער השחור.

כעת אפשר למצוא באתר ישראייר כרטיס הלוך-חזור לשטרסבורג (בתאריכים 8-15 ביולי 2019) במחיר של 450 דולר, כולל מזוודה של 23 ק"ג לבטן המטוס וכבודת יד.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות