טיסות ללונדון: חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מתחילה לטוס מישראל

טיסות ללונדון: חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מתחילה לטוס מישראל

טיסות ללונדון הן טיסות מבוקשות הן לנסיעת תיירות או עסקים, והן כנקודת מוצא לטיסות המשך, בעיקר לצפון אמריקה. כל הפרטים על וירג'ין אטלנטיק – בכתבה המלאה

טיסות ללונדון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לונדון מחכה לכם – ועכשיו התחרות על מחירי הטיסות ללונדון מתחממת. חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) מתחילה לטוס בקרוב משדה התעופה הית'רו, לונדון, אל תל אביב – ובניגוד לחלק מהמתחרות על הקו, היא משווקת כרטיסים הכוללים מזון, משקאות ו-WiFi.

עם זאת, מי שתכנן טיסה ללונדון כבר בקיץ הקרוב, יצטרך להמתין בסבלנות או לבדוק את המחירים אצל החברות האחרות, כמו אל על, איזי ג'ט או בריטיש איירווייס. זאת, משום שהטיסה הראשונה של וירג'ין אטלנטיק תצא ב-25 בספטמבר 2019.

  1. מדובר בטיסה יומית במטוסי Airbus A330-300. המטוס מחולק לכמה מחלקות – אקונומי לייט, אקונומי קלאסיק, אקונומי דילייט, אפר קלאס (Upper Class) ופרימיום.

הטיסות לתל אביב יוצעו למכירה החל מ-25 בפברואר, כך שהמחירים לא ידועים עדיין.

מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, הישראלי שי וייס, ציין כי מעבר לנסיעות תיירות ועסקים ללונדון, הקו גם ישרת רבים שמבקשים לעצור בלונדון ולקחת משם טיסות המשך לצפון אמריקה, דוגמת ניו-יורק, סיאטל, לאס וגאס, בוסטון, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.

זאת, בזכות השותפות ההדוקה בין וירג'ין אטלנטיק וחברת התעופה האמריקאית המובילה Delta: "אנחנו מזהים הזדמנות משמעותית להגדיל את התחרות בקו שבין ארה"ב לתל אביב, באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס אטלנטית שלנו עם Delta, כאשר אנו מציעים לנוסעים מתל אביב מגוון רחב של יעדים בארה"ב עם עצירת ביניים בלונדון, החל מניו יורק ועד סן פרנסיסקו".

2019 מסמלת שנת צמיחה בוירג'ין אטלנטיק, שכן היא צפויה לקבל 4 מטוסי Airbus A350-1000 (הראשונים מתוך 12). מדובר במטוסים שקטים וחסכוניים בצריכת הדלק.

בנוסף, חברת התעופה מצפה גם להיות בגרעין המייסדים של שיתוף פעולה טרנס אטלנטי בשווי 13 מיליארד דולר הכולל למעלה מ- 150 טיסות יומיות טרנס אטלנטיות ו- 60 יעדים ללא עצירה, הכולל חברות כגון: Delta, Air France ו- KLM, כמו גם השקת טיסות חדשות מהית'רו לונדון ללאס וגאס ומנצ'סטר ללוס אנג'לס.



שר התיירות יריב לוין, אמר: "כניסת אחת מחברות התעופה המובילות בעולם לישראל מהווה ביטוי נוסף לביטחון במוצר התיירותי האטרקטיבי שמספקת ישראל. המהפכה שיישמנו במשרד התיירות בשנים האחרונות נושאת פרי עם מספרי שיא של תיירות נכנסת לישראל. הטיסות החדשות תשולבנה בקמפיין הפרסום שלנו באירופה, אשר מדגיש את החוויה בתל אביב וירושלים. אני בטוח כי עם כניסת וירג'ין אטלנטיק לישראל נחזה בצמיחה נמשכת בתיירות הנכנסת מבריטניה".

למידע נוסף: www.virginatlantic.com.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות