ההורדות החכמות של נטפליקס מגיעות סוף סוף לאייפון ולאייפד - פואנטה

ההורדות החכמות של נטפליקס מגיעות סוף סוף לאייפון ולאייפד

היתרון של הורדות חכמות בנטפליקס הוא המחיקה האוטומטית של התכנים שנצפו והחלפתם בתכנים שטרם נצפו. ומה לגבי חבילת הגלישה? כך פועל שירות ההורדות בנטפליקס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

משתמשי אנדרואיד נהנים כבר כחצי שנה משירות ההורדות החכמות של נטפליקס (Smart Downloads), וכעת הוא מגיע למכשירי האייפון והאייפד (למעשה, למערכת ההפעלה iOS). השירות בעצם מייעל את השליטה בתוכן שיורד למכשיר, כך שבתום הצפייה בפרקים שהורדו למכשיר, הם נמחקים ובאופן אוטומטי יורדים למכשיר הפרקים הבאים.

השירות פועל באופן הזה בין אם צפיתם בפרק אחד ובין אם בכמה פרקים.
כאשר מדובר בסדרה עם כמה עונות, ברגע שמסיימים לצפות בפרק הראשון של העונה הראשונה, הוא נמחק מהמכשיר ובמקומו יורד אוטומטית למכשיר הפרק הראשון בעונה השנייה.

להצצה בסדרות המומלצות בנטפליקס לחודש זה – לחצו כאן

כל התהליך הזה קורה רק כאשר יש חיבור לגלישה אלחוטית – כך שהוא לא זולל את חבילת הגלישה של המנוי. כאשר מזוהה רשת אלחוטית, נמחק הפרק שכבר נצפה ויורד הפרק החדש – מה שמאפשר חיסכון בשטח אחסון של המכשיר.


 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות