הלפטופים החדשים של אסוס: המסך גדל, המחשב קטן והפתעה במשטח העכבר - פואנטה

הלפטופים החדשים של אסוס: המסך גדל, המחשב קטן והפתעה במשטח העכבר

סדרת זנבוק ו-VivoBook של אסוס שמות דגש על ניצול מירבי של שטח המסך. מה עוד חדש בלפטופים החדשים של אסוס?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שעיין בדוח החיפושים השנתי של זאפ, שפורסם כאן באתר הצרכנות פואנטה, גילה שלפטופ הוא המוצר השלישי ברשימת המוצרים שהישראלים מחפשים, אחרי סמארטפונים וטלוויזיות. מבין הלפטופים, הנוכחות של ASUS בולטת, בין היתר הודות למגוון הרחב של הדגמים. לפטופ הפך כבר מזמן לפריט חיוני – בין אם עבור סטודנט, בין אם עבור תלמיד תיכון, בין אם עבור גיימר ובין אם עבור איש עסקים. הלפטופים החדשים של אסוס, שהושקו השבוע, שואפת לתת מענה לכל צורך – החל מתלמיד בית ספר ועד גיימר, הן מבחינת החומרה, הן מבחינת הגודל והן מבחינת המחירים.

החידוש העיקרי של אסוס, שבא לידי ביטוי גם בסדרת הזנבוק (Zenbook) וגם בסדרת Vivobook, הוא במתיחת המסך (בדומה לתהליך שעברו הסמארטפונים) על חשבון המסגרת. באסוס מכנים זאת "מסך NanoEdge", שהמסגרת שלו דקה במיוחד. כך, בגודל של מחשב 13 אינץ' אפשר למעשה ליהנות כעת ממחשב 14 אינץ' – וזאת מבלי לוותר על מיקום המצלמה בחלק המרכזי העליון של המסך.

Zenbook של ASUS

סדרת זנבוק (Zenbook) מגיעה בגדלים 13, 14, ו-15 אינץ' (דגמים UX333, UX433 ו-UX533), כאשר הדגמים בגודל 13 ו-14 אינץ' כוללים מציעה משטח עכבר שהופך למקלדת נומרית (NumberPad) בגודל מלא עם תאורת LED בלחיצת כפתור, במטרה לתת מענה לחוסר הנוחות שיש בהקלדת מספרים במקלדת סטנדרטית של לפטופ.

כל הדגמים מאובזרים במצלמת אינפרה-אדום 3D המאפשרת כניסה למערכת באמצעות זיהוי פנים בעזרת Windows Hello – גם בתנאי סביבה חשוכים.

נתונים נוספים: מעבד חדיש בעל 4 ליבות Intel® Core™ i7 דור שמיני, גרפיקת NVIDIA® בדגם עד NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Max-Q, זיכרון 16GB RAM, כונני PCIe® SSD אולטרה-מהירים ו- Wi-Fi ברמת gigabit.

מחיר: החל מ-4,290 שקל.

דגם ZenBook Pro 15 UX580GE-E2032T, שהוא הדגם היוקרתי של הסדרה, מצויד במעבד אינטל Core i9 ובמשטח עכבר חכם מיוחד, שממש הופך להיות מסך נפרד שבו אפשר לשלוט בספוטיפיי, להשתמש כמשטח חתימה,להשתמש בטלפון ועוד.

המחיר בהתאם – 12,000-13,000 שקל.

VivoBook של ASUS

מדובר בדגמים S330, S430, S530 – אשר מגיעים בגודל 13, 14 ו-15 אינץ'.הדגמים מצוידים במעבדי Intel מהדור השמיני עד רמת Core i7, ומגיעים בחמישה צבעים מיוחדים ובגימורים שונים.
המסך נמתח כמעט עד הקצה לשלושה צדדים וציר ה-ErgoLift מדמה את תחושת ההקלדה על מקלדת רגילה.

 

סדרת VivoBook של אסוס
סדרת VivoBook של אסוס

 

 

 

קיימת אפשרות אחסון דואלי עם עד 512GB זכרון SSD, ועד 2TB זכרון HDD. נתונים אלו מאפשרים למחשבי ה- VivoBook להציע ביצועי עבודה מיטביים במולטי-טאסקינג, עריכת תוכן ומשחקים קלילים.
מחיר: החל מ- 3,790 שקל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות