אדוויל או אופטלגין? סופר-פארם משיקה שירות התייעצות בצ'אט עם רוקח - פואנטה

אדוויל או אופטלגין? סופר-פארם משיקה שירות התייעצות בצ'אט עם רוקח

שירות צ'אט עם רוקח ניתן באמצעות אתר סופר-פארם לאורך כל שעות היום

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מתלבטים לגבי מינון של תרופה או מרגישים צורך להתייעץ עם רוקח – ואין לכם את מי לשאול? סופר-פארם משיקה את שירות צ'אט עם רוקח: ייעוץ מקצועי על ידי רוקחי הרשת בסופר-פארם אונליין אשר יפעל בין השעות 9:00 ל-21:00. השירות מתחיל היום, יום ד', כשהרעיון הוא שלקוחות יוכלו לקבל מענה על שאלות שמטרידות אותם – בלי קשר לקופת החולים שאליה הם שייכים.

כך למשל אפשר להתייעץ על תרופה להורדת חום כאשר הילד סובל מחום גבוה, על שילוב בין תרופות שונות ועוד.
ההתייעצות יכולה להתבצע באופן אנונימי לחלוטין, משום שאין צורך לספק פרטים מזהים וכאמור אין תלות בחברות בקופת חולים מסוימת.

הרוקחים שנותנים מענה הם רוקחים מקצועיים, ואפשר גם להשאיר פרטים ולקבל תשובה במייל.

כדי להתייעץ עם רוקח בסופר-פארם יש להיכנס לקטגוריית בית מרקחת באתר הסחר של הרשת וללחוץ על צ'אט עם רוקח/ת בפינה הימנית התחתונה של המסך.

המהלך הזה מגיע בתקופה שבה התחרות בענף הפארם קיבלה זריקת מרץ, לאחר השקת רשת הפארם BE של שופרסל, אשר קמה במקום רשת ניו-פארם שהייתה המתחרה העיקרית של סופר-פארם.

רשת BE מציעה גם היא, כמובן, שירות של בתי מרקחת ומהווה תחרות לסופר-פארם בכמה רבדים: ברובד של המחיר, ברובד של המגוון ועוד. בדיקת אתר פואנטה שבוצעה לאחרונה, גילתה ש-BE זולה יותר מסופר-פארם (ולעתים קרובות אתרי הפארם העצמאיים זולים משתיהן). בנוסף, כפי שפרסמנו כאן לאחרונה, BE החלה לשתף פעולה עם מועדון הצרכנות חבר, ועמיתי חבר מקבלים כעת הנחה קבועה בסניפי BE.

סופר פארם מצדה אינה נחה על זרי הדפנה, ולאחרונה הצטרפה לתווי השי של יינות ביתן – כך שלקראת פסח הקרוב, אפשר יהיה לממש תווי שי של יינות ביתן גם ברשת סופר-פארם.



בנוסף, כפי שפרסמנו כאן, בשתי הרשתות מקדמים את הקופות האוטומטיות, וסופר-פארם מכניסה כעת קופות שירות עצמי בקצב מואץ לסניפיה. פרטים אפשר לקרוא בכתבה הקופות האוטומטיות מתרחבות.

שירות צ'אט עם רוקח בסופר-פארם מגיע כחלק מאותם מהלכים רבם שמטרתם לבדל את סופר-פארם אינטראקציה בינה לבין הלקוחות, כאשר יש להניח שלקוח שינהל שיחה עם רוקח ויקבל ממנו עצות והמלצות, ישלים את הקנייה באתר סופר-פארם. כזכור, אתר סופר-פארם מאפשר הזמנה אונליין ואיסוף מהסניף.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות