המדריך המלא לבחירת ארונות אמבטיה - פואנטה

המדריך המלא לבחירת ארונות אמבטיה

מה ההבדל בין ארונות אמבטיה מ-MDF לבין ארונות אמבטיה מעץ מלא, ומה אפשר לעשות בתקציב של 10,000 שקל?

ארונות אמבטיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

כאשר אנו רוצים לעצב את ביתנו, לעתים זו אינה משימה פשוטה. בחירת הריהוט עבור כל חדר דורשת סבלנות והגדרה של צרכים ומטרות. כך למשל, בחירה של ארונות עבור חדר האמבטיה מצריכה התייחסות לכמה פרמטרים, החל מהגדרת  הסכום שאנחנו רוצים ויכולים להשקיע, דרך בדיקת האחסון של הארונות ועד גיבוש קו עיצובי שתואם את שאר חלקי הבית.

בחירת ארונות אמבטיה יכולה להתבצע באופן עצמאי, ואפשר כמובן לשכור את שירותיו של מעצב פנים. לכל אחת מן הדרכים יש, כמובן, יתרונות וחסרונות.

קווים מנחים לבחירת ארונות עבור חדר האמבטיה

1. בחירת תקציב להשקעה – לפני שתתחילו בחיפושים, ודאו שאתם מסכימים על סכום ההשקעה. בחירת של תקציב מראש תייצר סדר בכל התהליך, תמנע מכם לגשת לחנויות לא רלוונטיות ותחסוך לכם זמן ותסכול. לדוגמה, תקציב של 10,000 ₪ יאפשר לכם לגשת למרבית המקומות ולבחור ארונות טובים וימנע מכם להגיע לחנויות בוטיק שלמעצבי על אשר מוכרים פריט בודד בעשרות אלפי שקלים.

2. פרקטיקה – הגדירו מה אתם צריכים מהארונות. יש מי שיעדיפו יחידות אחסון גדולות, שבהן יוכלו לשים את חפציהם השונים ואילו אחרים יעדיפו מרחב פתוח וגדול יותר עבור חדר האמבטיה. לכן, תכנון מוקדם, שכולל מדידה של השטח בו תרצו להרכיב את הארונות, הינו קריטי.

3. קו עיצובי – כמובן שחשוב להתייחס לאופן עיצוב הארונות, שיהיה תואם לשאר חלקי הבית. לדוגמה, בית שכולו מעוצב בסגנון כפרי אינו תואם לחדר אמבטיה מודרני בעל קווים חדים וצבעים כהים.



4. איכות החומר – מאחר שמדובר בארונות הממוקמים בחדר האמבטיה וחשופים ללחות ורטיבות מכל סוג, כדאי לוודא שהחומרים איכותיים ועמידים. בחירת ארונות אמבטיה זולים עלולה לגרום לכם לבצע החלפה נוספת עקב בלאי מהיר של החומר.

הזמנת שירותיהם של מעצב או מעצבת פנים

אם ברשותכם תקציב גדול ואתם מעוניינים לבצע עבודה מקצועית עבור חדר האמבטיה שלכם, תמיד תוכלו לשכור את שירותיו של משרד פנים. תפקידו של המעצב הוא להבין את הקו העיצובי של הבית ולהציע בהתאם לקו ההזה אפשרויות המתאימות לתקציב שייעדתם עבור התהליך.

שילוב של מעצב בתהליך ידרוש מכם להשקיע סכום נוסף, אך יאפשר לכם להיחשף למגוון מוצרים שייתכן שלעולם לא הייתם מוצאים בכוחות עצמכם.

סוגי החומרים מהם עשויים ארונות אמבטיה

כל ארון אמבטיה מחויב לעמוד בסטנדרטים מסוימים שכוללים עמידות בפני רטיבות, לחות וחום. כתוצאה מכך, ישנם חומרים מאוד איכותיים שכדאי לשים דגש עליהם. ארון אמבטיה מעץ מלא נחשב לחומר הטוב והאיכותי ביותר, ולרוב רכישה של מוצר מחומר זה תספק לכם שקט למשך שנים רבות.

ארון בעל פלטות כפולות גם כן נחשב לעמיד ביותר. מדובר על מספר פלטות מחוברות ועליהן מתבצעת מריחה של ציפוי עמיד נגד רטיבות. סוג נוסף וזול יותר מהשניים האחרים הוא ארון MDF דמוי "נסורת" ועמידותו מסוגלת להיות גבוהה רק כאשר נעשה חיבור הלוחות והציפוי כראוי.



תגובות: 0

נגישות