טעמנו: פפריטו - פלפל מתוק ללא גרעינים. גאווה ישראלית טעימה - פואנטה

טעמנו: פפריטו (pepperito) – פלפל מתוק ללא גרעינים. גאווה ישראלית טעימה

הילדים שלכם לא אוכלים ירקות? נסו לתת להם את פפריטו – פלפל מתוק, בלי גרעינים, שפשוט מנשנשים בלי להרגיש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה זה אדום ובלי גרעינים? הפעם זה לא אבטיח – אלא פלפל, ולא סתם פלפל, אלא פיתוח ישראלי מוצלח וטעים במיוחד. מדובר בפלפל שממותג בשם פפריטו (Pepperito), המיוצר על-ידי חברת ברידאקס הישראלית.

מדובר בפלפל טעים במיוחד שמשדרג ארוחה, סלט או כריך ויכול לשמש גם כחטיף, כתוספת הנשלחת לבית הספר עם הילדים או כנשנוש באמצע היום – משום שהוא מגיע בגודל אידיאלי, אין בו גרעינים וטעמו מתקתק. הוא התחבב מיד גם על המבוגרים, גם על בני נוער ואפילו על ילדים – ובעידן שבו ישראלים רבים כל כך סובלים מתזונה לא בריאה, דלה בירקות ועתירה בפחמימות, אין ספק שזה מסוג המאכלים שכדאי מאוד להכניס לתפריט היומיומי.



על פניו, זה נשמע מובן מאליו לאכול פלפל, אלא שכאן נעשתה עבודת פיתוח ממושכת, שבסופה הצליחה חברת ברידאקס לפתח ולגדל פלפל ללא גרעינים מזרעים. לפני שש שנים המוצר שווק אך ירד מהמדפים, וכעת הוא מושק מחדש בגרסה משופרת ומשודרגת.

פפריטו: פלפל ישראלי מתוק. צילום: יוסי אלטרמן

ברידאקס היא חברת זרעים ישראלית המתמחה, בין היתר, בטיפוח זני עילית של ירקות מיוחדים לשווקים בישראל ובעולם, ובמקרה הזה היא הצליחה לפתח זן (מוגן פטנט) של פלפל ללא גרעינים הגדל מזרעים. לגברי קובי אבידן, מנכ"ל חברת ברידאקס, פלפל פפריטו ישווק לא רק בישראל אלא גם באירופה, בצפון אמריקה ובדרום אפריקה.
את פלפל פפריטו עצמו מגדלת בישראל בתנאי מדבר חברת שובל – חברת בוטיק משפחתית בעין יהב שבערבה, המתמחה מזה 50 שנה בגידול ובשיווק ירקות מובחרים.

אבידן מוסיף כי מבחינת החברה מדובר בפיתוח שיילך ויתעצם, וישדרג את שאר סוגי הפלפלים שכולם מכירים, בטעם, באורך חיי המדף ובטיפוסים חדשניים וכולם יגדלו ללא גרעינים!

מחיר: החל מ-9.90 שקלים (250 גר').
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות ואצל ירקנים מובילים.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות