התחרות חוזרת לסלולר? הוט מובייל שוב במבצע 100 ג'יגה ב-29 שקל - פואנטה
הוט מובייל 100 ג'יגה
הוט מובייל 100 ג'יגה

התחרות חוזרת לסלולר? הוט מובייל שוב במבצע 100 ג’יגה ב-29 שקל

הוט מובייל רוצה לחזור ולגייס מנויים – והרבה. המבצע הנוכחי רלבנטי רק למי שיצרף שלושה מנויים ויותר. האם הוא משתלם וכמה תשלמו בתום שנה?

הוט מובייל שוב שולפת את הקלף של חבילת 100 ג’יגה ב-29 שקל – אבל המחיר הזה תקף רק למי שמצרף שלושה מנויים ומעלה. המבצע החדש של הוט מובייל ירוץ במשך שבועיים (עד 30.1.2019), והמחיר עצמו תקף לשנה בלבד. בתום שנה, יעודכנו דמי השימוש החודשיים ל-49 שקל למנוי למצרפים 3 מנויים ומעלה, ועבור מנוי אחד ל-59 ₪.
מחירה הקבוע של חבילת 100 ג’יגה בהוט מובייל עומד 39 שקל בחודש למשך שנה (לאחר מכן, המחיר עולה ל-59 שקל בחודש). המשמעות היא שהמחיר של 29 שקל בחודש מהווה הנחה של 10 שקלים בחודש, כלומר, 120 שקל בשנה – אבל שוב, רק בתנאי שתצרפו שלושה מנויים ויותר.

מבצע אחרי גל התייקרות בתעריפי הסלולר

כאן באתר פואנטה, אנחנו עוקבים מקרוב אחרי הנעשה בשוק הסלולר. כפי שדיווחנו במספר כתבות, הצרכנים הישראלים חווים התייקרות בחבילות הסלולר. זאת, לאחר שחברות הסלולר לקחו בחודשים האחרונים צעד אחורה מהתחרות העזה – והעלו את מחירי החבילות. הראשונה לעשות זאת הייתה חברת סלקום. סלקום ייקרה תעריפים באופן פומבי והודיעה קבל עם ועדה על העלאת מחירים ללקוחות חדשים, וכך אותתה לחברות הסלולר האחרות ללכת בעקבותיה. לא חלף זמן רב וגם 012 מובייל (השייכת לחברת פרטנר) עשתה זאת. למעשה, 012 מובייל ייקרה תעריפים בשיעור דומה, ועם פחות צ’ופרים למנויים החדשים. אחריהן, גולן טלקום ייקרה מחירים. גם תעריפי הוט מובייל עלו – והנה היא יוצאת במבצע כסאח.



מאחורי המבצע עומדת כנראה ההבנה שהעלאת המחירים שהיא ביצעה לאחרונה לא היטיבה עם החברה. בעבר, הוט מובייל נהנתה מגיוס חיובי של מנויים באופן קבוע, אך בחודשים האחרונים יותר לקוחות נוטשים אותה מאשר מצטרפים אליה. ברבעון האחרון של 2018 נטשו את הוט מובייל 103,432 מנויים והצטרפו אליה 94,469 מנויים, כך שהיא בפועל איבדה כמעט 9,000 מנויים. זאת, בשעה שהמתחרה הצעירה שלה, WE4G, הציגה מאזן חיובי של כ-30,000 מנויים.

בכלל, 2018 לא היטיבה עם הוט מובייל, שסבלה מגיוס שלילי של קרוב ל-39,000 מנויים, בשעה ש-WE4G, אשר רק התחילה לפעול בתחילת אפריל 2018, הצליחה לגייס כ-92,000 מנויים, ורמי לוי הצליח לייצר ניוד חיובי של כ-14,000 מנויים. לאור זאת, נראה שהוט מובייל הבינה שהיא צריכה לחשב מסלול מחדש (תרתי משמע).

לפני פחות משנה – 29 שקל היה המחיר הנפוץ

אם נדמה לכם שהמחיר של 29 שקל לחבילת 100 ג’יגה מוכר לכם – אתם לא טועים. לפני פחות משנה, זה היה הקלף ששלפו חברות הסלולר כדי לגייס מנויים: חבילת 100 ג’יגה ב-29 שקל, וזאת כדי להתמודד עם התחרות שצמחה להם מצדה של WE4G. כעת נמכרות חבילות 100 ג’יגה במחירים יותר גבוהים (39 שקל בחודש בגולן טלקום ובהוט מובייל, 70 שקל בחודש בסלקום ובפרטנר).

האם המבצע של הוט מובייל יעורר שוב תחרות? כדאי להיות עם אצבע על הדופק.

קראו עוד באתר חדשות הצרכנות פואנטה



תגובות: 0
נגישות