רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל? דגשים חשובים - פואנטה

רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל? דגשים חשובים

ביטוח נסיעות הוא מסוג המשימות שחייבים להשלים לפני שטסים לחו"ל. מומלץ לעשות השוואה ולוודא שהביטוח מתאים לפעילות המתוכננת

ביטוח נסיעות לחו"ל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל. מדי שנה יוצאים מיליוני ישראלים למגוון מדינות בחו"ל, חלקם לנסיעות קצרות ומהירות יחסית וחלקם לתקופות מתמשכות יותר.

אחד ה"סידורים" הבסיסיים ביותר עבור מרבית הישראלים היוצאים לחו"ל, הוא רכישת ביטוח לחו"ל. בשנים האחרונות הפך ביטוח זה לסטנדרט של ממש, ורוב הטסים מכניסים אותו לרשימת הסידורים ממש לצד הזמנת בתי המלון. אם גם אתם טסים בקרוב לחו"ל ומעוניינים בביטוח נסיעות לחו"ל, הנה כמה דגשים חשובים שכדאי לזכור בטרם רוכשים את הפוליסה:

האם אתם זקוקים לכיסוי סטנדרטי או מורחב?

ביטוח לחו"ל כולל לרוב כיסוי עבור מרבית ההוצאות הרפואיות להן נזקקים במקרה של פציעות או מחלות בלתי צפויות, אך במקרים מסוימים הביטוח הבסיסי אינו מספיק, וקיים צורך לרכוש פוליסה מורחבת. דוגמה לכך היא ביטוח לספורט אתגרי – אנשים אשר טסים לחו"ל על מנת לבצע סוגים שונים של ספורט אתגרי (אשר כרוך לעיתים ברמת סיכון גבוהה יותר מאשר הפעילות השגרתית הכרוכה בטיול "רגיל"), נדרשים לרוב לרכוש ביטוח ספורט אתגרי, שעולה עוד כמה שקלים אך מציע כיסוי מלא גם עבור מקרים של פציעות כתוצאה מאותו ספורט.

במידה שאתם טסים על מנת לטפס על הרים, לגלוש במים או בשלג או לעשות ספורט אתגרי אחר כלשהו, חשוב לוודא כי אתם רוכשים פוליסה שאכן תכסה אתכם.

כדאי לנצל את התחרות בתחום – השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל

חברות ביטוח רבות מתחרות כיום על הלקוחות היוצאים לחו"ל, באמצעות סוכני נסיעות, קופות החולים, חברות כרטיסי האשראי וסוכני הביטוח. התחרות הזו מביאה למחירים אטרקטיביים יותר ופחות. השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל באתר שוק הביטוח תבטיח כי אתם מוצאים את הביטוח האטרקטיבי ביותר עבורכם, בוחרים את כמות הנוסעים, הגילאים והתאריכים שבהם אתם שוהים בחו"ל (מרגע היציאה לחו"ל עד הנחיתה בארץ), בוחרים את ההרחבות המבוקשות ועורכים השוואה בין חברות הביטוח, באתר פירוט של כל הכיסויים שחברות הביטוח מציעות כולל ההחרגות שנציגי חברות הביטוח לא יגידו לכם לעולם, לאחר שמצאתם את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם, ניתן לעבור לקניה פשוטה אונליין ולרכוש ביטוח בפחות מ-5 דקות.

על פי רוב לא מדובר בביטוח יקר, אך גם הפרש של כמה דולרים או אפילו כמה עשרות סנטים ליום לכל נוסע עלול להצטבר לחיסכון משמעותי במקרה שכל המשפחה טסה או שטסים לתקופה ארוכה בחו"ל.

פרטי התקשרות במקרה הצורך

כאשר רוכשים את הביטוח, כדאי מאוד לברר בדיוק מהי דרך ההתקשרות וההתנהלות מול חברת הביטוח, במקרה הצורך. במידה ונפצעים בחו"ל, הכל קשה יותר ופחות נעים לטיפול ותפעול מאשר במקרה דומה המתרחש בארץ.

לכן, חשוב שתדעו מראש מה עליכם לעשות במקרה שתזדקקו לטיפול רפואי בחו"ל ותצטרכו להפעיל את הביטוח: כיצד אתם מתקשרים עם חברת הביטוח? כיצד מתבצעת הסדרת התשלום? דאגו שיש לכם פיסת נייר בתיק עם כל הפרטים הרלבנטיים לפני שאתם יוצאים מהארץ.



הארכת הביטוח

חשוב גם לברר בדיוק מהם התנאים והנהלים בנוגע להארכת הביטוח, במידה ואתם מאריכים את השהייה שלכם בחו"ל – כיצד מאריכים את הביטוח מבחינה טכנית? האם זה בכלל אפשרי באותה חברת ביטוח? האם התעריף ליום משתנה?

לטסים לטיולים ארוכים במיוחד מומלץ לבדוק מה הפרק הזמן המקסימלי שחברת הביטוח מוכנה לבטח. ככל שיהיו לכם יותר תשובות על שאלות שכאלו, כך הכול יהיה יותר נוח, פשוט וקל כשתהיו בחו"ל.

רכישת ביטוח נסיעות באתר שוק הביטוח

אתר שוק הביטוח מאפשר לכם לערוך השוואת ביטוח נסיעות און ליין בזמן אמת בין כל הכיסויים והמחירים שחברות הביטוח ולעבור לקנייה ישירה באתר.

לא מבינים משהו וצרכים עזרה? המומחים בשוק הביטוח בקיאים בכל האותיות הקטנות בפוליסה וזמינים לענות לכם על כל שאלה 24/7 בטלפון ובוואטס-אפ. צריכים לתבוע את הביטוח ולא יודעים עם מי לדבר? נשמח לעזור לכם במקרה בכל מקרה של תביעה. מבוטחים של שוק הביטוח יכולים לטייל וליהנות משקט נפשי בידיעה שבמקרה שהם יצטרכו טיפול רפואי בחו"ל, הם יהיו הראשונים בתור בחברת הביטוח לקבל את השירות שעבורו הם קנו את הפוליסה.



תגובות: 0

נגישות