חופשת סקי נפלאה מעבר לים? כך עושים את זה - פואנטה

חופשת סקי נפלאה מעבר לים? כך עושים את זה

חופשת סקי הפכה לפופולרית בשנים האחרות בקרב ישראלים רבים – ולא במקרה. מהו היעד המסקרן שהישראלים גילו לאחרונה לחופשת סקי?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)
חופשות סקי תופסות תאוצה רבה בשנים האחרונות ומשפחות רבות נוהגות לטוב לחו"ל לפחות אחת בכל שנה כדי ליהנות מחופשה מפנקת באזורים המושלגים.

חופשת סקי – איפה מתחילים?

תכנון של חופשת סקי מתחיל בחיפוש אחר אתרים אטרקטיביים שבהם השלג נערם לגובה רב, דבר המאפשר גלישה מאתגרת במיוחד, מסלולים התואמים את היכולות של הגולשים ומסלולים ייעודיים לילדים המצטרפים מדי שנה לאהבה הגדולה של הוריהם, גלישה בשלג.

חבילות נופש הכוללות טיסות ישירות ליעד המבוקש, בתי מלון איכותיים, ציוד סקי מקצועי וסקי פס – פותרות את הבעיה של הרכבת חופשה בכל מיני אתרים. רבים מהלקוחות מזמינים חופשת סקי לבולגריה הכוללת את הכול, וכך הם אינם צריכים לדאוג לדבר מלבד להגיע לשדה התעופה בזמן.



אתרי הסקי בבולגריה

לאור ההצלחה המסחררת של כל אתרי הסקי, המארחים אלפי תיירים שמגיעים לחופשת סקי מכל העולם, אנשי העסקים המקומיים בונים בתי מלון חדשים, משפצים בתי מלון קיימים ומוסיפים להם בילויים האהובים על הקהל, כמו בתי קזינו, בריכות שחייה ומועדוני ספא יוקרתיים.

בערים השונות, כמו בנסקו, נהנים הגולשים מבילויים אטרקטיביים גם בשעות הערב במועדונים הייחודים הפעילים בהם, טברנות אותנטיות, מועדוני בילוי ופאבים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

מסלולי הסקי

עקב ההקפדה היתרה על בטיחותם של הגולשים, נחשפים נופשי הסקי למסלולי סקי בטיחותיים המטופלים כראוי לאורך היום ובכל העונה כך שיהיו חלקים ונוחים ביותר לגלישה.

בחלק מאתרי הסקי אפשר למצוא גם בתי ספר מקצועיים לתורת הגלישה לכל הגילאים, שיפור המיומנויות והדרכה מלאה על אופן הגלישה הנכון להנאתם המלאה של הגולשים ולחופשת סקי בטוחה.

לאחר הלמידה אפשר להגיע בחופשיות למסלולים השונים וגם לפארקי השלג המקצועיים המצויים באתרים רבים שמטרתם ליצור עניין רב יותר. הפארקים מאתגרים את הגולשים והם נהנים מהיעדים המרתקים המוצעים להם.

מועדוני הסקי הממוקמים בנקודות שונות במרומי ההרים מתאימים את עצמם לקהל הלקוחות ולכן מקיימים של הדרכות בשפות שונות כמו רוסית ואנגלית וכך משתלבים כולם בעשייה יוצאת הדופן האהובה על כולם.

השהייה באתר הסקי

ברוב המקרים המשפחות מגיעות לחופשה בת שבוע ימים, בשעות הבוקר המוקדמות כולם מבלים באתרים המושלגים שמקצתם הם שמורות טבע יפהפיות ומסקרנות ובשעות הערב מבלים בקניונים ובמרכזי הבילוי הנוספים.

תחרויות סקי

בין אם לחופשה משפחתית ובין אם לחופשה זוגית, בכל שנה טסים ישראלים רבים ליעדים חדשים כדי ליהנות מאתרים שזכו לפיתוח נרחב, הכולל השקעות כספיות משמעותיות לקראת פתיחתה של עונת הסקי.

כך למשל, אתר הסקי באנסקו (Bansko) בבולגריה. האתר, הממוקם בהרי פירין, הוא אחד המושלמים באירופה, ולכן יש בו גם תחרויות סקי מקצועיות מדי שנה.

מי שמגיע לחופשת סקי בזמן התחרויות נהנה מאטרקציות מיוחדות ומתחרות סוחפת במיוחד לגולשים מתחילים ובינוניים שמתחילים בתחנה העליונה בגובה 2500 מטר.

 



נגישות