כל מה שחשוב לדעת אודות ליפטים ניידים - פואנטה

כל מה שחשוב לדעת אודות ליפטים ניידים

למה עדיף לקנות ליפט נייד ולא ליפט מקובע, ומהם יתרונות הליפטים הניידים חוץ מיכולת הניוד?

ליפט נייד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)
המילה "צרכנות" מקושרת לרוב לקניות שמבצעים אנשים פרטיים ולרכישת מוצרים ביתיים וקטנים יחסית, אך בפועל, כל ארגון ובית עסק הוא צרכן של מוצרים רבים ושונים, החל ממוצרים יומיומיים פשוטים ועד למיכון כבד וציוד תעשייתי משוכלל ויקר.

כמעט כל בית עסק יצרני, או כזה המעניק שירותים, הוא צרכן של ציוד מקצועי יקר יחסית, ובמקרים אלו חשיבותה של צרכנות נבונה ומושכלת עשויה להיות עצומה בכל הנוגע להצלחת העסק ושגשוגו.

לדוגמה, ליפט נייד: מוצר השייך למעשה לקטגוריית המיכון הכבד (יחסית), ומהווה פריט מפתח עבור בתי עסק שונים דוגמת מוסכים, עסקים המתמחים בעבודות עפר ועובדים עם כלי רכב כבדים ועוד. מהו ליפט נייד ומה חשוב לדעת אודותיו בטרם הרכישה מנקודת מבטם של בעלי עסקים אשר זקוקים לפריט מסוג זה בעסק שלהם?



מיכון המאפשר להרים כל כלי רכב בכל מקום – ליפטים ניידים

למעשה, רובנו יודעים מהו "ליפט" (גם אם איננו מזהים את המושג מיד…), מפני שנתקלנו באחד כזה בכל פעם שלקחנו את הרכב למוסך. ליפט הוא למעשה מתקן הרמה אשר מיועד להרים כלי רכב במשקלים שונים, אותו מתקן שהרים את הרכב שלנו על מנת שאנשי המקצוע במוסך יוכלו לעבוד עליו מלמטה ולהגיע לכל המקומות במנוע או בתחתית הרכב שקשה או בלתי אפשרי להגיע אליהם כאשר הרכב נמצא בגובה הרצפה.

אך בעוד שבדרך כלל ליפטים במוסכים הם ליפטים קבועים, המקובעים לרצפה ומחוברים לחשמל, במקרה של ליפטים ניידים מדובר במתקנים דומים, אך אלחוטיים וניידים לחלוטין. כל בעל עסק מהתחומים הרלבנטיים יכול לקנות מערכות שונות של ליפטים ניידים, כאלו המכילות מספר שונה של עמודי הרמה, וכך להתאים את המערכת לצרכים הספציפיים של העסק שלו.

לדוגמה, עסק אשר פועל בתחום עבודות העפר ומשתמש במשאיות, דחפורים, טרקטורים וכלי רכב כבדים נוספים, יכול לרכוש מערכת ליפטים ניידים גדולה המכילה מספר רב של עמודי הרמה. העמודים מסונכרנים ביניהם ואינם זקוקים לשום חיבור חוטי, לא לחשמל ולא בין העמודים השונים. כך, ניתן ליצור בקלות מערכת המותאמת לצורך הספציפי באותו יום עבודה (ניתן להפעיל כל מספר של עמודי הרמה ביחד – רק חלק מהעמודים או את כולם בבת אחת), וכך להרים כל כלי רכב בקלות ובבטחה, החל מרכבים פרטיים פשוטים ועד לאוטובוסים או משאיות גדולות וכבדות.

היתרונות של ליפטים ניידים – נקודות מרכזיות למחשבה בטרם הרכישה

היתרונות שמציעות מערכות המורכבות מליפטים ניידים רבים ושונים. כמובן שהשחרור המוחלט מכבלים וחוטים הוא אחד היתרונות המרכזיים – כך מתאפשרת למכונאים גישה נוחה, חלקה ובטוחה לכל מקום בכלי הרכב הכבד, ללא חשש בהיתקלות, נפילות ופציעות מסוכנות.

בנוסף, מערכות אלו ניתנות לשינוע בקלות ובפשטות. ניתן להעמיס מספר עמודים כרצוננו על גבי משאית הובלה ולהביא את מערכת ההרמה המקצועית הזו לכל מקום בו היא נדרשת, כולל לשטח. זה יכול להיות מועיל מאוד בפרויקטים המבוצעים בשטח, כאשר אחד מכלי הרכב הכבדים זקוק לטיפול ושינועו למוסך עלולה להיות ארוכה, מסורבלת ויקרה.

בנוסף, גם עבור מוסכים ועסקים בהם מתקנים את הכלים הכבדים בבית העסק עצמו, מערכת של ליפטים ניידים מציעה יתרונות משמעותיים ביחס להתקנת מערכת ליפטים מקובעת. כאמור, המערכות הניידות משיגות בדיוק את אותן תוצאות, ובמובנים רבים תוצאות טובות יותר, מהמערכות המקובעות והמחוברות למערכת החשמל, כך שגם מוסכים רבים מעדיפים לרכוש מערכת ניידת ולהציבה בבית העסק עצמו.

כמובן שבעת רכישת מערכת ליפטים ניידים, חשוב לוודא כי רוכשים מערכת איכותית מספק מקצועי ומנוסה. בציוד מסוג זה תרצו כמובן אחריות וקשר ישיר עם הספק/יבואן/יצרן, למקרה שתזדקקו למידע מסוים או לתיקונים. רכישת מערכת מקורית של יצרן איכותי תבטיח עבודה בטיחותית ויעילה.


 

תגובות: 0

נגישות