עכשיו יש גם תווי שי לסופר-פארם. סופר-פארם נכנסת ל"תו פלוס" של יינות ביתן - פואנטה

עכשיו יש גם תווי שי לסופר-פארם. סופר-פארם נכנסת ל"תו פלוס" של יינות ביתן

תווי השי של יינות ביתן – "תו פלוס", יכובדו בקרוב לא רק ברשתות האופנה וברשתות המזון של הקבוצה (מגה ויינות ביתן), אלא גם בסופר-פארם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

קבוצת יינות ביתן לא יושבת בחיבוק ידיים מול ההתעצמות של שופרסל, וכך גם סופר-פארם. שופרסל, כידוע, נכנסה לאחרונה לתחום הפארם ובגדול. זאת, לאחר ששופרסל השיקה את רשת הפארם BE – שקמה במקום ניו פארם, וכעת למעשה יכולה להציע ערך גדול מאוד ללקוחותיה וגם למי שירכוש או יקבל את תו הזהב – התו המפורסם של שופרסל. בתגובה הודיעה היום קבוצת יינות ביתן, שמחזיקה גם ברשת מגה, כי לראשונה אפשר יהיה לרכוש בסופר-פארם באמצעות "תו פלוס" – תווי השי שמנפיקה יינות ביתן.

שיתוף הפעולה ייצא לדרך לקראת פסח הקרוב – כאשר כידוע, פסח הוא עיתוי שבו הקניות של הצרכנים הישראלים מגיעות לשיא, הן בתחום המזון, הן בתחום חומרי הניקוי והן בתחום הבישום והפארם.

לפי הודעת יינות ביתן, תו פלוס יהיה התו היחיד שניתן למימוש בסופר-פארם. כיום ניתן לממש את "תו פלוס" בכ-400 סניפי יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין, לצד רשתות ועסקים נוספים בתחומי האופנה, ספורט, פנאי, נופש ועוד – החל מגולף ופוקס, דרך הום סנטר ועד אופטיקנה.

הכרטיס מכובד ב- 100% מערכו הנקוב בכל הרשתות המשתתפות.


מאז שנכנס לתוקף החוק שהסדיר את תווי השי, נראה שפחות ארגונים נותנים לעובדיהם תווי שי בחגים – אך בפועל, זו המתנה שרוב הישראלים יעדיפו לקבל. שוק תווי השי וכרטיסי הגיפט-קארד מגלגל כיום יותר מ-3 מיליארד שקל, ובקבוצת יינות ביתן צופים כי הוא יגדל בשנים הקרובות הן בקרב ארגונים והן בקרב צרכנים פרטיים.

לדברי נתי בר, סמנכ"ל סחר, שיווק, מכירות ותפעול רשתות של קבוצת יינות ביתן: "המהלך נועד להגדיל את פעילותה של קבוצת יינות ביתן בתחום תווי הקנייה ואת נתח השוק שלה. "החיבור לסופר-פארם ישלים חלק משמעותי ואטרקטיבי עבור הצרכנים שלנו ויעניק להם מגוון של פתרונות למתנות".

תו פלוס סופר פארם
תו פלוס – סופר-פארם חוברת ליינות ביתן

בר הוסיף, כי בכוונת החברה להמשיך להשקיע בפיתוח המוצר "תו פלוס" על-ידי הגדלת אפשרויות המימוש, יצירת פלטפורמה דיגיטלית, פיתוח מערך השיווק והמכירות והרחבת ערוצי ההפצה.

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת סופר-פארם: "אנחנו רואים ביקוש הולך וגדל למימוש תווים מצד הלקוחות ברשת סופר-פארם והחיבור לקבוצת יינות ביתן יוצר תו אטרקטיבי המשלב מזון, קוסמטיקה, בית מרקחת וכן רשתות שונות מעולמות הלייף סטייל".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות