עושים שוק ברכבת ישראל: חקלאים מהדרום מוכרים את תוצרתם בתחנת סבידור - פואנטה

עושים שוק ברכבת ישראל: חקלאים מהדרום מוכרים את תוצרתם בתחנת סבידור

הזדמנות מצוינת ליהנות מחקלאות ישירה ולעודד את חקלאי הדרום באמצעות רכישה של תוצרת חקלאית בתחנת הרכבת

"שוק על הדרך" בתחנת הרכבת סבידור מרכז
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם עוברים בתחנת הרכבת סבידור בתל אביב בימים רביעי וחמישי, תוכלו להצטייד שם בפירות, ירקות, גבינות או מוצרים נוספים – זאת במסגרת מיזם: 'שוק על הדרך'. החקלאים מגיעים לתחנה מחבל לכיש, וכל רכישה של התוצרות המקומית היא כמובן זריקת עידוד לחקלאות הישראלית, ובמיוחד כשמדובר בחקלאות ישירה שבה אין פערי תיווך. בין המוצרים: פירות, ירקות, תבלינים, ממרחים, לחמים, גבינות ועוד.

ואיך המחירים? הנה כמה דוגמאות:

  • עציצים וזרי פרחים – החל מ-20 ₪
  • מאפים ורטבים גאורגיים – החל מ-12 ₪ ליחידה
  • ריבות וקונפיטורות – החל מ25 ₪ ליחידה
  • גבינות בוטיק – החל מ-15 ל100 גרם




ברכבת ישראל, שחוטפת לאחרונה לא מעט מהלומות בגלל העומס, הצפיפות והתקלות בקו לירושלים, עושים מאמץ להציג פעילות לרווחת הנוסעים. כך, לאחרונה נחנך בתחנת תל אביב סבידור מרכז טרמינל מודעי החדש, בעלות של 31.8 מיליון ₪. הטרמינל מחבר את תחנת הרכבת לגשר מודעי ומאפשר יציאה ישירה גם כיוון מתחם הבורסה ברמת גן וגם לכיוון שכונות צפון תל אביב. לצד פתיחת הטרמינל החדש, נפתחה לאחרונה הכניסה החדשה לטרמינל הדרומי, וברכבת ישראל משדרגים כעת גם את פנים התחנה.

הדוכנים מוצבים באולם הנוסעים, לצד הפסנתר ולפני הירידה לרציפים, כשהרעיון הוא להגיע לכ-50,000 נוסעים שעוברים בתחנת סבידור מרכז בכל יום.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות