15,000 כרטיסים למופע "פנטום האופרה" נמכרו תוך שבוע - פואנטה

15,000 כרטיסים למופע "פנטום האופרה" נמכרו תוך שבוע

כמה עולים כרטיסים למחזמר פנטום האופרה ואיך אפשר להשיג הנחה? פרטים בכתבה

פנטום האופרה
המחזמר פנטום האופרה בישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לפני שבוע התבשרו הישראלים כי המחזמר המצליח "פנטום האופרה" יוצג בישראל, וכבר נמכרו 15,000 כרטיסים.

פנטום האופרה נחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בכל הזמנים, וישראלים רבים כבר צפו בו בברודוויי או בלונדון. כעת אפשר יהיה ליהנות מהיצירה בעלת הלחנים העוצמתיים, התפאורה המיוחדת והעלילה הסוחפת גם כאן בתל אביב, כאשר המחזמר יוצג בבית האופרה בחודש אוגוסט מספר פעמים, החל מ-12.8.2018.



לדברי מפיק המחזמר, משה יוסף, כמות הכרטיסים שנמכרו היא מעל ומעבר למצופה: "המחזמר 'פנטום האופרה' הינו המחזמר הגדול ביותר שיגיע לישראל במסגרת מסע ההופעות העולמי באסיה. מדובר על היענות גבוהה במיוחד ומעבר לכל הציפיות".

המחזמר 'פנטום האופרה' מציג בימים אלו בלונדון, ניו יורק, בודפשט ובארה"ב ויגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות העולמי שיעבור גם בסינגפור, מנילה, מלזיה אבו דאבי ועוד.

מחירי הכרטיסים נעים בין כ-200 שקל לכ-700 שקל – בהתאם למיקום באולם.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ומחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD נהנים מהטבה של 150 ₪ הנחה תמורת 80 נקודות לכל רמות המחיר, ובעלי כרטיס אמריקן אקספרס זכאים להנחה של 20% למופע שיתקיים ב-29.8.2018.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות