היתרונות של בדיקת סוכר ללא דקירות - פואנטה

היתרונות של בדיקת סוכר ללא דקירות

חולי סוכרת סובלים לא מעט בשל הצורך לדקור את עצמם שוב ושוב. קיים פתרון זמין לבדיקת סוכר ללא דקירות – והוא נגיש וזמין לחולי הסוכרת בישראל

בדיקת סוכר ללא דקירות
Doctor working with laptop computer at her office
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

על פי הערכות, בישראל חיים כ-600 אלף חולי סוכרת ברמות שונות. רבים מהחולים נאלצים לדקור את עצמם לפחות פעם אחת ביום כדי לבדוק את רמת הסוכר בדם. המצאה חדשה (יחסית) שמה סוף לאותה בדיקת סוכר או בדיקת אינסולין לא נעימה, המתבצעת באמצעות דקירה של מחט קטנה, כאשר היום ניתן לבצע את אותה בדיקה הבודקת את רמות הסוכר בדם בצורה מדויקת, ללא דקירות. למעשה, מדובר בפיתוח פורץ דרך.

בדיקת סוכר ללא דקירות – איך זה עובד?

המערכת נקראת פריסטייל ליברה, והיא משחררת את חולי הסוכרת מביצוע אותן בדיקות שמבוצעות באמצעות דקירות בכדי לנטר את רמת הסוכר. הפעולה מתבצעת על ידי הצמדה של מאין גלאי לחלק האחורי של היד ותוך הצמדה של הטלפון הנייד לאותו גלאי ניתן לבדוק את רמות הסוכר בדם, שוב ללא דקירות וללא מחטים. החיישן מוצמד לגב הזרוע העליונה עד לתקופה של 14 ימים.

ביד אחת אנו מחזיקים את היחידה האלקטרונים הנקראת גם ”הקורא“ ותוך שנייה אחת, ’סורקים‘ את עצמנו. הגלאי קורא את הסורק במרחק של עד ארבעה סנטימטרים ובתוך שנייה מתקבלות התוצאות.

בדיקת סוכר ללא דקירות – יתרונות

1. כבר אין צורך לבצע את פעולת הדקירה הלא נעימה והכואבת, פעולה הדורשת הוצאה של דם, תהליך שאינו נעים בכלל עבור רבים מאיתנו.

2. אנו מקבלים נתונים נוספים פרט לרמת הסוכר בדם: לא רק שהמערכת מראה את רמת הסוכר העכשווית בדם אחרי או לפני ארוחה, אלא גם מאפשרת לראות את המצב עד לשמונה השעות האחרונות. התוצאות מתקבלות בסריקה בצורה גרפית, מה שמאפשר לבצע מעקב על רמות הסוכר גם בשנת הלילה, מבלי לבצע שום דקירה.

3. חיסכון בזמן – בדיקת סוכר ללא דקירות חוסכת לנו זמן יקר, שכן הנתונים מוצגים על גבי המסך תוך פחות משניה מרגע הסריקה.


בנוסף, אחת הבעיות עם בדיקת הסוכר הרגילה היא שכאשר אנו מקבלים נתון מספרי כלשהו, אין אנו יודעים מה יהיה המצב בשעה, בשעתיים או בשלוש השעות הקרובות. המצב הזה השתנה לחלוטין באמצעות המכשיר, המבצע בדיקת סוכר ללא דקירות. תוצאה זו מאפשרת לחולה הסוכרתי לקבל החלטות בזמן אמת, עם הרבה יותר ביטחון ולטווח ארוך יותר.

למעשה, ישראל היא המדינה העשירית בעולם שמשווקת בדיקות סוכר ללא דקירות באמצעות מכשיר מתקדם, כאשר היום ניתן ליהנות מקונספט ייחודי, להגיע למרכזים השונים הפזורים ברחבי הארץ וכך ללמוד על המוצר, להבין איך בדיוק משתמשים במכשיר, להרגיש את היתרונות השונים בצורה ממשית על הגוף, ורק אז להגיע להחלטה. אין ספק כי מדובר בטכנולוגיה מתקדמת אשר שיפרה את אורח החיים של סוכרתיים רבים ומקלה עליהם בהיבטים רבים במהלך היום.


תגובות: 0

נגישות