5 דרכים להפוך חדר ילדים לחדר נוער עם סטייל - פואנטה

5 דרכים להפוך חדר ילדים לחדר נוער עם סטייל

המיטה, התאורה, הקירות, הריצוף ופינת המחשב הם רק חלק מהכלים שבעזרתם ניתן להפוך חדרי ילדים לחדרי נוער. כך תעשו זאת

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעשור האחרון חלה עלייה בביקוש לדירות גדולות. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ב-2007 עמד אחוז הדירות החדשות עם 4 חדרים על 53% מסך כל הדירות, בעוד 33% היו דירות 5 חדרים ו-4% דירות של 6 חדרים. מנגד, ב-2008 דירות 4 חדרים ירדו ל-47% מסך הדירות שנרכשו ודירות 5 חדרים השתלטו על כמעט 40% מההיצע. המגמה הזו ממשיכה עד היום והיא קשורה להעדפות החדשות של משפחות בוגרות.



נכון להיום, משפחה עם ילדים לא מסתפקת בדירת 4 חדרים כי מוקדי הבילוי שלהם עברו מחוץ אל הפנים. ילדים ובני נוער מבלים יותר זמן בבית, מול המסך ועל המחשב ולכן הם זקוקים ליותר שטחי אחסון ומקום לאירוח חברים. אז מה עושים? הנה 5 דרכים להפוך חדר ילדים לחדר נוער מגניב בלי לעבור דירה:

1. מיטה וחצי

כל חדר ילדים צריך מיטה וחצי. מיטה כזו תלווה את הילד מגיל היסודי ועד התיכון ובדגמים מסוימים היא גם תספק עבורו פתרונות אחסון למצעים, לצעצועים ולציוד האישי. המיטה גם מעניקה להורים ראש שקט, כי היא מאובזרת בצורה בטיחותית ומגיעה עם ריפוד אורטופדי ותמיכה לעמוד השדרה, הצוואר והגב.

2. תאורה

אפשר להפוך חדר ילדים לחדר נוער באמצעות החלפת התאורה. במקום להסתפק בתאורה סטנדרטית, כדאי לבחור יחד עם הילד גוף תאורה מיוחד ולרענן בעזרתו את המראה השגרתי של החדר. התאורה גם תהיה פונקציונאלית כאשר הילד יושב לעשות שיעורי בית והיא תעניק לו אוטונומיה מלאה על האווירה בחדר.

3. צביעת קירות או טפטים

המראה של הקירות משפיע על האופי של חדרי הילדים והנוער לא פחות מאשר הריהוט והתאורה. למזלם של ההורים, צביעה מחדש של הקירות כרוכה בהוצאה ממוצעת של כמה מאות שקלים בלבד, מה גם שהם יכולים לעשות זאת לבד. לחילופין, ניתן לחדש את מראה הקירות עם הדבקת טפטים ומדבקות קיר. יש מגוון עצום של טפטים לחדרי ילדים ובעזרתם ניתן להמיר את האופי שלהם בתוך יום עבודה בודד.

4. פרקט

מעדיפים שיפוץ מאסיבי יותר? הרגע שבו הילד נכנס לגיל ההתבגרות זה גם הזמן המתאים להחליף את הריצוף בפרקט. רצפת פרקט משרה בחדר תחושה של חמימות וטבעיות, היא אידיאלית בתנאי האקלים של ישראל ובעזרתה ניתן גם להשביח את הנכס לקראת מכירה או השכרה עתידית.

5. פינת מחשב

האחריות של ההורים היא לדאוג לתנאי לימודים טובים בחדרי הילדים והנוער, והדרך לעשות זאת עוברת באבזור של פינת מחשב. ככל שפינת המחשב תיראה מאורגנת ומזמינה יותר, כך עולים הסיכויים שהמתבגר ישתמש בה וינצל אותה גם להעשרה.

שעון חכם לילדים – כך תבחרו בדגם הכי מתאים מבחינת תכונות ומחיר

 

 

תגובות: 0

נגישות