בקשה לייצוגית נגד גט (גט טקסי): לא מציגה מחיר מלא בעת ההזמנה - פואנטה

בקשה לייצוגית נגד גט (גט טקסי): לא מציגה מחיר מלא בעת ההזמנה

התובע נדרש לשלם יותר מכפי שהוצג בעת ההזמנה, בגלל חיוב על דמי הזמנה ומזוודה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד בקשה לייצוגית (ת"צ 3625-11-18) נגד גט טקסי (Gett) – והפעם התובע הוא לקוח החברה שהזמין מונית לנתב"ג, וכאשר הקבלה נשלחה אליו למייל הוא גילה שעליו לשלם סכום גבוה יותר מזה שהוצג בעת ההזמנה.

כפי שפורסם בפואנטה, בעבר הוגשה בקשה לייצוגית נגד Gett בנושא דומה, אך לא זהה (ת"צ 16445-04-17), והיא עדיין נמצאת בשלבי דיון.

לפי הבקשה הנוכחית, אשר הוגשה באמצעות עו"ד בר-אל ממשרד עו"ד יוסי לוי ושות', התובע הזמין באמצעות האפליקציה מונית מחולון לנתב"ג, והמחיר שהוצג לו היה 121 שקל.

לאחר מכן הוא קיבל את הקבלה למייל, וראה שהוא חויב בסכום גבוה יותר של 129.90, משום שחייבו אותו גם על דמי הזמנה מראש (4.80 שקל) וגם על מזוודה (4.10 שקל).

התובע מתבסס בבקשת ההיצוגית על כך שקיימת חובה על פי חוק להציג מחיר מלא.



כאשר פנה לחברת GETT, נאמר לו שהם גובים "תוספות על פי חוק", משום שהחו קמאפשר למשל לגבות על מזוודה. אלא שלטענת התובע, כאשר הוא שב מחו"ל וביקש להזמין מונית באפליקציה, הוא נדרש להזין את כמות המזוודות – ומכאן אפשר להסיק שבחברת גט יודעים היטב לתמחר את הנסיעה כולל המזוודות, ואיו שום סיבה להפתיע את הנוסעים בדיעבד.

עוד הוא טוען כי בחברות מתחרות, למשל בחברת הדר לוד, הנוהג הזה אינו קיים.

מבחינת התובע, בדיוק כמו שחייבים להציג מחיר כולל מע"מ, חייבים להציג ללקוח מראש את המחיר המלא כולל דמי הזמנה וכולל מזוודות – אם גובים עליהן תשלום.




היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות