לא מורגשת ומתאימה לאימונים אירוביים - פואנטה

סקירה: חזיית ספורט Fiona של ברוקס

בניגוד למכנסיים או חולצה לאימון, חזיית ספורט נוחה היא פריט מאתגר שלא קל למצוא. בדקנו את ההבטחות של ברוקס לגבי חזיית הספורט פיונה, והנה המסקנות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל, מאמנת כושר, סטודיו שייפ-איט

נשים ונערות רבות מוצאות את עצמן לא מצליחות למצוא חזיית ספורט מתאימה, כלאחת מסיבותיה. מי שיש לה חזה גדול, לרוב נאלצת לסבול עם חזייה צפופה ולוחצת, למרות שהיא זקוקה דווקא לתמיכה נוחה, ומי שבעלת חזה קטן, מוצאת את עצמה לובשת חזיית ספורט שמקטינה מאוד את החזה ובטח לא מחמיאה. חזיית הספורט Fiona של Brooks עוצבה מעט אחרת, ולכן מציעה פתרון מוצלח גם לאלה וגם לאלה.


ההבטחה: בברוקס מציינים שהקאפים עוצבו בצורה מינימלית כדי שיוכלו להימתח ולהתאים עצמם לחזה, והחזייה ניתנת לכוונון מקדימה בעזרת רצועות ומאחור כמו חזייה רגילה, כך שהיא תתאים לגוף בצורה מיטבית. עוד הם מבטיחים בד נעים ונושם, כך שהחזייה מצד אחד תהיה קלה ולא מכבידה על הגוף, ומצד שני תספק תמיכה ותאפשר לה להתאים לאימוני ספורט אירוביים. בחברה אפילו מציעים להשתמש בה גם ליום-יום.

מבחן התוצאה: ביצעתי עם החזייה אימונים שונים, ביניהם אימוני כוח ואימונים אירוביים, חלקם בחוץ בימים חמים וחלקם בסטודיו ממוזג. בשני המצבים היא לא גרמה להזעת יתר. גם בשכיבה על הגב, היא נוחה ולא מורגשת. החזייה איננה מרופדת, כאשר מצד אחד מדובר ביתרון מכיוון שזה מוסיף לאיוורור שלה, ומצד שני יש מי שתאמר שזה פחות מחמיא. אין ספק שזה מוסיף לקלילות ולאוורור שלה.

בשורה התחתונה, מדובר בחזיית ספורט שתתאים כמעט לכל מי שמחפשת חזייה נוחה, למעט בעלות חזה גדול מאוד, משום שהיא אינה מספקת תמיכה נוקשה.

מחיר: 250 שקל.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות