בדקנו את ברינג ברינג: השירות החדש למשלוחי מזון אונליין. איך הגיע המשלוח מהסופר? - פואנטה

בדקנו את ברינג ברינג – השירות החדש למשלוחי מזון אונליין. איך הגיע המשלוח מהסופר?

הזמנו משלוח מברינג ברינג, האתר שמבטיח משלוחי מזון אונליין מהסופר השכונתי תוך 4 שעות ובחינם, והנה המסקנות

ברינג ברינג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יותר ויותר אנשים עברו למשלוחי מזון אונליין, במקום לנסוע, לחפש חניה, להעמיס על העגלה, לפרוק מהעגלה ולסחוב – ומי שהצטרף לאחרונה לזירת הקניות אונליין הוא אתר ברינג ברינג (BRING BRING) – שבניגוד לשופרסל אונליין או לרמי לוי, אינו מהווה אתר של רשת שיווק, אלא מאגד תחתיו סופרמרקטים שכונתיים מכל הארץ.



ההבטחה של ברינג ברינג היא משלוח חינם תוך 4 שעות. זאת, בניגוד לרשתות המזון כמו שופרסל, רמי לוי, מגה, יינות ביתן, ויקטורי וכו', אשר לא מסוגלות לספק את המשלוח במהירות כה גבוהה ונדרשות לעתים ליום-יומיים ויותר. בנוסף, רשתות המזון הגדולות גובות תשלום על המשלוח – כך שמשלוח חינם גם הוא יתרון.

מאחורי ברינג ברינג עומדות קוקה קולה וסופר-פארם

כפי שפורסם בפואנטה, אחת המשקיעות הבולטות בברינג ברינג היא קוקה קולה (ליתר דיוק, החברה המרכזית למשקאות קלים), ומי שהצטרפה לאחרונה כשמשקיעה היא רשת סופר-פארם – אשר רואה בברינג ברינג זרוע שתשלים את סופר-פארם ותאפשר ללקוחות להזמין גם מוצרי פארם וגם מוצרי מזון. המהלך של סופר-פארם אמור להוות מענה להתעצמות של רשת שופרסל, אשר רכשה את ניו פארם ובקרוב מאוד תפתח אותה בגרסה מחודשת של רשת פארם שתיקרא BE. בנוסף, יש להניח שסופר-פארם הצטרפה למשקיעים בברינג ברינג גם כדי לתת מענה לרמי לוי, אשר רכש את רשת הפארם גוד פארם. 

לאחרונה ביצענו במסגרת אתר פואנטה הזמנה מאתר ברינג ברינג, ובחנו את נוחות תהליך ההזמנה, מגוון המוצרים, גובה המחירים והמשלוח המהיר. הנה התרשמותנו:

ברינג ברינג – ממשק

הממשק של ברינג ברינג נוח וידידותי לשימוש. קיימת חלוקה לקטגוריות, אפשרות לחפש את המוצרים לפי שם המוצר או המותג, לצמצם לפי תת-קטגוריות ולהציג את המוצרים מהמחיר הגבוה לנמוך ולהפך.
קל להוסיף ולהוריד מוצרים ולדעת בכל רגע נתון כמה מוצרים יש בעגלה וכמה היא עולה באותה נקודת זמן.

ברינג ברינג – מגוון

המגוון גדול ומקיף את כל המותגים והחברות המוכרות, כמו שטראוס, תנובה, אסם וכו'. מה שחסר הוא דווקא יצרנים יותר. כך למשל, כאשר מחפשים ירקות קפואים מגלים שיש רק מוצרים של סנפרוסט – שהוא כידוע המותג הכי יקר בתחום, במיוחד בהשוואה לירקות קפואים של פרי גליל למשל. כתוצאה מכך, לא משתלם להזמין את המוצרים בקטגוריה הזאת.

ברינג ברינג – מחירים

המחירים בברינג ברינג אינם נמוכים, והפער שנוצר יכול לקזז את החיסכון בדמי המשלוח שבחברות אחרות עולה 25-30 שקל.
כדאי לקנות באתר בעיקר מוצרים במבצע או כאלה שאתם יודעים כי מחיריהם דומים לאלה שיש במקומות אחרים.

ברינג ברינג – מהירות, שירות ואיכות המשלוח

ייאמר לזכות ברינג ברינג שהם עומדים בהבטחה למשלוח תוך 4 שעות.

בנוסף, השירות אדיב. כאשר חסר מוצר, הלקוח מקבל טלפון מהחנות ונשאל האם הוא רוצה מוצר חלופי. במקרה שלנו, המוצר החלופי היה אמור להיות יקר יותר מהמוצר המקורי שרצינו, אבל החנות חייבה אותנו רק על הסכום המקורי וספגה את פער המחירים.

המוצרים הגיעו ארוזים בארגזים בצורה מסודרת, מופרדים באופן כזה שחומרי ניקוי לא יישפכו על מוצרי מזון וכו'.
עוד נקודה לזכות החנות היא הצ'ופר שהיא מוסיפה למשלוח – מוצר ללא חיוב כדי להשאיר טעם טוב לקנייה הבאה.
לאחר המשלוח, הלקוח אף מקבל מסרון להשארת משוב, מה שמעיד על החשיבות שמייחסים בברינג ברינג לנושא השירות.

בשורה התחתונה

ברינג ברינג הוא שירות משלוחים מהיר עם שירות טוב ומחירים לא נמוכים. הגעת המשלוח תוך 4 שעות היא יתרון גדול, וכך גם היחס האישי ללקוחות והיכולת לבחור מוצרים חליפיים במקרה של חוסרים – ללא הגדלת התשלום.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות