על העיר החדשה בשרון שמעתם? - פואנטה

על העיר החדשה בשרון שמעתם?

אל תהיו מאלה שמצטערים בדיעבד על הזדמנות נדל"נית שחמקה לכם מתחת לידיים. בין אם להשקעה ובין אם למגורים, היכנסו עכשיו וקבלו פרטים על הפרויקט שכבר אושר בקדימה-מערב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עיתוי זה הכול בחיים, בעיקר כאשר רוכשים את דירת המגורים. כמעט ליד כל אחד מאיתנו עוברת הזדמנות נדל"נית. חלק יודעים לזהותה בזמן ולהרוויח וחלק מצטערים על שלא קטפו אותה בזמן.

קדימה מערב היא בהחלט הזדמנות נד"לנית שתתקשו למצוא כמוה.

אז איך מריחים הזדמנות?

בחודש אוגוסט 2018 אישרה הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז את תכנית המתאר הכוללנית לקדימה-צורן. המשמעות היא שקדימה-צורן הולכת להכפיל את אוכלוסייתה בתוך מספר שנים ולהתרחב מערבה.

הראשונה ליישם את החלטת ועדת התכנון היא חברת משגב איתנים מקבוצת 'משגב שיווק מתחמי מגורים', המחזיקה ב-20 דונמים צמודי דופן במערב קדימה הנכללים בתוך תכנית המתאר ואשר מקימה את שכונת קדימה-מערב.

החלק הדרומי של הקרקע נמצא במתחם בן 91 דונמים שחלקו בבעלות רשות מקרקעי ישראל כבר קיבל תוקף לקרקע המיועדת לבנייה! החלק הצפוני של החלקה צמוד לשכונת מגורים ונהנה מתשתיות מלאות.

קדימה מתרחבת מערבה ואנחנו שם – בואו להיות חלק מהעיר הבאה בשרון

קדימה-צורן מונה כיום כ-20 אלף תושבים. בשנים האחרונות היישוב קפא על מקומו, כאשר לא נבנתה בו ולו יחידת דיור אחת.

על פי תכנית המתאר הארצית (תמ"א 35), עד 2030 ימנה היישוב 50 אלף תושבים. על פי הוראות התכנית המתארית, אין לאשר עוד בנייה צמודת קרקע ביישוב ויחידות הדיור החדשות שתיבננה ביישוב יוקמו במסגרת של בנייה רווייה ובצפיפות של 7-14 יחידות לדונם (בבניינים עד 9 קומות).

היקף הבינוי הצפוי ביישוב יעמוד על כ-16 אלף יחידות דיור בסך הכול.

    בואו להיות הראשונים שמרוויחים מאישור הפרויקט בקדימה-מערב

    התוכנית, שביוזמת מינהל התכנון ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י), חלה על כל מרחב התכנון של היישוב המאוחד קדימה-צורן וגם מציעה תוספת של כ-95 אלף מ"ר לכ-25 אלף מ"ר המסחר הקיימים נכון להיום, וכן עוד כ-220 אלף מ"ר לתעסוקה. כמו כן, במסגרת התוכנית יוקם פארק עירוני בהיקף של כ-140 דונם.

    את התכנית המפורטת לבנייה רווייה בקדימה-מערב מכינים במשרד פיקר אדריכלים, והוא יגיש אותה בתוך מספר שבועות.

    בימים הקרובים צפויה חברת משגב להתחיל בשיווק חלק מהקרקע לרוכשים פרטיים תוך שמירת כמחציתה, וזאת על מנת לחתור למימוש מהיר של הבנייה לעת אישור התכניות.

    למה קדימה מערב היא החלטת הנדל"ן הכי טובה שתקבלו עבור משפחתכם?

    קדימה-מערב היא צמודת דופן ונהנית כבר מתשתיות מלאות

    שכונת קדימה-מערב נהנית מתשתיות מלאות בהיותה צמודה לשכונת מגורים של צמודי קרקע. היותה של החלקה צמודת דופן וכלולה בתכנית המתאר הכוללנית שאושרה באוגוסט 2018 מזרזת את הליך אישור התכנית המפורטת שמשגב איתנים תגיש בקרוב.

    גישה ישירה לכביש 4

    על פי תת"ל 43, כביש 4 מתוכנן לעבור שדרוג ומחלוף בקטע שבין מחלף הדרים למחלף נחל חדרה ממש מול השכונה (נתיבי ישראל כבר החלה להפקיע את השטחים); בשכונה יעבור כביש מרחוב הרצל שיוביל ישר למחלף חדש בכביש 4.

    מיקום מעולה

    שכונת קדימה-מערב תוקם בכניסה המערבית לקדימה ותהנה מגישה מהירה וקלה לצירי התנועה המרכזיים.

    החברה שבונה את קדימה מערב היא חברה איכותית

    משגב שיווק מתחמי מגורים היא מהחברות המובילות בארץ בשיווק מתחמי מגורים, ובעלת ניסיון רב שנים של שיווק והקמת שכונות מגורים גדולות. להבדיל מיזמים אחרים, בקדימה-מערב קיים יתרון לרוכשים מאחר שבעלי הקרקע שותפים בבעלות עליה, לגיבוש הזהות שלה ולהליך הבנייה בה.

    מספר היחידות מוגבל – כולם חתומים על הסכם שיתוף

    הרוכשים חותמים על הסכם שיתוף על מנת שבמועד ההפקדה יהיו ערוכים כגוש אחד, וייהנו מהיתרונות ומהעוצמה שמקנה הסכם השיתוף המרוכז: הגשת התנגדויות שמטרתן ניסיון להגדיל עד כמה שאפשר את הזכויות שיינתנו לכלל בעל הזכויות במתחם; דרישה כי יינתנו לקבוצת הרוכשים / הבעלים הקצאות יחד, באופן שיבקשו בניינים או שורת מבנים משותפים (למנוע כניסת בעלי קרקעות זרים) וכיוב'.

    מחירי פריסייל לזמן מוגבל

    כאמור, כמעט ליד כל אחד מאיתנו עוברת הזדמנות נדל"נית, אבל בעוד שחלק יודעים לזהותה בזמן ולהרוויח, אחרים מכים על חטא שלא קטפו אותה בזמן.

    ניתוח עסקאות מעלה כי בשנתיים האחרונות נמכרו ביישוב בתים במחיר של כ-17,000 שקל למ"ר.

    אז במקום שהכסף יישב בפק"מ, באיזו תכנית חסכון או בבורסה התנודתית, במקום להתייבש בהמתנה למחיר למשתכן, במקום להסתכן בהשקעה בקרקע חקלאית או בהשקעה עיוורת מעבר לים, השקיעו בעתיד הקרוב של ילדיכם.

      בואו להיות הראשונים שמרוויחים מאישור הפרויקט בקדימה-מערב

      1
      נגישות