שופרסל משיקה את אתר שופרסל TRAVEL ואתר שופינג אמריקן אאוטלטס

שופרסל משיקה את אתר שופרסל TRAVEL ואת אתר השופינג אמריקן אאוטלטס

באתר אמריקן אאוטלטס אפשר יהיה להזמין מארה"ב בייבוא אישי מיליוני מותגים במחירים מקומיים, ובאתר שופרסל טראבל יוצעו חופשו בארץ ובחו"ל עם הטבות לחברי מועדון

איציק אברכהן שופרסל טראבל מריקן אאוטלטס
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שופרסל משיקה היום את אתר השופינג אמריקן אאוטלס (American Outlets), אשר מאפשר הזמנה של אלפי מוצרים מארה"ב , ובעוד מספר ימים תשיק את אתר התיירות – שופרסל TRAVEL. בעוד חודש, גם אתר הסחר של שופרסל, שופרסל אונליין, יושק מחדש.

אמריקן אאוטלטס – American Outlets

אמריקן אאוטלטס הוא אתר לייבוא אישי של מותגים מארה"ב במחירים שאמורים להיות מחירי עודפים. שופרסל אינה בעלת האתר – אלא רק המשווקת, והאתר מציע ממשק בעברית, אך לא באופן מלא (המפרט של המוצרים מופיע באנגלית, למשל). באתר אפשר להזמין 2.5 מיליון מוצרים של מותגים בינלאומיים, כמו מוצרי אפל, סמארטפונים, מעילים של UNICLO, דייסון, לנקום, אדידס ועוד.

מה צריך לדעת על אתר אמריקן אאוטלטס?

  • הזמנות עד סכום של 75 דולר פטורות ממס. הזמנות בערך של מעל 75$ חייבות במע"מ ולעיתים אף במס קניה ו/או מכס, בהתאם לטבלאות המכס המפורסמות ע"י רשויות המס.
  • זמן השילוח עומד על 7-14 יום, עם זכות החזרה מלאה תוך 14 יום.
  • עלות המשלוח של חבילה עד 3 ק"ג עומדת על 15 דולר. מעל 3 קילו – 2.6 $ לכל קילו נוסף.
  • ההמרה משקלים לדולר מתבצעת ע"י חברת האשראי, עפ"י שער המרה המקובל בחברות האשראי.
  • המחירים המופיעים באתר בזמן נתון אינם כוללים מע"מ, מיסים ודמי משלוח. אלה מחושבים באופן אוטומטי עבור כל הזמנה בעת ביצוע ההזמנה. (אם נדרש) בשופרסל מבטיחים שלא יהיו הפתעות במחיר – כל תהליך השחרור של המוצר וכו' כבר יהיה משוקלל במחיר השילוח.

השותפה של שופרסל היא החברה האמריקנית לב קרגו, בבעלותו של הישראלי גיל אליאס, והשילוח יתבצע באמצעות UPS.

לדברי אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל, היתרון של אמריקן אאוטלטס הוא האפשרות להזמין מוצרים רבים במשלוח אחד, במקום לפצל קניות: "באתר אמריקן אאוטלטס, בעת הזמנה של 4 מוצרים, הלקוח משלם על חבילה אחת, שתגיע עם UPS, בעלות 15 דולר. במקרים אחרים, כאשר לקוח מזמין 4 מוצרים – הוא למעשה מזמין 4 חבילות שיגיעו במועדים שונים".

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל

הפרזנטורית של אמריקן אאוטלטס היא שירי מיימון, שתככב בסרטון בניחוח אמריקני כדי להכיר את האתר ואת הקונספט שהוא מביא איתו לצרכנים הישראלים.

שופרסל TRAVEL

כאמור, שופרסל נכנסת גם לתחום התיירות עם אתר שופרסל Travel בשיתוף גוליבר. האתר מיועד לחברי מועדון, כאשר יש הטבה משמעותית לחברי מועדון בעלי כרטיס אשראי.

הבידול המרכזי של שופרסל TRAVEL בהשוואה לסוכנויות נסיעות אחרות הוא שיטת הקאשבק (כסף חזרה). חברי המועדון שמזמינים חופשה באתר, מקבלים 3% משווי העסקה חזקה כשובר למימוש בקניות בשופרסל, עד סכום של 495 שקל. המימוש צריך להתבצע תוך שנה. בנוסף, בעבור רכישות בשופרסל, הלקוח מקבל קופון רבעוני שניתן לממש להזמנות באתר שופרסל טראבל.

באתר יוצעו חבילות נופש בארץ ובחו"ל. כאמור, מטרתה של שופרסל היא לחזק את נאמנות הלקוחות, ובקרב חברי המועדון עצמם – המטרה היא לייצר מוטיבציה להנפיק כרטיס אשראי של שופרסל-כאל. לכן, בעלי כרטיס אשראי מקבלים מתנה גם ביטוח ביטול חופשה.

לדברי מירב אתרוג בר, מנכ"לית שופרסל TRAVEL, משפחה יכולה לחסוך 1,600 שקל על הזמנת חופשה שעלותה 15,000 שקל. איך עשתה אתרוג-בר את החישוב? לדבריה, משפחה שמזמינה ב-15,000 חופשה ביוון בקיץ – מקבלת 3% חזרה למימוש בשופרסל. מדובר ב-450 שקל. בנוסף, אותה משפחה מקבלת קופון של 100 שקל למימוש בהזמנת החופשה, וכן – אם יש לה כרטיס אשראי שופרסל, היא מקבלת ביטוח ביטול חופשה בשווי 1,050 שקל.

שופרסל אונליין: קנייה מותאמת ללקוח

כאמור, שופרסל גם תשיק מחדש את האתר הכללי שלה – כשהמטרה היא להפוך אותו לאישי יותר, כך שכל קונה שייכנס לאתר יראה שם מבצעים שמותאמים אליו אישית, רשימת קניות בהתאם להעדפותיו ועוד.

"האתר מביא בשורת פרסונאליות, בשורה של שקיפות מוצרית ומגוון רחב של עולמות תוכן", מסביר קילשטיין. "כשלקוח נכנס לאתר – גם אם במשך שנתיים הוא קנה רק בסניף – הוא יראה אתר אחר מזה שרואה לקוח אחר. הלקוח יראה את המבצעים שמתאימים לו אישית, כולל קופונים אישיים ומבצעים שמתבססים על היסטוריית הקניות של הלקוח. גם תצוגת המוצרים תותאם לרשימת הקניות של הלקוח ושל לקוחות דומים לו".

מבחינת שקיפות המוצר – אפשר יהיה לראות בדיוק מה מכיל כל מוצר ולסווג את המוצרים בהתאם (למשל, לחפש מוצרים עם פחות כולסטרול וכו').

הבשורה המשמעותית באתר החדש תהיה הרחבת המיקוד – במקום אתר שמאפיין רשת מזון – אתר שופרסל אונליין יהיה אתר שיש בו הכול – ובגדול. "האתר יאפשר לשופרסל להיות "אתר הקניות של ישראל" – כלומר, לשווק לא רק מזון וגם לא רק פארם, אלא גם הרבה מאוד מוצרי נון-פוד, כמו טלוויזיות וכו'", אומר קילשטיין. "השאיפה היא שבעתיד אפשר יהיה להזמין גם תרופות".

אמזון נושפת בעורף?

בשופרסל לא אוהבים את ההשוואה לאמזון, בעיקר לא על רקע הגעתה הצפויה של אמזון לישראל, אבל קשה שלא להתייחס לענקית הסחר הבינלאומית החביבה כל כך על הישראלים.

"אנחנו לא באים להחליף לא את אמזון ולא שום גוף אחר" אומר אברכהן, "אנחנו מנסים לקרב את עולם הדגיטל כמה שיותר לעולם הקניות הפיזיות ולתת את המענה הטוב ביותר לחברי המועדון שלנו ולמחזיקי כרטיס האשראי שלנו".

לדברי אברכהן, שופרסל תקים מחסן אוטומטי שבו אפשר יהיה ללקט 20,000 פריטים: "אנחנו רוצים להגיע ללקוח בלוח זמנים קצר ככל שניתן ולספק לו מקסימום זמינות. זה אתגר שקיים בכל העולם. העוצמה של שופרסל מאפשרת לנו להיכנס לזה. השקענו 600,000 מיליון שקל במכירות אונליין – וזה לא סכום מובן מאליו, אפילו לא בקנה מידה עולמי. אנחנו כבר בתוך זה, החפירות במודיעין כבר החלו".

חברי מועדון שופרסל: נאמנים ועקביים

בשופרסל מסתמכים על נאמנותם של חברי המועדון, וכנראה לא במקרה. "נאמנות חברי המועדון של שופרסל גבוהה מאוד.
86% מהלקוחות הם לקוחות מזוהים", אומר אברכהן.

לדברי קילשטיין, שופרסל מובילה בעולם מבחינת חדירת הדיגיטל כקמעונאית, עם אחוז חדירה של 14%. "החזון שלנו הוא לצמוח מחברה שמוכרת 14,000 פריטים בסניף, להיות חברה שמוכרת הכול – בין אם זה יוניקלו ובין אם זה אוהל. אחננו רוצים שזה יהיה בכל מקום: בין אם באפליקציה, בין אם במחשב ובין אם כשהלקוח בעבודה. היעד הוא ליייצר חוויית שימוש פרסונאלית".


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות