בוחרים בזול: איך מטיילים כמו גדולים במינימום תקציב? - פואנטה

בוחרים בזול: איך מטיילים כמו גדולים במינימום תקציב?

ברכב או ברגל, טיול בארץ ממש לא חייב להיות חוויה יקרה. עם קצת תכנון ותושייה ניתן לתכנן כל סוג טיול ולהתאימו לכל כיס, בין אם אתם סטודנטים ובין אם משפחה עם ילדים. היכן מתחילים ואיך ניתן לסיים את הטיול עם עודף במזומן? המשיכו לקרוא

השכרת רכב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מאת: יובל בנר

מדי פעם, בסופה של תקופה עמוסה מגיע הרגע בו פשוט צריך לצאת לחופשה. לא כזו מוגזמת של חצי שנה בדרום אמריקה, אלא חופשה קצרה איכותית ומהנה כאן אצלנו בארץ. העניין הוא שחופשה בארץ נתפסת כיקרה יותר מאשר המקבילה לה בחו"ל. האמנם? מיד ננפץ כמה מיתוסים על מחירים והתארגנות לחופשה בארץ.

בשורה התחתונה, בשונה מטיול דומה בחו"ל, כאן ננצל את היכרותנו עם שבילי הארץ ועם המקומות אשר יכולים לארגן לנו הנחה משמעותית. כי אין כמו חופשה טובה שלא קורעת את הכיס. הנה מספר טיפים והמלצות שיעזרו לכל אחד לחסוך מאות ואף אלפי שקלים.

השכרת רכב – חוסכת זמן וכאב ראש

גם אם יש ברשותך רכב, השכרת רכב יכולה להיות פתרון אידיאלי לחופשה קצרה ואף ממושכת. אם מכוניתכם אינה חסכונית בדלק או נוטה להתקלקל, השכרת רכב פשוט וחסכוני תוכל לחסוך לכם כמה שקלים או הרבה יותר בטווח הארוך כתוצאה מבלאי שנמנע לרכב וקלקולים שונים. בנוסף, אם ברצונכם לרדת לשטח או לנסוע בשבילים שאינם נוחים לרכב הפרטי, ניתן בהשקעה גדולה יותר ניתן לשכור רכב שטח. אמנם זו כבר לא השכרת רכב בזול, אך לקנות ג'יפ כרגע לא נמצא ברשימת המכולת שלכם, נכון?

בחירת צימר או מלון – שבו על הכיסא וחפשו טוב

אחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל טיול היא הלינה במלונות או צימרים. כאן ישנה משמעות רבה לסבלנות ויכולות התכנון שלכם. בירור מחירים, חיפוש מבצעים והבנה של תקופות שיא ושפל הם הבסיס למציאה של מקום לינה זול ואטרקטיבי. בצורה זו של תכנון מראש ניתן לחסוך מאות שקלים. אפשרות נוספת היא לחרוש את הרשת בחיפוש אחר קופוני נופש. למרות שאולי הם לא יאפשרו גמישות בתאריכים, קופונים יכולים לחסוך הרבה.

לינה בשטח, גם היא פתרון. אם ניחנתם בתושייה ובאהבה לטבע, יכול להיות שכלל לא יהיה צורך בהוצאה כלשהי על לינה. כל מה שצריך הוא להשיג אוהל טוב, מזרן שטח, מחצלת, כלי בישול ואתם מוכנים לחופשה. רק אל תשכחו להביא איתכם תרסיס נגד יתושים.

חיפוש קופונים – הדרך הקלה אל האטרקציה

לא רק מלונות וצימרים מפרסמים קופונים. אטרקציות, מסעדות ושאר אפשרויות לנופש נמצאים גם הם באתרי הדילים ומאפשרים לך לרכוש מוצרים שעלותם גבוהה יותר לעומת המבצע המוצע לך ברכישה משותפת. חשוב לוודא שהמחיר המוצג משקף באמת מבצע איכותי ולא סתם קופון שמעוצב יפה אך בפועל מעניק הנחה זניחה. גם כאן, מחקר יהיה שם המשחק.

אל תחפשו דווקא את הקניונים, להפך. בגדול, ככל שיש פחות מזגן, כך יהיה המחיר נמוך יותר. בשווקים פתוחים או בחנויות מקומיות, לרוב תוכלו לרכוש את מבוקשכם במחיר נמוך יותר, שלא לדבר על האפשרות להתמקח  – דבר שכמעט ולא מתאפשר בחנויות רשת גדולות.

בחירת מסלול

בחירת המסלול הנכון גם הוא גורם שתורם לחיסכון בטיול, שכן יש הבדל עצום עצירה להפסקה במרכז קניות בפאתי עיירה לבין עצירה בתחנת דלק בואכה כביש הערבה. כמו כן, תכנון מסלול דרך ערים גדולות עשוי להביא להוצאות מרובות יותר. לכן, תכנון המסלול חייב להיות כזה שיאפשר לכם לנהל את ההוצאות בחוכמה.

בשורה התחתונה, לא כדאי להסתמך על מזל בלבד. טיול איכותי ונכון מתחיל בחשיבה על המסלול, תכנון נכון של לינה ובמידת הצורך גם חיפוש של השכרת רכב בישראל על מנת לעמוד בכל יעדי הטיול. יש לנו ארץ נפלאה לטייל בה ויציאה לטיול בה לא חייבת להיות יקרה. חסכו ואימצו.

תגובות: 0

נגישות