הקופה שעושה את כל ההבדל - פואנטה

הקופה שעושה את כל ההבדל

קופה לעסק, ובמיוחד קופה למסעדה, יכולה לספק הרבה יותר צרכים מאשר קבלת תשלומים וביצוע עסקאות. מה חשוב לבדוק כשרוכשים קופה רושמת?

קופות למסעדות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חנויות בגדים, מסעדות, מזנונים ובתי עסק אחרים היו קיימים מאז ומעולם, אך עם השנים משתכללות שיטות התשלום והחיוב. קשה לדמיין היום את התשלום הידני שהיה מקובל פעם, שגרם ללא מעט עיכובים וטעויות בחישוב. כיום, כמובן, בתי העסק משתמשים בקופות ממוחשבות איכותיות שעושות עבורם את כל החישובים. ואם לא די בכך, הרי שלקופה הממוחשבת קיימות יכולות נוספות כמו ניהול מלאי, הנפקת דוחות, שעות נוכחות, מעקב אחר עובדים, מערכת לניהול מבצעים ועוד.


החברה שמציעה קופות לכל מטרה

בעל עסק שמבקש לחבר קופה ממוחשבת לבית העסק, חייב כמובן לבחור חברה אמינה המציעה שירות טוב. ברק קופות ממוחשבות מציעה מגוון רחב של קופות אלקטרוניות שנועדו לשפר את הביצועים של העסק שלכם. בתי עסק בכל תחום שהוא יכולים ליהנות מקופה ממוחשבת שתנהל עבורם את העבודה. הקופות הממוחשבות כוללות מערכות מגוונות כמו מערכת לניהול מלאי, ניהול מבצעים, נתינת הרשאות, לקוחות ומועדונים, קטלוג פריטים וכדומה.

קופה למסעדה שלכם

בלא חשוב איזה אוכל אתם מגישים במסעדה שלכם וכמה מנות יש בתפריט, חשוב שתהיה לכם קופה ממוחשבת שתסייע לכם לנהל את העניינים. קופות למסעדות צריכות להיות מהירות ומשוכללות ומותאמות לסביבת העבודה התוססת והאינטנסיבית. הנה כמה דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים את הקופה למסעדה שלכם:

  • אילו יכולות היא כוללת? חשוב לבחון את היכולות של הקופה, שכן לא זו בלבד שהיא צריכה לכלול מאפיינים כמו ניהול מלאי ומבצעים, אלא שעליה לעקוב אחר הביצועים של המלצרים מדי חודש בחודשו (כדי לדעת לצ'פר בהתאם), לנהל את כל התפריטים המורכבים הקיימים אצלכם, לנהל הזמנות של ספקים ועוד.
  • האם הממשק נוח וידידותי? המסעדה מעסיקה בדרך כלל צעירים אשר צריכים להרוויח כסף לפרנסתם. במקרים רבים עבודת המלצרות היא עבודה זמנית הקורצת לסטודנטים או צעירים לאחר שחרור. משום כך, תחלופת העובדים במסעדה היא מבין הגבוהות יותר, ויש צורך להכשיר מלצים לעתים קרובות. מסיבה זו חשוב לבחור בקופה ממוחשבת המציעה ממשק נוח וידידותי למשתמש, כך שכל מלצר ומלצרית יוכלו ללמוד אותו בקלות.
  • אילו אביזרים נלווים לקופה? יש לשים לב לאביזרים המגיעים עם הקופה הרושמת דוגמת מאזני שקילה או מסוף לסליקה.
  • איזו תמיכה טכנית ניתנת ללקוחות? כשבוחרים חברה המציעה קופות ממוחשבות לעסק, חשוב לוודא כי היא מספקת ללקוחותיה שירותי תמיכה. כך שאם יש לכם שאלה או תקלה במערכת, תקבלו מענה מלא.

לוקחים קופה לניסיון

אחד היתרונות הבולטים יותר של הקופה הרושמת הוא היכולת לרכוש קופה לתקופת ניסיון. בזמן זה אתם יכולים לבחון את יכולותיה של הקופה, להתנסות בה ולראות אם היא מתאימה לכם.

כמו כן, כאשר רוכשים את הקופה, מומלץ לוודא כי היא כוללת חיבור למכשיר הסלולרי. כי כאשר אתם מחוברים, תוכלו לעקוב אחר העסקאות בכל עת.


תגובות: 0

נגישות