פרסום אוטומטי בקבוצות פייסבוק? הכירו את פייסבום טול

פרסום אוטומטי בקבוצות פייסבוק? הכירו את פייסבום טול

במקום להוציא כסף על פרסום ממומן בפייסבוק, אפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים דרך קבוצות. איך? שווה להכיר את פייסבום טול

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

הגיע הזמן להתקדם לפרסום אוטומטי בקבוצות פייסבוק. קבוצות בפייסבוק יכולות לתרום רבות לקידום העסק. בישראל יש מאות אלפי קבוצות פעילות הכוללות אלפי אנשים. הבעיה? אף אחד לא מגיע לכולן ולאף אחד אין את הכוח לפרסם מדי יום בקבוצות. הפתרון? לתת כרטיס אשראי לפייסבוק עבור פרסום ממומן, וזו טעות.

פייסבוק היא מעצמת פרסום. עם פוטנציאל שכזה, מדובר בסכומי עתק. אבל היא עדיין ממלאת את תפקידה המקורי והמחייב של רשת חברתית בין אנשים. המשתמשים מתקשרים עם חברים, מגיבים ורואים פרסומים של חברים, מצטרפים לקבוצות שיח ועוקבים אחרי דפים של עסקים. ומה קורה עם מי שכן רוצה לנצל את פוטנציאל החשיפה של פרסום העסק שלו בפייסבוק מבלי לקרוע את הכיס? הרי בישראל יש כ-4 מיליון משתמשים רשומים, סביר להניח שיש שם כמה שהם לקוחות בשבילו נכון?

ובכן, באופן חינמי יש לעסקים שתי אפשרויות פרסום כיום בפייסבוק. האופציה הראשונה היא לפרסם בפרופיל האישי ולהגיע לחברים או חברים של חברים שלו. האופציה השניה היא לפרסם בקבוצות, פורומים שמשתמשים פתחו בכל מיני נושאים.

פוטנציאל הפרסום בקבוצות הוא אדיר, הוא לא עולה לנו שקל ואנחנו יכולים להגיע לאלפי אנשים. בדרכנו לנסות להבין איך אפשר לפרסם בענקית הרשת החברתית ללא תשלום, נתקלנו במערכת יוצאת דופן שבאה להקל עלינו כמפרסמים וכבעלי עסקים.

המערכת לפרסום בקבוצות פייסבוק של פייסבום טול מאפשרת לך לחבר את חשבון הפייסבוק שלך, להגדיר פעם אחת למערכת מה הפרסומים שלך ולאילו קבוצות תרצה שהיא תפרסם והיא פשוט ממשיכה לעשות זאת עבורך 24/7.

בנוסף, אפשר למצוא קבוצות חדשות בפייסבוק על ידי חיפוש מילת מפתח ברובוט של פייסבום טול, ניתן להגיע לעוד אלפי קבוצות שלא ידעתם שהן קיימות בכלל, יש להן פוטנציאל אדיר עבורכם!

אחת הטעויות הבסיסיות של עסקים היא לחשוב שפייסבוק חוסמת מערכת לפרסום אוטומטי, או כל מערכת חיצונית כזו או אחרת. אנחנו נחדש ונאמר כי פייסבוק לא חוסמת אף מערכת. לפייסבוק הגבלות משלה, ודרך המערכת אפשר לפעול בשיתוף פעולה עם ההגבלות של פייסבוק בקלות.

הגיע הזמן שתיצרו תנועה איכותית של לקוחות לעסק שלכם, בעלות פרסום חד פעמית ותגיעו לקהל רב יותר בעלות נמוכה יותר!

בקרו באתר של פייסבום טול https://www.fboomtool.com/

1
נגישות