רשת TNT החדשה: הבגדים אופנתיים, הפרזנטורים צעירים... והמחירים?

רשת TNT החדשה: הבגדים אופנתיים, הפרזנטורים צעירים… והמחירים?

בדקנו את המגוון ואת המחירים ברשת TNT, שמבטיחה להתרחב בפריפריה ולהגיע לקהלים חדשים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי המשבר שפקד את רשת הוניגמן, שנאלצה לסגור את שעריה ולמכור את רשת TNT שהייתה בבעלותה, רשת TNT עברה לבעלות חדשה.

חלק מחנויות TNT נסגרו בעקבות אותו משבר, אך כפי שפורסם בפואנטה, כעת מצהירים ברשת שהכוונה היא לפתוח חנויות חדשות. מרב אלהרר, סמנכ"לית השיווק של הרשת, אמרה לפואנטה כי האסטרטגיה הנוכחית של ברשת היא לא לפתוח סניפים במקומות יקרים, לסגור חנויות לא רווחיות ולהתרחב דווקא בפריפריה.

ביקור בחנות בדיזנגוף סנטר מגלה קולקציה חדשה גם לנערים וגם לנערות, שמתאפיינת בצבעוניות, בעיצובים מעודכנים וגם, למרבה הצער, במחירים די גבוהים.

כך למשל,  ג'ינס לבנים עולה 250 שקל, וטי שירט ארוך דק עולה 109 שקל.

במסגרת המדיניות החדשה, נמכרים כעת ב-TNT גם מותגים נוספים, כמו אדידס וג'אנספורט. נעלי אדידס נמכרות בכ-350 שקל וילקוטים של ג'אנספורט ב–150 שקל.

לדברי אלהרר, בקרוב ייפתח אתר הסחר של  TNT. גם מועדון הלקוחות של  TNT התחדש.

TNT היא כמעט הרשת הישראלית היחידה שמגדירה את עצמה כרשת לבני נוער, כשהמתחרות העיקריות הן הודיס הישראלית והרשתות הבינלאומיות פול אנד בר או אמריקן איגל. נכון להיום, הודיס קצת יותר זולה, אך גם מציעה סגנון קצת יותר פשוט.

כעת נותר לראות אם הרשת בבעלות החדשה ועם הקולקציות החדשות תסלול את דרכה אל לב הצעירים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות