אתרים מומלצים להזמנת פרחים בחיפה והסביבה - פואנטה

אתרים מומלצים להזמנת פרחים בחיפה והסביבה

זר פרחים הוא מתנה משמחת שמתאימה לכל אירוע. הנה כמה רעיונות למשלוחי פרחים בחיפה

משלוח פרחים בחיפה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

משלוח פרחים הוא דרך אופטימלית לשמח ולרגש אדם אהוב, והאתגר הוא לאתר את הזר המרשים והמתאים ביותר.
אם אתם מעוניינים לשלוח פרחים בחיפה, ומחפשים אחר מקום להזמנת פרחים, הנה סקירה של מספר אתרים מובילים למשלוחי פרחים בחיפה.

גרעיני עיצובים

אם אתם תרים אחר משלוח פרחים בחיפה, "גרעיני עיצובים" יענה על כל הדרישות, ואפילו לספק צ'ופרים נלווים. לצד מגוון רחב במיוחד של זרי פרחים – מסוגים, עיצובים, גדלים ומחירים שונים, תוכלו למצוא באתר גם שוקולדים משובחים, זרים מתוקים צבעוניים ומושקעים, עציצים מעוצבים, יינות משובחים ועוד מגוון רחב של מתנות מיוחדות.

משלוחי הפרחים מ"גרעיני עיצובים" מתבצעים אך ורק ברכבים ממוזגים – כך שאתם יכולים להיות שקטים בידיעה שטריותם של הפרחים נשמרת בתנאים המחמירים ביותר.

האתר מציע זרים לכל אירוע ומטרה, כאשר בין לקוחותיו נמנים לצד הלקוחות הפרטיים, גם חברות וארגונים מובילים.


אביבה פרחים (aviva flowers)

לצד מגוון רחב של זרי פרחים בעיצובים וסדרי גודל שונים, תוכלו למצוא גם באתר של "אביבה פרחים" עוד מגוון רחב של מוצרים, אשר יכולים להתאים לקשת רחבה של אירועים, ובין היתר: סידורי פרחים, שוקולדים, יינות משובחים, זרים מעוצבים לכלה, עציצים מסוגים שונים ועוד, כך שאם אתם מעוניינים לבצע משלוחי פרחים בחיפה, זאת בהחלט יכולה להיות הכתובת הנכונה.

אפשר כמובן להזמין את הפרחים והמוצרים דרך האתר וליהנות ממשלוחים, אפשר להתקשר ולהזמין טלפונית ואפשר להגיע ישירות אל החנות של אביבה פרחים בחיפה ולבחור על סמך מראה עיניים.

לה ולי פרחים

באתר "לה ולי פרחים" תוכלו למצוא זרי פרחים למגוון רחב של אירועים. לצד זרי הפרחים המגיעים בגדלים ובעיצובים מגוונים ובטווח מחירים רחב (אשר מאפשר לכל אחד למצוא זר בתקציב שלו), האתר מאפשר משלוח גם של מוצרים נוספים כגון: שוקולדים משובחים, סידורי פרחים ואפילו כלים מעוצבים.

"לה ולי פרחים" היא חנות בבעלות משפחתית, אשר נוסדה בשנת 1985, כך שכבר למעלה מ-30 שנה היא מספקת זרי פרחים מרשימים לתושבי חיפה והסביבה. לכן, כששואלים חיפאים רבים היכן כדאי להזמין זר פרחים בחיפה, רבים מזכירים את האתר של "לה ולי פרחים".

איצטרובל

באתר "איצטרובל" תוכלו למצוא מגוון רחב של זרי פרחים, זרי סחלבים, זרים לראש, עציצים, משלוחים מתוקים ומתנות לידה מסוגים שונים כגון: מארזים, בלונים וסידורי פרחים אשר עוצבו במיוחד למטרה.

חנות הפרחים של איצטרובל פועלת משנת 1997 ופונה גם לקהל הפרטי, אך גם לקהל העסקי.

ב"איצטרובל" תמצאו מגוון רחב של זרים ומתנות מסוגים אחרים, אשר מתאימים עבור כל אירוע ומטרה, ועונים על כל התקציבים – כך שכל מה שאתם צריכים לעשות, זה רק לבחור את הזר או המתנה שתענה בצורה האופטימלית על הצרכים והדרישות שלכם ממנה.


תגובות: 0

נגישות