איך תבחרו את הסלולרי הבא שלכם - פואנטה

איך תבחרו את הסלולרי הבא שלכם

אפל או סמסונג? LG או וואווי? ההחלטה איזה סלולרי לקנות מורכבת מלא מעט שיקולים, החל מהמחיר ועד היצרן. הנה כמה נקודות למחשבה

צילום: iclipart
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כולנו מעוניינים מדי פעם להתחדש בסלולרי חדש, אבל לא כולנו יודעים אך לבחור אותו. כשמדובר ברכישת סמארטפון חדש, אפשר לחלק את העולם לשני סוגים של אנשים: הסוג הראשון הם אנשים אשר יודעים בדיוק איזה סלולרי מאיזה דגם ושל איזו חברה הם רוצים, וממתינים לעתים באופן מיוחד להשקת הדגם הזה. הסוג השני הוא אנשים שמתלבטים ומחפשים מכשיר שמצד אחד יהיה טוב ואיכותי, ומצד שני יענה על התקציב שלהם – כאשר כל האפשרויות פתוחות מבחינתם.

אם אתם נמנים על הסוג השני של האנשים, המדריך הזה מיועד עבורכם.


החברות, המכשירים ומה שביניהם

השוק כולל מספר שחקניות מובילות (חלק יותר וחלק פחות), החל מהאייפון של אפל, דרך מכשירי סמסונג ועד מותגים מובילים נוספים כמו שיאומי, LG, HTC וענקית התקשורת הסינית וואווי.

מבחינת הדגמים, האפשרויות הן רבות ומבלבלות. כידוע, החברות הגדולות מוציאות דגם חדש ומשודרג בכל שנה – וזאת בנוסף למכשירים שכל חברה מצרפת מפעם לפעם לסדרות שלה.

לרבים מהאנשים יש כבר חברה מועדפת שאת המכשירים שלה הם קונים במשך שנים – ולעתים הם חוששים לנסות חברת אחרת משום שהם כבר רגילים לממשק של אותה חברה.

אם אתם מאלה שדווקא מעוניינים לגוון, אולי כי התאכזבתם מהמכשיר שלכם, מומלץ שתאספו המלצות ותשאלו חברים, משום שרק שימוש ממושך במכשיר מאפשר באמת לשים את האצבע על היתרונות והחסרונות שלו.

לגבי הדגם, אם יש לכם את התקציב, וחשוב לכם להיות מעודכנים, תוכלו פשוט לבחור את הדגם האחרון (החדש ביותר) של החברה המועדפת.

אם נושא החדשנות פחות רלוונטי עבורכם, כדאי שתבררו על כמה שיותר דגמים, תלמדו על תכונותיהם השונות בהשוואה לדגמים אחרים – ורק אז תבחרו דגם שיענה על הדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר – תוך שילוב בין המפרט לבין התקציב לשלכם.

מערכות הפעלה

רבים מהמשתמשים נוטים להעדיף מערכת הפעלה מסוימת, כאשר מערכות ההפעלה בשוק זה הן בעיקר אנדרואיד (הנמצא במכשירי סמסונג, LG, שיאומי וכו') ו-iOS (של אפל). לכל אחת ממערכות ההפעלה הללו יש יתרונות וחסרונות, וכדאי ללמוד אותם.

דרישות וצרכים

האם אתם מצלמים הרבה ואיכות המצלמה קריטית מבחינתכם? האם אתם נמצאים שעות ארוכות מחוץ לבית וחיי הסוללה חשובים לכם? האם יש לכם ידיים קטנות ומסך גדול אינו נוח לכם?

כדי לבחור את הסלולרי שיענה בצורה טובה ביותר על הדרישות והצרכים, חשוב שתבינו את אותם הצרכים לעומק. חשבו על הרגלי השימוש שלכם במכשיר. אם אתם מצלמים הרבה וחשוב לכם איכות התמונות, חשוב לבחור מכשיר שמציע לכם אפשרויות צילום ברמה גבוהה הן מבחינת מספר המצלמות שהוא מציע והן מבחינת איכות הצילום עצמו.

חשיבות חלקי החילוף

אנחנו משקיעים אלפי שקלים ברכישת סמארטפון. כידוע, המכשיר חשוף לנפילות לתקלות שונות, ולכן מומלץ לוודא גם נושאים הקשורים לחלקי החילוף של המכשיר: היכן ניתן להשיג חלקי חילוף מקוריים, כמה הם עולם וכדומה, מה שיבטיח שבמידה ונתקל בתקלה המצריכה החלפת חלק, נוכל לקבל פתרון איכותי.

מחירים

טווח המכשירים של טלפונים סלולריים רחב במיוחד. הוא יכול להתחיל במאות בודדות של שקלים, למכשירים מדגמים מיושנים, ולהגיע ל-5,000-6,000 שקל ויותר – עבור דגמים חדשים ומשוכללים.

לכן, הגדרת התקציב שאנו יכולים להשקיע היא מרכיב משמעותי בהליך הבחירה. למידע נוסף היכנסו אל https://www.digimax.co.il/.


תגובות: 0

נגישות