מחפשים דיור מוגן במודיעין? בדקנו את פאלאס מודיעין - מחירים ותנאים

מחפשים דיור מוגן במודיעין? בדקנו את פאלאס מודיעין – מחירים ותנאים

בית הדיור המוגן עזריאלי פאלאס מודיעין מציע סטנדרט פרימיום, והמחיר בהתאם. כמה תשלמו כדי לפקוח כל בוקר את העיניים באווירה של מלון, להשתכשך בבריכה ולשחק קלפים?

פאלאס מודיעין
פאלאס מודיעין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בריכה מחוממת, חדר כושר, בית קפה, דירות מאובזרות, מסדרונות רחבים… פאלאס מודיעין מזכיר במידה מסוימת בית מלון, ומספק תזכורת דווקא לצעירים שבינינו: כדי לחיות טוב בגיל מבוגר, כדאי להתחיל לחסוך לכך כבר בגיל צעיר, במיוחד אם אנחנו חושבים לעבור בשלב כלשהו להתגורר בדיור מוגן.

יש מן הסתם לא מעט מבוגרים שיעדיפו להתגורר בביתם עד יומם האחרון, אך רבים אחרים מחפשים פתרון שמאפשר לנהל חיים עצמאיים כחלק מקהילה בסביבה מוגנת. הפתרון הזה הוא לא פתרון זול בשום מקום, ובבתי הדיור המוגן פאלאס עזריאלי – ודאי שלא.




עם זאת, כיום, האפשרות היחידה עבור מי שמעוניין לגור בדיור מוגן במודיעין, היא בעזריאלי פאלאס. בעתיד הלא רחוק יהיו באזור גם אפשרויות נוספות, כמו מתחם דיור מוגן "עד 120" שנבנה באזור מרכז העיר.

פאלאס מודיעין – דירות במספר גדלים

כאמור, עבור מי שמחפש דיור מוגן במודיעין, המחירים גבוהים והמבחר קטן עד אפסי, מה שהופך את פאלאס לאפשרות היחידה כמעט.

עזריאלי פאלאס מודיעין מציע דירות 2 חדרים, 2.5 חדרים ו-3 חדרים, בהתאם להרכב הדיירים ולצרכיהם. כדי לשכור דירה בדיור מוגן פאלאס מודיעין, צריך קודם כל להגיע לגיל 70 במצב כלכלי טוב מאוד. זאת, משום שיש להפקיד סכום חד פעמי גבוה, שממנו מחלטים מדי שנה 3.5% במשך 12 שנה, וכן דמי אחזקה חודשיים.

דיור מוגן במודיעין – דמי פיקדון ודמי אחזקה בפאלאס מודיעין

  • דמי הפיקדון בדיור המוגן במודיעין פאלאס עזריאלי מתחילים ב-1.4 מיליון עבור דירת 51 מ"ר, ומגיעים ל-2.7 מיליון שקל עבור דירת 72 מ"ר עם מרפסת של 60 מ"ר.
  • דמי האחזקה מתחילים ב-5,300 שקל ומגיעים ל-11,000 שקל.

כך למשל, אם אדם נכנס להתגורר בפאלאס מודיעין והפקיד פיקדון של 1.4 מיליון שקל – בכל שנה ינוכו מהפיקדון הזה 49,000 שקל.


בהנחה שהוא משלם גם 5,300 שקל בחודש דמי אחזקה – הרי שבשנה דמי האחזקה מסתכמים ב-63,600 שקל, והשהות כולה בעזריאלי פאלאס מודיעין עולה לו כ-112,600 שקל – לפני ההוצאות השוטפות (כ-9,400 שקל בחודש).

בין אם אתם מחפשים דיור מוגן במודיעין או בכל מקום אחר, יש לזכור כי ברוב רובם של המקומות, דמי האחזקה מכסים את שכר הדירה, הארנונה, המים והחשמל בלבד, והשאר משולם על-ידי הדייר (מזון, כביסה או כל הוצאה אחרת).

בנוסף, יש לזכור כי מדובר במחיר לדירה – ולא לאדם.

אז כמה תעלה דירת 3 חדרים בפאלאס מודיעין?

כפי שניתן לראות, מי שמחפש דיור מוגן במודיעין, צריך להביא בחשבון מחירים שיכולים להגיע לכרבע מיליון שקל בשנה לדירה. דייר ששוכר דירת 3 חדרים עם מרפסת בפאלאס מודיעין, מפקיד כאמור 2.7 מיליון שקל, כך שהסכום שהוא ייפרד ממנו בפועל יהיה כ-95,000 שקל בשנה על הפיקדון ו-132,000 שקל בשנה על דמי אחזקה, כלומר, 227,000 שקל בשנה (כ-19,000 שקל בחודש) לפני עלויות המחיה השוטפת.

שוב, יש לזכור כי מדובר בעלויות לדירה.

כאמור, חילוט דמי הפיקדון מתקיים במשך 12 שנה – כך שבמידה והופקד סכום של 1.4 מיליון, במצטבר ינוכה ממנו סכום של 588,000 שקל לאורך 12 שנה, ובמידה שהופקד סכום של 2.7 מיליון, ינוכה ממנו 1,140,000 מיליון במהלך 12 שנה.

דיור מוגן פאלאס עזריאלי מודיעין: מה מקבלים בעבור התשלום הגבוה?

פאלאס מודיעין הוא בית דיור מוגן יוקרתי שבנתה קבוצת עזריאלי מהמסד ועד הטפחות, והשהייה בו מזכירה שהייה במלון – אך לא מלון מנוכר וקר, אלא מלון שמצליח לייצר גם אינטימיות. מן הסתם, עבור מי שמתעניין בדיור מוגן במודיעין, מחירים זה לא הכול. המיקום, היחס, האיכות, הצוות ותמהיל הדיירים חשובים לא פחות.

ביקור במקום מגלה מתחם מפנק שחשבו בו על הכול – הן במרחבים הציבוריים והן בדירות.

הדירות של פאלאס מודיעין מעוצבות בצורה פונקציונלית ומודרנית, וכוללות מטבח מאובזר במקרר, כיריים ותנור; מיזוג; חדרי רחצה בטיחותיים ועוד.

פאלאס עזריאלי מודיעין
עזריאלי פאלאס מודיעין – דירות בסטנדרט גבוה. צילום דפנה הראל כפיר

 

השירותים שמוצעים לדיירים כוללים כמובן, פעילות חברתית, הרצאות, מענה רפואי ע"י אחות 24 שעות ביממה (רופא נמצא רק במהלך היום), שאטלים לקניון עזריאלי שנמצא לא רחוק ועוד.

במתחם יש גם בית קפה וגם מסעדה בתשלום – שאליה הדיירים יכולים להזמין בני משפחה. לבריכה, אגב, צמודה גם בריכת פעוטות – למקרה שהנכדים או הנינים רוצים לקפוץ לבקר.

פאלאס מודיעין
הבריכה – פאלאס מודיעין. צילום: דפנה הראל כפיר

 

הדיירים בדיור מוגן במודיעין עזריאלי פאלאס למעשה יכולים לקבל כמעט כל שירות שהם רוצים בתוך המתחם – במקום יש גם בית כנסת, מספרה וגינה פנימית יפה. מבחינת שירותי כביסה, אפשר לכבס בתשלום באופן עצמאי במכבסה קומתית, או למסור למכבסה.

הקשישים בישראל: מקור הכנסה צומח

בעבור דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, פאלאס עזריאלי בעיר מודיעין הוא גולת הכותרת של הפעילות של קבוצת עזריאלי בתחום הדיור המוגן, משום שזה המבנה הראשון שהיא רכשה עוד בשלב הקרקע והקימה בו את הכול מאפס (בניגוד למבנים שהיא קונה ומשפצת). בקומפלקס הושקעו כ-390 מיליון שקל, והוא משתרע על פני 11 דונם עם שטח בנוי של 35 אלף מ״ר.

המתחם כולל 239 יחידות דיור, ולפי נתוני עזריאלי – כ-70% מהדירות אוכלסו עוד טרם הפתיחה הרשמית.

מבחינת תמהיל, כשליש מהדיירים הם תושבי מודיעין, כשליש הם ירושלמים והיתר מגיעים מאזורים אחרים, בעיקר ממרכז הארץ.

דנה עזריאלי
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, בהשקת בית הדיור המוגן פאלאס מודיעין.
צילום: דפנה הראל כפיר

פאלאס מודיעין – רקע על קבוצת עזריאלי

לא במקרה משקיעה קבוצת עזריאלי בתחום הדיור המוגן. כל מי שעיניו בראשו, רואה שפלח האוכלוסייה הזה הולך וגדל, ובקבוצת עזריאלי תמיד ידעו לזהות מנועי צמיחה.

קבוצת עזריאלי היא החברה השביעית בגודלה בבורסת ת"א, עם שווי שוק של 22 מיליארד שקל. ענף הדיור המוגן תופס כיום 6% מנכסיה, בהשוואה ל-41% שתופסים הקניונים – אך לדברי דנה עזריאלי, מדובר בתחום צומח שעתיד לצמוח אף יותר.

זו גם הסיבה לבניית בית הדיור המוגן פאלאס להבים, שם לדבריה אין בכלל מענה מסוג זה לאוכלוסייה המבוגרת, ופאלאס במלחה ירושלים – בסמוך לקניון. חוץ מפאלאס מודיעין, שני בתי דיור מוגן של פאלאס כבר פעילים: תל אביב ורעננה.

אגב, תוחלת החיים של נשים בישראל היא 84.7 שנים ושל גברים 81.5 שנים – אך לפי נתוני קבוצת עזריאלי, הדיירים שלהם נהנים מתוחלת חיים ארוכה יותר: בפאלאס תל אביב, הגיל הממוצע הוא 88 ובפאלאס רעננה הגיל הממוצע הוא 86. את הנתון הזה מציגה עזריאלי כמעט כהוכחה לאיכות החיים הגבוהה שזוכים לה הדיירים בדיור המוגן של עזריאלי.

הבחירה במודיעין גם היא לא הייתה מקרית ונובעת מכך שהמיקום המרכזי נותן מענה לאוכלוסיות גם מאזור ירושלים וגם מאזור המרכז.

כאמור, מבחינת דיור מוגן מודיעין היא קרקע בתולית ופאלאס מודיעין הוא בית הדיור המוגן הראשון באזור. מודיעין ידועה כעיר המושכת אליה זוגות צעירים, ובמקרים רבים ההורים מעוניינים לבוא בעקבות ילדיהם כדי להתגורר קרוב לנכדים. עבור כל אלה שמחפשים באזור דיור מוגן, פאלאס מודיעין יהווה במשך תקופה ארוכה החלופה היחידה.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות