5 מוצרים שעדיף לקנות און ליין - פואנטה

5 מוצרים שעדיף לקנות און ליין

רכישת מוצרים מסוימים ברשת האינטרנט חוסכת בזמן, בהוצאות ובעצבים. אז מה מומלץ לקנות און ליין ואיפה מוצאים את המבצעים השווים? הנה המדריך המלא

מוצרים שעדיף לקנות אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

רשת האינטרנט שינתה בצורה טוטאלית את הרגלי הצריכה שלנו ולמזלנו גם תרמה ליצירת תחרות וירידת מחירים. כתוצאה מכך, יש מוצרים שבאופן מובהק משתלם יותר לקנות באינטרנט ואין שום טעם לצאת מהבית בשבילכם. יתרה על כך, רכישה און ליין חוסכת לנו זמן וכסף ובעזרתה אנחנו יכולים לצמצם את כמות האנרגיות שמושקעת בכל קניה.

הנה למשל 5 מוצרים שעדיף לקנות און ליין מאשר בחנויות:

1. ויטמינים ותוספי מזון

תוספי מזון (וגם ), שאותם ניתן לצרוך ללא מרשם רופא, זמינים וזולים יותר באינטרנט מאשר בכל חנות פיזית. רבים כבר הבינו שמומלץ לנצל את יתרונות האינטרנט כדי לקנות סוגים שונים של ויטמינים ולשפר את איכות החיים. מלבד היצע רחב, באתרי האינטרנט יש מידע מקצועי על הבדלים בין תוספי מזון ומידע למי שזקוק להם לצרכים שונים.

2. בגדי ילדים

חנויות הבגדים של פעם עברו מזמן למרחב המקוון והורים לילדים יודעים לנצל אותו כדי לקנות להם בגדים. מן הסתם, בניגוד לבגדי מבוגרים שבהם אנחנו יכולים להשתמש גם כמה שנים ברצף, הילדים שלנו לובשים את הבגדים לכמה חודשים בלבד לפני שהם ממשיכים לצמוח והופכים להיות קטנים עליהם. המחירים הנמוכים אונליין הופכים את רשת האינטרנט למשתלמת יותר לקניית כל סוגי הבגדים ובאיכות גבוהה.

3. פריטי אספנות

בעלי תקציב גבוה יותר יכולים להשתמש באינטרנט בשביל להשיג פריטי אספנות שווים. האמת היא שקשה לדעת באיזה אתר יופיע לפתע פריט נדיר ששוויו מאות אלפי דולרים, אבל גם תהליך החיפוש עצמו מהנה ומספק. הסוד הוא להתמקד ב-2-3 קטגוריות ולשלב שימוש באתרי אספנות ייעודיים עם אתרי מסחר אלקטרוני רגילים יותר.

4. כלי עבודה

פערי המחירים בין כלי העבודה כפי שנמכרים ברשתות הגדולות בישראל לבין אלו שיש באתרי המכירות הסיניים מגיעים לאלפי אחוזים. המשמעות היא חיסכון של מאות דולרים ברכישת כלי עבודה מסוגים שונים, או אפילו ארגז כלים שלם.

חוץ מזה, לא צריכים להיות מומחים בשביל לבחור את כלי העבודה וניתן להיעזר באינטרנט בשביל לצפות בסרטונים, תמונות והדרכות לפני שקונים אותם.

5. מוצרי מזון

הנושא של מוצרי מזון מאתגר יותר, כי רבים מתקשים להשתחרר מהנטייה לבחור בעצמם את הפירות והירקות. הפתרון הוא להתחיל לעבור אליו באופן הדרגתי. כך למשל ניתן להקדיש את התקופה הראשונה לרכישת מוצרים משלימים בלבד, לעבור למוצרי טואלטיקה ועם הזמן להתרגל גם לרכישת מוצרים מתכלים.

בסופו של דבר, אם קונים באתר אינטרנט שהוא זול יותר מרשת המזון הקבועה, החיסכון מצטבר לאלפי שקלים בשנה והוא שווה את המאמץ.

יתרה מכך, קניות באינטרנט חוסכות גם את החניה ואת הסחיבה: השליח מביא את המוצרים מהסופר עד הבית. מן הסתם, קניות מזון באינטרנט חוסכות גם את העמידה בפקקים ואת התורים בקופות.

תגובות: 0

נגישות