חמישה מועדוני לילה מומלצים בבנגקוק

חמישה מועדוני לילה מומלצים בבנגקוק

חיי הלילה בתאילנד בכלל, ובבנגקוק בפרט, לא ישאירו אף אחד משועמם. הנה כמה מועדונים שיעשירו את חיי הלילה של כל מטייל

מועדונים בבנגקוק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חיי הלילה של בנגקוק הם לא פחות ממושלמים. העיר רוחשת מסיבות שבעה לילות בשבוע, בכל שעות הלילה והיא מציעה שפע של אפשרויות בילוי מהנות במיוחד המושכות אליה חוגגים מכל רחבי העולם. החל מהיפ הופ קלאסי, דרך להיטי פופ עכשוויים ועד לגל החדש של מוזיקת EDM (מוזיקת דאנס אלקטרונית) – את כל סוגי המוזיקה אפשר למצוא במועדונים.

האווירה מהנה במיוחד ומאפשרת בילוי מיוחד בכל לילה מחדש. כדי ליהנות מכל הטוב הזה, כל שעליכם לעשות הוא לחפש טיסות לבנגקוק, לארוז מזוודה ולהתחבר לקצב המיוחד של העיר.

1. Onyx

המועדון אוניקס הפך להיות לאחד ממוקדי הבילוי הבולטים בבנגקוק. בתפוסה מלאה, המועדון מכיל 2,000 אורחים, תיירים ומקומיים, המגיעים ליהנות ממוזיקת דאנס אלקטרונית ברחבת הריקודים הענקית. על אף שמדובר באחד ממוסדות הבילוי הבולטים והמזוהים ביותר עם בנגקוק, יש בו כמה נגיעות אירופאיות שיהפכו את הלילה שלכם למעניין אפילו יותר – תצוגת לייזר מדהימה, חוטי קונפטי הנושרים מהתקרה, מסכי לד זוהרים ומשקאות מעולים מכל רחבי העולם הם רק חלק מההפתעות שמכינים לכם מארגני המקום מדי לילה.

2. Insanity

מועדון ה-Insanity הוא אחד המקומות הגדולים והבולטים בסצנת המסיבות הבנגקוקית. במועדון תוכלו לרקוד לצלילי בסים רועמים, מוזיקה אלקטרונית ולהתחבר לאווירה האנרגטית. מכל רחבי העולם מגיעים למועדון הנוצץ והמספרים הולכים ועולים – 1,000 אורחים בימות השבוע ו-1,500 אורחים בסופי השבוע!

עם רחבת כניסה עצומה, תקרה בגובה 14 מטרים ואינספור פינות ישיבה וברים – יש מקום לכל החוגגים! המועדון מאופיין בסגנון בינלאומי, ממש כמו המועדונים המובילים בטוקיו או איביזה. כל שנותר לכם הוא להזמין משקה טוב מהבר, להיכנס לקצב ולהתחיל ליהנות!

3. Levels Club & Lounge

זהו אחד המועדונים החדשים בבנגקוק, אך כמו הילד החדש שהגיע לכיתה והתחבב על כולם במהירות, כך גם הוא כבש את סצינת המסיבות המקומית. במועדון טרקלין אירוח הממוקם על הגג וחללי ריקודים מעוצבים במיוחד המציעים מוזיקה מכל העולמות – טכנו, R&B, מוזיקה אלקטרונית וכל מה שצריך כדי ליהנות מלילה של ריקודים בעיר זרה.

הכניסה החופשית למקום ויחסי הציבור הטובים של המועדון, הופכים אותו למוקד משיכה עבור תיירים מכל רחבי העולם, כמו גם מקום בילוי חביב על המקומיים. בימים רביעי ושישי תוכלו ליהנות מאירועים מיוחדים ובכל ימות השבוע – להזמין משקאות מגניבים, ליהנות מתפריט אוכל מדליק, מפינות ישיבה במגוון איזורים ומוזיקה מעולה כל הזמן.

4. Beam

עם מערכת הצלילים הטובה ביותר בבנגקוק, רמקולים הממוקמים מתחת לרצפה ואקוסטיקה מצוינת, מועדון Beam הוא אחד המועדונים המובילים בתאילנד. הקהל במקום מורכב מתיירים אירופאיים ומקומיים אלגנטיים והאווירה מהנה במיוחד. המועדון מתמקד בעיקר בהבאת DJ’S בינלאומיים מאירופה, אסיה וארצות הברית. לאו דווקא כאלה שיש להם שמות מפורסמים, אך בהחלט אמנים יוצאים מן הכלל שיהפכו את הלילה שלכם להרבה יותר שמח.

כשקרני הלייזר חותכות את הקהל, המוזיקה רועמת באוזניכם והמשקאות זורמים כמים – גם אתם תסחפו לקצב המסחרר של בנגקוק.

5. Route 66

אם אווירה צעירה, אלכוהול טוב ומוזיקה מעולה מדברים אליכם – מועדון Routh 66 הוא לחלוטין המקום בשבילכם. ברחוב רויאל סיטי אווניו בבנגקוק המורכב ברובו מברים, מועדונים וחיי לילה מפותחים במיוחד – המועדון הזה הוא חלק מכל החגיגה.

המועדון מחולק לשלושה חדרים שונים הבנויים זה לצד זה ומנגנים מוזיקה חיה, מוזיקת היפ הופ, טראנס ועוד. הקהל הפוקד את המקום ברובו מקומי, אז אם אתם מחפשים אווירה תאילנדית אותנטית המלווה בכוס וויסקי איכותית ומוזיקה אל תוך הלילה – זה המקום בשבילכם!

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות