למה כדאי לרכוש ציוד ספורט מקצועי חדש ולא משומש? - פואנטה

למה כדאי לרכוש ציוד ספורט מקצועי חדש ולא משומש?

יותר ויותר ישראלים עושים היום כושר, ורבים מחפשים ציוד ספורט לרכישה. אלא שציוד כושר מקצועי עולה הרבה כסף. האם לקנות משומש?

קניית ציוד ספורט מקצועי
ציוד ספורט מקצועי - חדש או משומש?
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ציוד ספורט מקצועי אינו זול. רכישה של ציוד ספורט מקצועי יכולה להסתיים בכמה עשרות אלפי שקלים, ואפילו יותר מכך, תלוי כמובן בסוג הציוד שאתם רוכשים ובכמות הציוד הנדרש (במיוחד אם מדובר בציוד לחדר כושר ולא לבית פרטי).

לכן, בשל העלויות הגבוהות הנלוות לרכישה כזו, רבים תוהים אם עדיף להם לרכוש ציוד ספורט מקצועי מחנות המתמחה בתחום ויכולה לספק להם את הציוד המתאים להם ביותר, חדש לחלוטין, או לפנות אל אפשרויות מוזלות יותר כמו רכישה של ציוד משומש מיד שנייה, או ציוד מחודש.



אם אתם מתלבטים בין האפשרויות הללו, קראו את השורות הבאות כדי להבין מדוע למרות ההפרש הדי משמעותי במחירים, עדיין ישתלם לכם יותר ולרכוש ציוד ספורט מקצועי חדש לחלוטין ולא משומש.

הבטחה לתקינות המוצר

כאשר אתם רוכשים ציוד ספורט מקצועי משומש, אין לכם באמת דרך לדעת עד כמה המוצר תקין. אתם יכולים לראות במבט שטחי כי הוא עובד והכל בסדר, אך יכול להיות שמדובר במתקן כושר אשר עבר כבר שימוש של עשרות אנשים שונים, והשתמשו בו במשך שנים רבות, כך שלאחר שימוש קצר אצלכם הוא ייהרס, יתבלה ולא באמת יתאים לשימוש כמו ציוד חדש ואיכותי יותר.

לכן, כאשר אתם רוכשים ציוד ספורט מקצועי חדש לחלוטין, אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר בציוד איכותי אשר ישמש אתכם בצורה טובה ותקינה לאורך זמן רב, כך שתוכלו ליהנות ממנו ללא כל בעיה ולהיות בטוחים כי אתם משקיעים את הכסף שלכם במוצר שבאמת ישתלם לכם לטווח ארוך.

הבטחה לבטיחות

ציוד ספורט מקצועי שאינו תקין יכול לגרום לבעיות בטיחות חמורות מאוד, ובמיוחד אם מדובר במקום מקצועי כמו חדר כושר, החזקה של ציוד כזה יכולה להרחיק לקוחות ואפילו לגרום לכם לבעיות עם אישורי המקום וחברת הביטוח.

לכן, עדיף להשקיע בציוד חדש שאתם יודעים כי הוא תקין ובטוח לשימוש, ולא להסתכן עם מוצר שלא בטוח שיעמוד בכל הדרישות.

אחריות

עוד נושא חשוב אשר הופך את הרכישה של ציוד חדש למשתלמת וכדאית יותר הוא נושא האחריות.

כאשר אתם בוחרים לרכוש ציוד ספורט מקצועי חדש, אתם יכולים להיות בטוחים כי יש לכם אחריות של החברה אשר ממנה רכשתם את הציוד – היבואן הרשמי או היצרן – כך שבכל מקרה של תקלה או בעיה, יהיה אל מי לפנות כדי לקבל שירות.

לכן, גם אם הפרש המחירים נראה לכם מפתה, אל תתפתו. אם אתם זקוקים לציוד ספורט מקצועי חשוב מאוד שתבחרו בציוד חדש, תקני, איכותי, בטיחותי ועם אחריות מלאה, ולא תסתכנו עם ציוד משומש. ייתכן שתוך זמן קצר תבינו כי זה כלל לא היה משתלם עבורכם.


תגובות: 0

נגישות