GoPro Hero 11 - צילום וידאו יציב יותר וסטרימינג בלייב לרשתות החברתיות

גו פרו הירו 11 – צילום וידאו יציב יותר וסטרימינג בלייב לרשתות החברתיות

חובבי האקסטרים לא מסתפקים בצילום מהסמארטפון כמובן. אז מה מציעה להם גו פרו Hero 11? בחברת GoPro מציגים כמה חידושים

GoPro Hero 11
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אמנם כולנו מצלמים בסמראטפון כיום, אבל ייקח עוד זמן עד שהוא יוכל לתת מענה גם למי שמחפש צילומים במהלך ספורט אקסטרים. ייתכן שעוד נגיע לסמארטפון אקסטרים, כמו שאפל וסמסונג השיקו לאחרונה שעונים חכמים למקצוענים (אפל ווטש 8 וסמסונג Galaxy Watch 5 PRO), אבל בינתיים מצלמות אקסטרים הן קטגוריה נפרדת עבור קהל שמוכן לשלם לא מעט בשבילן. כזו היא מצלמת גו פרו. כעת מושק בישראל, במקביל להשקה העולמית, דגם GoPro Hero 11. הירו 11 מחליף את Hero 10 ומביא כמה שיפורים. בעולם הושקה גם גרסת מיני, אבל לארץ מיובאת רק הגרסה הרגילה.

מה חדש ומה פחות חדש במצלמת הירו 11?

הצצה ראשונה ב- GoPro Hero 11 לא ממש מאפשרת לראות מה חדש בה, מפני שהעיצוב דומה ל-Hero 10. יש לה מסך 1.4 אינץ’ קדמי ומסך אחורי שהוא מסך מגע בגודל 2.27 אינץ’.

לדעתי שני המסכים הללו קטנים מדי, והייתי מצפה למסך מגע גם מקדימה.

גו פרו כן שיפרה את איכות התמונות של המצלמה עצמה, וזה כמובן מצוין ומתבקש עם השקה של דגם חדש.

GoPro Hero 11: צילום וידאו

כעת אפשר לצלם וידאו ברזולוציה של 5.3K ב-60 פריימים בשניה. אפשר גם לבחור לצלם ב-4K ב-120 פריימים או ב-2.7K ב-240 פריימים, כמו בדור הקודם.

פואנטה בטלגרם

יש מייצב וידאו חדש – HyperSmooth 5.0. זה שינוי שכן מורגש ביחס לדגם הקודם, במיוחד משום שמדובר במצלמת אקסטרים שמיועדת לקהל שמצלם כאשר הוא נמצא בתנועה מאוד מהירה.

כאשר מחברים את מצלמת הגו-פרו לטעינהף החומר שצולם מועלה אוטומטית לחשבון הגו-פרו האישי של המשתמש בענן. שם הוא נערך אוטומטית כווידאו שנשלח לטלפון הסלולרי דרך אפליקציית GoPro Quik app.

גו פרו 11: צילום סטילס

שיפור אחר בא לידי ביטוי ברזולוציה של הסטילס. בדגם Hero 11 אפשר לצלם תמונות סטילס ברזולוציה של 27MP (לעומת 48MP) בדגם הירו 10.

GoPro Hero 11 Black -שבב GPS מובנה

שבב GPS מובנה המאפשר להוסיף לצילומים מידע מיקום ומהירות בצורה ישירה.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לבסוף, ובדומה לדורות הקודמים, ניתן להשתמש בדגם החדש גם כמצלמת רשת עם חיבור ישיר למחשב באמצעות כבל, כאשר החברה איפשרה גיבוי והעברת תמונות משופרת עם אפשרות לגיבוי תמונות ישירות לענן של החברה עם חיבור ה-WiFi.

תכונות צילום בגופרו 11

רוב התכונות דומות לאלה שהיו בדגם הירו 10, אבל נוספה כאן גם "נעילת אופק”. כאשר משתמשים בנעילת אופק אפשר לצלם ב-360 מעלות תוך שמירה על אופק יציב בלי להשתמש בגימבל.

תמצאו כאן גם את מצבי צילום לילה האהובים על חובבי האסטרונומיה, כמי כמו צילום כוכבים ואפשרות ליצור שבילי אור בשמיים (Star Trails). באמצעות הייצוב המשופר, אפשר לצלם סרטון וידאו יציב יותר בטיימלאפס עד לרזולוציית 5.3K.

זוויות צילום

בדגם HERO11 גו פרו מאפשרת לצלם וידאו וסטילס בזווית רחבה יותר ובפורמט של 16:9 באמצעות עדשה דיגיטלית ביחס של 8:7. יש לזה משמעות כשעורכים תוכן שרוצים להעלות למדיה החברתית. העריכה כמובן מתבצעת באמצעות אפליקציית GoPro Quik.

הגו פרו היא גם מצלמת רשת

אמנם הקורונה מאחורינו ואנחנו משתמשים קצת פחות במצלמות רשת, אבל GoPro Hero 11 יכולה גם לשמש אתכם כמצלמת רשת. היתרון המשמעותי כאן הוא שאפשר לעשות סטרימינג בשידור חי.

מחיר גו-פרו Hero 11

מצלמת גו פרו הירו 11 זמינה בארץ בשתי גרסאות – האחת היא גרסה סטנדרטית (שמחירה בארה"ב 500 דולר). השנייה היא גרסה ליוצרי תוכן עם ערכת אביזרים (שמחירה בארה"ב 600 דולר). היבואן רונלייט נותן אחריות לשנתיים.

ערכת האביזרים כוללת מוט VOLTA המאפשר להטעין את המצלמה, תושבת Media Mod עם 3 מיקרופונים ופנס Light Mod.

המחיר הרשמי של גו פרו הירו 11 הוא כ-2000 ש"ח ושל GoPro Hero 11 Creator הוא כ-2900 ש"ח. אנחנו מצאנו ב-KSP בקצת פחות, אז שווה לבדוק.


*חלק מהכתבות באתר כוללות קישורי הזמנה. הזמנה באמצעות הקישור תאפשר לנו לקבל עמלה עם ביצוע רכישה, ואינה מייקרת את המוצר

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות