אמזון ממשיכה להפתיע: משיקה מיקרוגל ושעון קיר, ומתחילה לפעול בתורכיה - פואנטה

אמזון ממשיכה להפתיע: משיקה מיקרוגל ושעון קיר, ומתחילה לפעול בתורכיה

אמזון שמה גז על קטגוריית ההפעלה הקולית, ומשיקה מוצרים מעניינים במחירים שווים לכל נפש. בנוסף, היא מוסיפה את תורכיה למפת הפעילות המקומית שלה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אמזון הכריזה על מוצרים חדשים, חלקם מפתיעים, כמו שעון קיר אנלוגי, וחלקם צפויים יותר, כמו הרמקולים המוכרים של החברה. הרעיון שמלווה את המוצרים החדשים הוא, כצפוי, הרחבת השימוש באלקסה (Alexa) – העוזרת הקולית המאוד פופולרית של אמזון, כשהמטרה היא להקדים ככל האפשר את היריבה גוגל בכל מה שנוגע להפעלת מכשירים באמצעות פקודות קוליות.

כך, בין המוצרים שהשיקה אמזון אפשר למצוא מיקרוגל שמופעל באמצעות אלקסה, שעון קיר שיתאים את עצמו לשעון הקיץ והחורף, אמצעי מיגון לבית, וגם מערכת לרכב. כאמור, אמזון לא הזניחה גם את קטגוריית הרמקולים ושדרגה את הרמקולים החכמים Echo.


מיקרוגל של אמזון: אתם תגידו מה בפנים, והוא כבר יחמם

המיקרוגל של אמזון נראה כמו כל מיקרוגל אחר. הוא מגיע בנפח של 20 ליטר ובעוצמה של 700 וואט, והוא אפילו לא יקר – מחירו כ-60 דולר. במחיר הזה תקבלו מיקרוגל חכם במיוחד, שיודע כמה זמן לחמם את המזון ובאיזו עוצמה – על סמך הפקודה הקולית שתתנו לאלקסה. אם אתם עסוקים והידיים שלכם תפוסות, תוכלו להגיד לרמקול Echo להפעיל את המיקרוגל, והוא יפעל.

המיקרוגל יחל להימכר באמצע בנובמבר.

מיקרוגל אמזון
מיקרוגל של אמזון

שעון אמזון: מופעל באמצעות אלקסה

בעיצוב פשוט ובסיסי, אמזון משיקה גם שעון קיר אנלוגי שאפשר תפעל באמצעות אלקסה. כך, אפשר לתת לשעון פקודה קולית להפעיל טיימר, למשל. בעת מעבר משעון קיץ לשעון חורף ולהפך, השעון יתכוונן אוטומטית.

גם כאן, המחיר נגיש בותר: כ-30 דולר. הוא יחל להימכר בהמשך השנה.

אמזון השיקה את אמזון תורכיה

בנוסף, בזמן שבישראל עסוקים בהשערות לגבי הגעתה של אמזון אל ארץ הקודש, אמזון משיקה אתר מקומי (עם סיומת tr) בתורכיה.

בשלב ראשון, יהיו 15 קטגוריות, כאשר סם ניקולס, העומד בראש amazon.co.tr הצהיר שבחודשים הקרובים צפויה החברה להרחיב את המבחר ואת אפשרויות השילוח.

תורכיה הופכת כך להיות המדינה ה-16 בעולם שאמזון פועלת בה. באירופה אמזון פועלת כעת ב-7 מדינות (כולל תורכיה), כאשר תורכיה היא היחידה שאינה חלק מהאיחוד האירופי.

המשמעות היא שהצרכנים התורכים יקבלו רבים מהמוצרים שהם מזמינים ממרכזי הפצה בתורכיה, וכי אמזון מתאימה חלק גדול מההיצע לקהל המקומי.

ומה עם ישראל? כאן עדיין ממתינים לראות באיזה פורמט תפעל כאן אמזון, והאם השילוח ימשיך להגיע לארץ מארה"ב.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר חדשות הצרכנות פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות