פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום מספקות פתרון כמעט לכל צורך של הצללה, ומציעות יתרונות כמו עמידות ועיצוב בסגנונות שונים

פרגולת אלומיניום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

פרגולות אלומיניום מציעות שורה של יתרונות. הן חזקות, הן איכותיות, הן בטיחותיות, הן חסינות והן חסונות. הן קשיחות מזה ואלסטיות מזה. בנוסף, הן עמידות בפני שמש וגם בפני רטיבות וגשם. ניתן לקבל אותן בכל צבע וגוון, לרבות בצבע עץ טבעי, הן רהיט בעל מראה חדשני, אשר משמש כפתרון הצללה המתאים לכל חצר/גינה במבנה המיועד.

אלומיניום הוא חומר קל ועמיד, הוא נוח לתחזוקה וגורם לפרגולות להישמר לאורך זמן. פרגולות האלומיניום נחשבות לרהיטי גן יפים ומסוגננים ונועדו לשמש כסוכך אשר מאפשר לכם לשהות בחוץ מבלי הפרעות מזג האוויר, בין אם שמש ובין אם גשם.



אחד היתרונות הגדולים של פרגולת אלומיניום, הוא שהן מתחברות אל המבנה עצמו ונמצאות בגובה חלונות המבנה. בנוסף, הפרגולות הן רהיטים עמידים על פי רוב. אלומיניום אינו צובר חלודה עקב גשמים ונחשב למתכת קלה המאפשרת עיצוב מהיר וקל של הפרגולה.

טרם הקמת הפרגולה, חישבו במה היא מסייעת לכם והיכן תרצו למקם אותה. שאלו את עצמכם אם המטרה היא שהפרגולה תכסה את כל החצר או רק חלק ממנה.

שירות מטאורולוגי משל עצמכם

אם אינכם רוצים להיות תלויים במזג האוויר ואתם מעוניינים לשבת בחוץ גם כאשר יש שמש בחוץ וגם כאשר יורד גשם, זה הפתרון. פרגולות האלומיניום מספקות הגנה מפני שמש, גשם, ברד ושלג, ואף מונעות שלכת בחצר הבית במקרה של פרגולה המכסה את כלל החצר. פרגולות האלומיניום לא דורשות תחזוקה מורכבת, הן שומרות על המראה החדש שלהן לאורך זמן ואינן רגישות לפגעי מזג האוויר.

"פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית"

פרגולות אלומיניום
פרגולה תלויה

עיצוב פרגולות האלומיניום יכול להיות מגוון מאוד.

העבודה עם האלומיניום מקנה את האפשרות להשתמש בו בצורה קלה ונוחה, וניתן לעצב אותו במגוון סגנונות.

ישנן פרגולות גדולות הנשענות על קיר הבית, יש פרגולות מלבניות, שעליהן ניתן לשים צמחים אשר יטפסו עליהן וכך ימלאו את החלל בין הקורות, ויש פרגולות מעוגלות – בעיצוב גלי. פרגולות אלומיניום מאפשרות לבחור עיצובים, החל מסגנון מודרני עם צבעים בהירים וחלקים, עד טקסטורות, תאורה מובנית ופרזולי אלומיניום וגם פרגולות דמוי עץ, אשר נותנות תחושה של עץ למי שחפץ בכך.

WE WOOD הופכת את יצירת פרגולות אלומיניום לאמנות. המוצר המוגמר משווה למתחם שהוא מוצב בו נוי והידור ומשדרג את ערך הנכס. כאשר אלומיניום הוא חומר שממנו עשויים גם גדרות, מעקות ומדרגות בבית ומחוץ לו נשמרת האחידות העיצובית וחותם האיכות והמצוינות של חברתנו טבוע בהם, שובה ומרהיב עין.

נשמח לשרת אתכם וליצור עבורכם מבחר מוצרי אלומיניום משובח בכלל ולהתקין בביתכם פרגולה אלומיניום חזקה ומעוצבת לשיפור איכות חייכם ולהעצמת האפקט החזותי של הבית וסביבתו.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר שלנו.

תגובות: 0

נגישות