מגשי פירות חתוכים, מרשימים ואקזוטיים - פואנטה

מגשי פירות חתוכים, מרשימים ואקזוטיים

בעידן שבו המודעות לבריאות הולכת ועולה, אין כמו מגשי פירות כדי לפנק את האורחים, לשמח יולדות או לחגוג אירוע מיוחד

מגשי פירות חתוכים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כולנו אוהבים פירות, אך לעתים מתעצלים לחתוך אותם. כאשר הם מוגשים לנו חתוכים, צבעוניים ואיכותיים, אנחנו לא רק נהנים לאכול אותם, אלא גם נהנים להתבונן בהם ולהתרשם מהססגוניות ומהרעננות שלהם, במיוחד מהמגשים של חברת פרוטיז, שמגישה לנו את הממתקים של הטבע.

טרנד מגשי פירות צובר תאוצה גם על רקע המודעות הגוברת לנושא הבריאות. המגשים העמידים עמוסי הפירות נראים יותר ויותר בבתים, במשרדים, באירועים אינטימיים ובאירועים רבי משתתפים, במחלקת יולדות ובמפגשים משפחתיים ועסקיים.


סוגים של מגשי פירות

כאשר מביטים במגש פירות חתוכים, קשה להישאר אדישים. על מגש יפהפה מסודרים בקפידה פירות חתוכים בגדלים זהים ובמבנה אחיד השובים את העין. אפשר לראות פלחי אבטיח אדומים ולידם משולשי מלון כתומים, עיגולי אננס צהובים מונחים לצדם, רבעים של קיווי ירוק או צהוב, בין לבין מבצבצת קערה של גרעיני רימונים אדומים ומתוקים. להשלמת המראה האקזוטי, משובצים בין הפירות חצאי פסיפלורה מרשימים, ליצ'י וקרמבולה.

מגש הפירות מרשים ביופיו ומותיר את הסובבים עם התלבטות לא סביב השאלה אם לאכול, אלא מה לאכול קודם.

מגשי פירות אפשר לרכוש בכמה גדלים של מגשים מפלסטיק עמידים ואיכותיים או מזכוכית בצורות גיאומטריות עגול, אליפסה מלבני ועוד. ככל שהמגש גדול יותר, הוא מכיל מבחר גדול יותר של פירות טריים וחתוכים.

בחברת פרוטיז אפשר ליצור שילוב של מגשי פירות הכוללים בנוסף לפירות החתוכים גם גלילי סושי פירות הנחטפים מיד עם הגעתם לשולחן. בסיסם של הגלילים הם דפים טביים ועליהם מורחים סוגים שונים של ממרחי פירות, במרכז מונחות קוביות של פירות שונים, לדוגמה קיווי ואננס, מלון ותות ועשרות סוגי שילובים נוספים. הגליל נסגר כמו סושי ומעליו מפזרים שבבי קוקוס, אגוזים או בוטנים.

גלילים של סושי פירות המונחים במגש הפירות לצד הפירות המוגשים בעושר, הוא מראה יפהפה ויוצא דופן.

משלוחים של מגשי פירות

משלוח של מגשי פירות מתאים לכל מטרה: לימי הולדת, לימי נישואין ולכל אירוע מרגש בבית. יולדות,למשל, שמחות תמיד לקבל מגשי פירות עמוסים בכל טוב, פירות מתקתקים וטעימים המרגיעים אותן אחרי חווית הלידה.

לקוחות עסקיים נהנים לשלוח מגשים לכל סיבה של חגיגה, הסכם חשוב, עסקה גדולה או סתם לפנק את העובדים בימים שבהם הם עובדים קשה במיוחד. המגש העצום המונח במרכז השולחן, מתרוקן במהירות לשמחתם הגדולה של העובדים.
זה פתרון נפלא לאירוח קליל כיוון שהוא מותאם לרוב הקהל, כולל הטבעוניים והצמחוניים שבחבורה וכך אין צורך ליצור כמה מגשי אירוח של סוגי מזון שונים.

החגים בפתח ואופציית הפירות מועדפת במקרים רבים על משלוחים המכילים בקבוקי יין, דברי מתיקה ופריטים אחרים שנשלחו בשנים קודמות.

הפופולריות של מגשי הפירות החתוכים המרשימים והאקזוטיים היא כמעט מתבקשת בארץ חמה כמו ישראל, שבה אפשר ליהנות מהיצע עצום של פירות המגיעים הישר מהבוסתנים ומהמטעים ברחבי הארץ וגם של פירות אקזוטיים מפנקים במיוחד התופסים מקום של כבוד על מגשי האירוח.

בקרו אצלנו באתר פרוטיז והתרשמו מסידורי פירות שונים, מגוונים וצבעוניים שיפיקו רוח חיים בכל אירוע עסקי או חברתי.


תגובות: 0

נגישות