חיכיתם לאייפון החדש? מועד ההכרזה נחשף. האם אפל תציג שלושה אייפונים חדשים? - פואנטה

חיכיתם לאייפון החדש? מועד ההכרזה נחשף. האם אפל תציג שלושה אייפונים חדשים?

עוד לא חלפה שנה מאז שסמארטפון הדגל היקר של אפל, אייפון X, הגיע לחנויות – וכבר מגיע האירוע השנתי של אפל שבה יוכרזו יורשיו

אייפון X
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מרגע שמוכרז אייפון חדש, מתחילות כבר שמועות לגבי הדגם שיבוא אחריו. כך כמובן קרה ברגע שהוכרזו אייפון 8 ואייפון x לפני שנה – כשהשמועות וההדלפות כולן מרמזות על כך שאפל לא תשיק השנה אייפון חדש אלא שלושה אייפונים חדשים.

מועד ההכרזה של אפל גם הוא היה נתון לניחושים, אבל היום נשלחו ההזמנות לאירוע של אפל בקליפורניה, ולא צריך לנחש יותר: הכרזת האייפונים החדשים תהיה ב-12 בספטמבר.



לפי ההדלפות עד כה, אפל תשיק 3 דגמי אייפון הנבדלים ביניהם בעיקר בגודל המסך, באיכותו ובמחיר.

דגם אחד יהיה כנראה אייפון x פרימיום, עם מסך של 6.5 אינץ׳ ומסך oled. דגם אחר יהיה דגם משונמך – עם מסך 6.1 אינץ׳ ומסך LCD. דגם שלישי יהיה כנראה עם מסך 5.8 אינץ׳ oled.

הדגם השני, עם המסך של 6.1, יהיה כנראה הזול ביותר ויעלה פחות מ-1000 דולר (בניגוד לאייפון x שהושק השנה).

מקורות אחרים טוענים שיהיו רק שני דגמים של אייפון – ושהשם יהיה אייפון XS.

כאן יש לציין כי המכירות של אייפון x, שהושק לפני פחות משנה, לא עמדו בציפיות של אפל. מדובר במכשיר היקר ביותר שאפל השיקה עד כה, ויהיה מסקרן לראות את התגובות להשקת המכשירים החדשים.

מלחמת הענקים והיקרים

השקתו הצפויה של האייפון החדש מגיעה בסמוך מאוד להשקת גלקסי נוט 9 של סמסונג – שהמחיר ההתחלתי שלו עומד גם הוא על 1,000 דולר לפני מסים.

עבור מי שמוכן להשקיע סכום גבוה בסמארטפון יוקרתי, כדאי ככל הנראה להמתין ולראות מה יציעו דגמי האייפון החדשים – שכן עד לרגע ההשקה ממש אי אפשר לדעת מה באמת תציע אפל ואם יהיה שפן שהיא תשלוף מהכובע.

הקלף המנצח של גלקסי נוט 9 הוא זיכרון עצום: אחד משני הדגמים מגיע עם נפח אחסון של 512 ג'יגה, ויכולת הרחבה של 512 ג'יגה נוספים באמצעות כרטיס. מדובר במכשיר יקר מאוד, וכאמור, מי שידו משגת לרכוש סמארטפון משוכלל ויקר, עומד בפני בחירה שמורכבת משיקולים רבים.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות