התלהבתם מטלוויזיית 4K? חברת LG משיקה טלוויזיית 8K OLED

התלהבתם מטלוויזיית 4K? חברת LG משיקה טלוויזיית 8K OLED

בזמן שהצרכנים מאמצים בהדרגה את טלוויזיות ה-4K, חברת LG מסמנת כבר את היעד הבא עם טלוויזיית OLED 8K

טלוויזיית OLED 8K שך LG
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הישראלים החלו לאמץ את טלוויזיות ה-4K רק לאחרונה, ובעיקר לקראת המונדיאל, אבל הטכנולוגיה דוהרת קדימה. תערוכת הטכנולוגיה IFA שתיפתח ב-31.8 בברלין היא תמיד מקום להכרזות חדשות, וחברת LG תכריז שם על המסך הגדול הבא – טלוויזיית ה-8K OLED הראשונה בעולם.

מסך ה- OLED 8K של LG הוא מסך ענק שמגיע בגודל של 88 אינץ׳ ומציע 33 מיליון פיקסלים, במטרה לייצר יחס ניגודיות חסק תקדים וצבע שחור מוחלט.



ב-LG שמים כבר כמה שנים דגש על טכנלוגיית ה-OLED, וצופים כי שיווק טלוויזיות ה-OLED ברחבי העולם יכפיל את עצמו עד סוף שנת 2018 ויגיע ל-9 מיליון טלוויזיות שישווקו עד 2022.

המטרה של LG היא להגדיל את נתח טלוויזיות ה-OLED בקטגוריית הפרימיום שלה, כך שמרבית הלקוחות יעדיפו OLED TV.

מן הסתם, שוק הטלוויזיה 8K עדיין בחיתוליו, אך ב-LG צופים כי הוא יגדל ליותר מ-5 מיליון טלוויזיות שישווקו עד 2022, ו-LG שואפת להיות מובילת שוק הטלוויזיות הסופר פרמיום עם טכנולוגיית 8K OLED TV.

מה שאמור לתת דחיפה לטכנולוגיה הזאת היא אולימפיאדת טוקיו, שכן חברת הכבלים היפנית מתכננת להעביר את שידורי האולימפיאדה באיכות 8K לכל העולם.

בינתיים, אפשר יהיה רק להתרשם מהטלוויזיה העצומה והאיכותית של LG בכנס IFA 2018, שמתקיים השבוע בברלין. בישראל, כפי שפורסם בפואנטה, LG השיקה לאחרונה שורה של מסכי פרימיום באיכות OLED 4K, ביניהם מסך מתמגנט לקיר.

טווח המחירים של מסכי OLED שך LG נע בין כ-9,000 שקל ל-80,000 שקל – בהתאם לדגם ולגודל. כך למשל, דגם C8Y בגודל 55 אינץ’ נמכר בכ-9,000 שקל, דגם E8Y בגודל 65 אינץ’ נמכר בכ-17,000 שקל והדגם היוקרתי ביותר, W8Y בגודל 77 אינץ’, נמכר בכ-80,000 שקל.

יש להניח שאם וכאשר נראה כאן מסך OLED 8K של LG, מחירו יהיה גבוה במיוחד, אבל כניסתו לשוק תוריד את מחירי טלוויזיות OLED 4K…


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות