השתלת שיניים ביום אחד - מה חשוב לדעת על התהליך? - פואנטה

השתלת שיניים ביום אחד – מה חשוב לדעת על התהליך?

השתלת שיניים ביום אחד היא פתרון מצוין וחדשני עבור רבים שסובלים מבעיות שיניים. לשם כך, נדרשת בדיקת התאמה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש להניח ששמעתם בעבר על ההליך המתקדם של השתלת השיניים, אך האם שמעתם על השתלת שיניים בתוך יום? עבור רבים, שן שבורה או חסרה יוצרת לא רק אי-נוחות, אלא גם חוסר ביטחון של ממש. עבורם, השתלת שיניים היא הצלה. זכרו שגם אם בעבר נדרשו מספר חודשים להשלמת התהליך, כיום ניתן להחזיר את החיוך ביום אחד בלבד.

אז מתי אפשר לבצע השתלה ביום אחד בלבד?

השתלה המתבצעת ביום אחד בלבד היא תהליך מיוחד שעל מנת ליישם אותו, חשוב להעביר את המטופל כמה בדיקות מקדימות על מנת לבחון את ההתאמה.

ראשית, חשוב לבדוק מהו נפח העצם והאם הוא משמעותי. לטובת ביצוע השתלה ביום אחד, יש לוודא שהעצם של המטופל בגובה מסוים ובעובי מסוים. קורה שבבדיקה מתגלה כי יש צורך בתהליך של הרמת רצפת הסינוס, ובמקרים כאלו לא יהיה ניתן לבצע תהליך של השתלה ביום אחד.



מעבר לבדיקות המקדימות, נערך תשאול אל מול המועמד על מנת להבין מה סיכויי ההצלחה של התהליך. כך לדוגמה, מעשנים קבועים כמעט ותמיד ייפסלו מתהליך ההשתלה ביום אחד, מאחר שישנו חשש ממשי שהשתל לא ייקלט כדנרש.

היתרונות של תהליך ההשתלה המתבצע ביום אחד

להשתלת שיניים המתבצעת ביום אחד יש כמה יתרונות, ובראשם השיפור הדרמטי והמהיר באיכות חייו של המטופל. איכות החיים הזאת באה לידי ביטוי גם בהיבט הפיזי וגם בהיבט של המראה החיצוני, משום שרבים סובלים מדימוי עצמי נמוך בגלל בעיות שיניים.

בנוסף, קיים כמובן השיקול הכלכלי. אם סברתם שלהשתיל שיניים ביום אחד הוא תהליך יקר יותר, אתם ככל הנראה טועים. העלות נמוכה יותר בהשוואה לתהליך ההשתלה הקונבנציונאלי. הסיבה, בין היתר, שלא נדרשים כמה טיפולים שונים לטובת ההשתלה, אלא מפגש אחד אל מול רופא השיניים.

איך יש לנהוג לאחר השתלת השיניים?

מדובר על הליך כירורגי, שלמרות שהוא מתרכז בחלל הפה, כל הגוף נרתם לטובת ההחלמה.

על כן, על פי הוראות הרופא ובהתאם להמלצות הניתנות לכל מטופל באופן אישי, חשוב לדבוק בימי המנוחה הניתנים.

המון פעמים החזרה לשגרה מתבצעת מהר מהמומלץ, מה שבסופו של דבר גורם להיחלשות ולפגיעה בתהליך ההחלמה. כמו כן, חשוב להימנע ממזון מוצק בימים הראשונים, כמו גם מפעילות גופנית.

מעבר לכך, יהיה עליכם להזניח את שגרת צחצוח השיניים בימים הראשונים שלאחר ההשתלה.

באתר Dentalguide.co.il תוכלו למצוא מידע מקיף נוסף בנושא השתלות שיניים וטיפולי שיניים מורכבים


תגובות: 0

נגישות