לקראת שיפוץ בבית - כדאי שתקראו את זה - פואנטה

לקראת שיפוץ בבית? כדאי שתקראו את זה

זה מתחיל בהחלפת מקלחון פינתי ומגיע להחלפת מרצפות… רגע לפני שמתחילים שיפוץ, חשוב להגדיר את לוחות הזמנים ואילו בעלי מקצוע יידרשו

מקלחון פינתי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שיפוץ הבית הוא הזדמנות לחדש ולרענן את הריהוט ואת העיצוב. השינויים הללו אמורים להיות מתוכננים מראש, על מנת שניתן יהיה לנהל את העבודה תוך סינכרון מושלם בין כל אנשי המקצוע ונותני השירות. רבים קופצים למים הסוערים מבלי שהם בודקים מראש את כל הנקודות החשובות המרכיבות את השיפוץ, וכאשר השיפוץ בעיצומו הם נכנסים לתסבוכת שהם אינם יודעים איך להיחלץ ממנה.

מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים לשפץ?

זה יכול להתחיל משיפוץ תמים של האמבטיה, כאשר אתם מעוניינים בסך הכול לשדרג את המקלחון שלכם ולהתקין במקומו מקלחון פינתי. בחירת מקלחון פינתי מתאים היא לא תמיד עניין של מה בכך.

עליכם להיצמד למידות המדויקות של השטח המיועד למקלחון, ולמצוא את המקלחון שיענה על כל הצרכים שלכם. מלבד זאת עליכם לזכור כי לעיתים יהיה עליכם לשנות לשם כך את מערכת האינסטלציה באמבטיה.

לעיתים, תוך כדי העבודות, מתחילים לאבד את הראש. מחליפים אינסטלציה באמבטיה? אולי זוהי הזדמנות לשדרג את כל האינסטלציה הביתית?

ואם כבר הרמתם מרצפות, אולי בעצם הגיע הזמן להחליף את כל הריצוף בבית? ואם מחליפים את הריצוף, מה עם המטבח? הרי זוהי הזדמנות פז לבצע הכול יחד בעסקת חבילה, ומכאן ועד למסע שיפוצים כללי של כל הבית – כולל שבירת קירות, הדרך קצרה.

אז כדי שתצליחו לשמור על עצמכם מפני היסחפות מהירה מידי שתיעשה אולי באופן לא מספיק מקצועי, חשבו על הכול מראש.

פונים אל קבלן (מורשה!)

לפני שאתם מחליפים את המקלחון, היוועצו בקבלן מורשה (ודאו שהוא מורשה, אל תאמינו בלי לבדוק…).

שמעו ממנו אם הדבר אפשרי ובמה זה יהיה כרוך. על פי זה תיטיבו לבנות את תכנית העבודה המדויקת שאליה תיצמדו לאורך כל התהליך.

בטיחות בעבודה

חשוב לוודא כי גם הצוות המקצועי מקפיד על הנושא של עבודה בטוחה. זה כולל גידור של האזור בו נעשים השיפוצים, זה כולל שימוש בחומרי בנייה איכותיים ובטוחים וזה כולל עבודה באופן בטוח עם כלי עבודה תקינים עם לבוש מגן מתאים.

לוח זמנים ברור

שיפוצים זה אחד הדברים שאנחנו יודעים איך אנחנו מתחילים אותם אך במקרים רבים אנחנו ממש לא יודעים איך ומתי הם יסתיימו.

חשוב לדרוש מהקבלן לוח זמנים ברור, והוא כמובן אחראי לכך שאכן העבודה תיעשה בקצב הנכון. הוא יצטרך לתמרן בין כל נותני השירות ולוודא כי העבודה מתבצעת על-פי לוח הזמנים המתוכנן, מבלי שאיש מקצוע מסוים יעכב את רעהו או יפריע לו במלאכתו.

כך נוכל גם להבטיח שהעבודות תתבצענה באופן בטוח ומבלי שנחרוג תקציבית.

תגובות: 0

נגישות