חמישה דברים חשובים לדעת על קידום בגוגל - פואנטה

חמישה דברים חשובים לדעת על קידום בגוגל

החל מהתוכן ועד בניית האתר בוורדפרס – הנה כמה מהנקודות החשובות שצריך לדעת על קידום בגוגל ועל אופן הבחירה במקדם אתרים מקצועי

חמישה דברים חשובים לדעת על קידום בגוגל
Learn.
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעידן הגלובלי, קידום אתרים הוא שם המשחק. אם יש לך עסק טוב ואתה עובד עם מקדם אתרים מצוין, העסק שלך ינסוק למעלה בזכות קידום בגוגל שהוא יבצע עבור האתר שלך ויגרום לחשיפה מקסימלית שלו.

השלב הראשון הוא בחירת מקדם אתרים מקצועי, שקיבלתם עליו המלצה חמה על שיטות העבודה שלו ושרואים בשטח את תוצאות הקידום שלו. מומלץ לא לעבוד עם אנשים חסרי ניסיון שעדיין אינם מכירים את רזי המקצוע ועלולים ליצור נזקים בלתי הפיכים לתדמיתו ולשמו של העסק שלכם.

נקודות אקוטיות בתחום קידום אתרים – SEO

ההתנהלות בקידום אתרים

קידום האתר הוא חלק מהפעולות השיווקיות של העסק, זהו תהליך מובנה המתפתח עם הזמן ואין בו תוצאות מידיות אלא לאחר פרק זמן מסוים. קידום בגוגל מצריך זמן, סבלנות ואמון בדרך הייחודית של מקדם האתרים שבחרתם.

תחום קידום האתרים הוא תחום מאד דינמי וחלים בו שינויים לעיתים תכופות. מקדם האתרים חייב להיות ער לכל התמורות, לתמרן, ליצור מהפכות ולכוון את פעולותיו על פיהן.

מקדם אתרים שאינו פועל על פי ההנחיות של גוגל המתפרסמות מעת לעת עלול להיענש כמו לדוגמה בעת העתקת מידע ממאמר מסוים למאמר אחר.

בניית אתר אינטרנט באמצעות וורדפרס

אתרי וורדפרס הם האתרים המובילים בקרב העסקים השונים, כיוון שהם נוחים מאד לשימוש ולקידום אתרים והם נסרקים על ידי גוגל. אין זה אומר שחייב אתר וורדפרס על מנת להתקדם בגוגל – ממש לא, אבל זה כן נותן את התשתית ההתחלתי הנוחה והמוכרת, וכזאת שלא תגביל כמעט אף פעם את עבודתו של מקדם האתרים.

איכות קידום האתרים

העלות החודשית של קידום אתרים יכולה להעיד על איכות העבודה – אך לא תמיד.

הצעות מחיר זולות מצביעות במקרים רבים על מקדמי אתרים שעוסקים בעיקר בבניית קישורים (במקרה הטוב) ולאו דווקא בקידום אתרים, אתר אינטרנט בנוי מרבדים רבים ואינו יכול להתבסס רק על קישורים. זו דרך שלא מוכיחה את עצמה וקיימת סבירות שהאתר יקרוס כיוון שאינו מתוחזק כראוי.



מקדם אתרים בעל ידע מוכח בקידום בגוגל, יבצע פעולות רבות באתר, המחיר שהוא גובה יהיה הרבה יותר גבוה אך עם קבלת התמורה ההולמת בקידומו של העסק, אין ספק שמדובר בהשקעה כדאית מאוד.

חשוב לוודא שאין למקדם זה לקוח בתחום העיסוק הזהה לשלך כך שלא תיוצר קונקורנציה בין שתי החברות המתחרות גם על דפוס ההתנהלות ואופן העברת המידע באתרים המקבילים.

תוכן

איכותו של כל אתר נמדדת בטיב המאמרים בו.

מאמרים מושקעים שמכילים מידע אינפורמטיבי רב באופן מסודר, הגיוני ונוח לשימוש עוזר מאד לאדם שמעוניין להרחיב את ידיעותיו בתחום זה או אחר.

זו הסיבה שהמגמה העכשווית היא לעבות את כמות המאמרים בכל אתר כך שהציבור ייחשף לכל רבדי הפעילות של כל חברה. העברת המידע המלא, מקטינה את הצורך בהתקשרות לבית העסק כדי לשאול שאלות כיוון שכל הנתונים פרוסים בפני הציבור.

או לחילופין, לפרסם מאמרי SEO המכילים מילות מפתח שנבחרו מראש השזורות לאורך המאמר. מילות המפתח נבחרות על פי תוצאות החיפושים והשימושים המרביים במילה או בביטוי מסוים בעת החיפוש בגוגל כמו לדוגמה מקדם אתרים.

מילות מפתח קונקרטיות ורבות בתחום העיסוק של כל חברה, יעלו את מיקומה בעת החיפוש בגוגל וכך אתר האינטרנט של החברה יזכה למיקום גבוה ולמבקרים רבים יותר.

מהלכים שיווקיים

מערך השיווק הוא כמו תמנון, פועלים במישורים שונים באופן רוחבי כדי להשיג תוצאות אופטימליות שיצרו הכנסות ורווחים נאים לעסק.

חברות רבות משקיעות בפרסומים רבים ואיכותיים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ורשתות נוספות על פי קהל המטרה, פילוח יעדים ועוד, או לחילופין, מבצעות פרסום ממומן באמצעות אדוורדס.


תגובות: 0

נגישות