סגירת חורף – מהי ולמי היא מיועדת? - פואנטה

סגירת חורף – מהי ולמי היא מיועדת?

עבור מי שחשוב לו לנצל את המרפסת או את הפרגולה לאורך כל ימות השנה, סגירת חורף היא דרך מהירה ואלגנטית שמאפשרת עיצוב והתאמה אישית

סגירת חורף
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בבתים רבים ובדירות רבות בישראל יש פרגולה או מרפסת, אך בימי החורף השטח הזה לעתים קרובות נותר ריק ולא מנוצל. אמנם מזג האוויר בארץ חם ברוב ימות השנה, אבל יש גם ימים קרים וגשומים שבהם אנחנו נמנעים מלצאת למרפסת.

עבור מי שרוצה ליהנות יותר מהפרגולה או המרפסת שלו, יש כמובן פתרון.

מהי סגירת חורף?

סגירת חורף היא דרך מוצלחת להפוך את המרפסת או הפרגולה לשימושית גם בחורף.

הסגירה נעשית באמצעות קירוי של יריעות ברזנט לפי המידות הסטנדרטיות או בהתאמה אישית. יריעות הברזנט של סגירת החורף אינן אחידות במכוון, במטרה ליצור פתח כניסה ויציאה ובמידת הצורך, גם פתח דמוי חלון לצפייה במתרחש בחוץ או לצורך אוורור של החלל.

אם יש לכם פרגולה או מרפסת, שהייתם רוצים ליהנות ממנה בכל ימות השנה, סגירת חורף היא בדיוק מה שאתם צריכים.

להיות בחוץ ולהרגיש בפנים

אחד היתרונות הבולטים של סגירת החורף הוא שבאמצעותה ניתן לשבת בחוץ, במרפסת או תחת הפרגולה, ולהרגיש כאילו אתם נמצאים בתוך הבית, משום שהיא מספקת הגנה מפני רוח וגשם ועמידה גם בפני מזג אוויר הסוער.



יותר מזה, בזכות הסגירה לא רק שיש בידוד מהקור או מהגשם שבחוץ, אלא שאפשר לחמם את המקום באמצעות פטריית חימום.

ומה קורה בקיץ?

סגירת החורף, כשמה כן היא ובאופן עקרוני, מיועדת לימים החורפיים של השנה.

נשאלת השאלה, מה עושים איתה בקיץ? התשובה פשוטה – את סגירת החורף פשוט וקל להרכיב ולפרק בהתאם לצורך. בנוסף, אין מניעה להשתמש בה גם בקיץ (ואפילו להתקין מאוורר תקרה).

בחירת הסגירה

כאמור, סגירות החורף מגיעות בגדלים שונים ובהתאמות שונות, לעתים באופן אישי. הלקוח הוא שצריך להגדיר את צרכיו ולבחור את סגירת החורף המתאימה לו.

ההתאמה לא באה לידי ביטוי אך ורק בהתאמת גודל היריעות לגודל השטח, אלא גם בתכנון הכניסה והיציאה, תכנון החלונות ואפילו בחירת הצבעים.

כדאי לדעת שכיום ניתן להשיג יריעות ברזנט בשלל צבעים ומהן ניתן לעצב סגירות חורף מעוצבות ומיוחדות.

לא רק לאנשים פרטיים

אם עד עתה התמקדנו בסגירת חורף בהקשר של אנשים פרטיים ובתים פרטיים, הרי שחשוב לציין את היתרונות של סגירת חורף עבור עסקים.

יש לא מעט עסקים, ובמיוחד בתי קפה ומסעדות, שבהם סגירת חורף יכולה להשמיש את השטח החיצוני גם בימים קרים וגשומים. כך, קהל הלקוחות ליהנות מעוד מקום והעסק מגדיל כך את ההכנסות השנתיות באופן משמעותי.


תגובות: 0

נגישות