האם כדאי לעשות ניתוח מתיחת בטן?

האם כדאי לעשות ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן הולך ונעשה פופולרי, ועדיין, כמו בכל ניתוח, חשוב לבחור באופן מושכל לאחר סקר שוק מקיף

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הבטן היא כנראה אחד האברים שנשים רגישות למראה שלו יותר מכל אבר אחר. הן עומדות שעות מול המראה, בוחנות אותה מכל הזוויות ובוחרות את המכנסיים, החולצה או השמלה שיסתירו את הבטן הכי טוב. לא מעט נשים חשות שגם כאשר הן ירדו במשקל, הבטן שלהן עדיין אינה מושלמת, והן צודקות. לעתים קרובות, גם פעילות ספורטיבית מאומצת, שינוי תזונתי וירידה במשקל, לא מחזירים את הבטן למה שהייתה, במיוחד אצל נשים שעברו היריונות.

זה השלב שבו הפתרון הוא מתיחה מקצועית לבטן. מדובר בניתוח פופולרי, אשר משולבים בו מספר מרכיבים בהתאם לצורך ולנתונים הרפואיים, כגון שאיבת שומן, הידוק שרירי הבטן, הסרת עודפי עור ועיצוב מחדש של הטבור.

איפה כדאי לעבור ניתוח מתיחת בטן?

ככל שעוברות השנים, ניתן לראות עוד ועוד מנתחים פלסטיים שמציעים את האפשרות של ניתוחי מתיחת בטן. רק טבעי הוא שתהיה דילמה לגבי בחירת הקליניקה הטובה ביותר.

חרף העובדה שמתיחה של הבטן מתבצעת בניתוח נפוץ שנשים רבות בעולם עושות, חשוב לזכור שלא בכל מקום כדאי לעבור אותו. מומלץ לבחור בקפידה את הקליניקה ולברר מספר נקודות:

  • מי הרופא המנתח?
  • כמה זמן אחרי הניתוח המטופלות משוחררות הביתה?
  • האם לרופא יש צוות מלווה שמסייע לו בעת הניתוח?
  • האם בקליניקה יש ציוד מספיק מתקדם בתחום הזה?
  • האם נשים אחרות שעברו ניתוחים כאלה בקליניקה יצאו מרוצות?

יתרה מכך, כדאי גם להתרשם אישית מהרופא שיבצע את הניתוח. התרשמות מוקדמת מאפשרת למטופלת להיות שלמה יותר עם ההחלטה שלה.

כמה באמת עולים ניתוחים מהסוג הזה?

כאשר מדברים על מתיחה של הבטן באמצעות ניתוח, אי אפשר שלא להזכיר את העלויות. בסופו של דבר, מדובר בעלויות לא קטנות. עם זאת, מאחר שנשים רבות חשות שהניתוח הזה ישנה את חייהן, המחיר לא יגרום להן לוותר עליו. מתיחת בטן מבחינתן היא המפנה שיגרום להן לאהוב שוב את מה שהן רואות במראה.

מה שכן חשוב לדעת הוא שמחיר גבוה לא בהכרח מבטיח שהמטופלת תצא מרוצה יותר מהמנתח או מהתוצאה הסופית.

לכן, מומלץ לפנות אל כמה מנתחים שונים ולקבל מהם הצעות מחיר. כך אפשר להשיג ודאות גבוהה יותר שהבחירה היא בחירה נכונה, וכמובן, לקבל אינדקציה לגבי המחירים המקובלים ולא לשלם מחיר מופקע.

תגובות: 0

נגישות