טעמנו: מיץ כתום עם כורכום וג'ינג'ר של פריניב

טעמנו: מיץ כתום עם כורכום וג'ינג'ר של פריניב

חברת פריניב השיקה לאחרונה מיצים כתומים עם ג'ינג'ר וכורכום בשתי וריאציות. הטעם מצוין, המחיר פחות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החל משייק סלרי ועד מיץ סלק… מיצים כבר מזמן הפכו לדרך נוחה וטעימה לצרוך מזון בריא שאנחנו לפעמים מעדיפים שלא לאכול בצורתו הגולמית.

את השייקים הללו אנחנו בדרך כלל מזמינים בבית קפה או מכינים בבית, וכעת אפשר למצוא שני מיצים חדשים (וטעימים) גם בסופר, לקנייה בבקבוקים: מדובר בסדרת מיצים של פריניב הכוללת שני סוגי מיץ עם ג'ינג'ר וכורכום, שניהם ללא תוספת סוכר:

  • מיץ תפוח עם גזר, בננה, לימון, ג'ינג'ר ושורש כורכום
  • מיץ תפוז עם מנגו, בננה, דלעת, ג'ינג'ר ושורש כורכום

טעמנו את שני המיצים. שניהם טעימים מאאוד, מתוקים אך לא מתוקים מדי ועם טעם עשיר. בגרסה שכוללת גזר, מרגישים מעט את טעמו של הגזר – אך הטעם עדין ולא דומיננטי.

הבעיה היחידה במיצים הכתומים של פריניב היא לא המיץ, אלא המחיר.

מדובר בבקבוק קטן, 330 מ"ל, שמחירו כ-16-17 שקל. מחיר כזה הופך את המיץ ללא נגיש עבור רוב הצרכנים, כי בעבור 17 שקל הם יכולים לקנות 2-3 בקבובוקי ליטר-ליטר וחצי של משקאות קלים אחרים, הרבה פחות מזינים, כמו קולה.

לדברי אפי דיין, סמנכ"ל השיווק בחברת פריניב, החברה השקיעה בפיתוח הסדרה החדשה כ-3 מיליון שקל. ייתכן שכעת היא רוצה להחזיר את ההשקעה, אבל באופן הזה יהיו הרבה פחות שירצו או יוכלו לקנות בקבוק מיץ כתום, לאור תכולתו הקטנה מאוד ומחירו הגבוה.

המשך לסדרת המיצים הירוקים של פריניב

הסדרה החדשה ממשיכה את מגמת החברה, שהכניסה לראשונה לישראל גם את סדרת המיצים הירוקים של פריניב, שפורסמה בפואנטה בעבר, הכוללים ספירולינה. המיצים אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל.

לא במקרה בחרה פריניב בכורכום וג'ינג'ר. המודעות לתועלות הבריאותיות של שורש הכורכום והג'ינג'ר הפכה את חומרי הגלם הללו לפופולריים, ובפריניב מזהים זאת. הכורכום נחשב לאנטיביוטיקה של הטבע, והעוסקים בספורט נוהגים להשתמש בו לטיפול בפציעות ספורט. הכורכום נחשב לרכיב טבעי נחקר ביותר, והוא מופיע ביותר מ-8,000 פרסומים ומחקרים מדעיים. מקובל לעשות שימוש בכורכום במקרים של בעיות במערכת העיכול, לחיזוק הגוף ולהגברת זרימת הדם.

ג'ינג'ר ידוע כשורש עם סגולות רבות, כמו הרגעת מערכת העיכול, הגברת תיאבון, דלקות חניכיים, כאבי שיניים, כאבי מחזור, אסתמה, שבץ, ואפילו סוכרת. המרכיב הדומיננטי בו הוא ג'ינג'רול, נוגד החימצון שגם אחראי לטעם החריף של הג'ינג'ר.

שוק תוספי התזונה מוערך בישראל בכ-900-950 מיליון שקל בשנה, מתוכם מגלגלת הקטגוריה של מוצרים המוגדרים כסופר פודס 150מיליון ₪ בשנה.

חברת פרי ניב הוקמה בשנת 1994 במושב דבורה שבחבל התענך למרגלות הרי הגלבוע על ידי משפחת יניב. החברה מנהלת כיום מפעל מודרני , מהמתקדמים והחדשניים בישראל, הממוקם באזור התעשייה מבואות גלבוע.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות