היער השחור – חופשה של נוף ואקשן לכל המשפחה - פואנטה

היער השחור – חופשה של נוף ואקשן לכל המשפחה

לא במקרה הפך היער השחור ליעד כה מבוקש בקרב התיירים הישראלים: פארק אירופה מצד אחד, טעב קסום מצד שני – והכול במחירים סבירים. איך מוצאים דילים ליער השחור?

דילים ליער השחור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא לשווא ישראלים רבים כבר ביקרו ביער השחור בגרמניה. לא מעט ישראלים מיצו כבר את הטיולים העירוניים בבירות ובערים האירופאיות הקלאסיות, החל מלונדון ועד ברצלונה, ומחפשים חופשה משפחתית של כמה ימים ואפילו כמה שבועות ביעד מסוג אחר.

היער השחור מציע מגוון פעילויות, פינוקים ועניין לכל המשפחה, ומספק זמן איכות של שלווה מצד אחד ואתגר מצד שני.

אם השם "היער השחור" זורק אתכם בדימיונכם אל אגדות מילדותכם, זה לא במקרה. מקור השם הוא באמת באגדות שנוצרו על-ידי תושבי הכפרים במקום לפני מאות שנים, אשר כיום מוכרות כ"אגדות האחים גרים".



הסיבה לשם "היער השחור" היא העצים הגבוהים שיוצרים צל, אך השם מטעה, מדובר בחבל ארץ ירוק וקסום שנראה כמו גלויה או ציור.

למה דווקא היער השחור?

לא מעט סיבות עומדות מאחורי בחירתן של משפחות רבות כל כך דווקא ביער השחור, החל מהנסיעה בתוך נוף עוצר נשימה של עצים מכל עבר, דרך פעילויות כמו רכיבה על סוסים ועד פארקי שעשועים לכל הגילאים – בראשם פארק אירופה המפורסם.

האזור מאפשר אטרקציות מגוונות, כך שגם אם נוסעים בהרכב של כמה משפחות וכל אחת אוהבת סוג אחר של בילוי, אפשר למצוא מענה שישאיר את כולם מרוצים – החל מרכבות הרים ועד מוזיאון פתוח שמדמה את החיים באזור לפני מאות שנים.

הרים מוריקים, נחלים שחוצים את הירוק, עצים גבוהים וחיות בר – ובתוך כל אלה אטרקציות מכל הסוגים, קשה למצוא סיבה טובה לא לבקר ביער השחור.

כמה באמת יעלה לכם נופש מסוג כזה?

כמו כל חופשה משפחתית, גם מטרתה של חופשה ביער השחור היא בילוי משפחתי מפנק ומעניין בלי לקרוע את הכיס.

אפשר בקלות למצוא דילים ליער השחור במחירים נוחים. האם עדיף לחכות לרגע האחרון או להזמין הרבה זמן מראש? על השאלה הזאת קשה לענות, אך בכל מקרה מומלץ לברר את המחירים מבעוד מועד כדי לקבל אינדיקציה לטווח המחירים הרלבנטי.

מן הסתם, חופשה במקום כה יפה ועתיר אטרקציות אינה חופשה זולה, אך אם משווים אותה לחלופה של חופשה במלון חמישה כוכבים בישראל, מגלים שלא תמיד נסיעה לגרמניה יקרה יותר.

קראו עוד כתבות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות