עיצוב פנים וניהול פרויקטים – שירות שלא כדאי לוותר עליו - פואנטה

עיצוב פנים וניהול פרויקטים – שירות שלא כדאי לוותר עליו

מעצבי פנים ומנהלי פרויקטים גובים מחירים שונים בהתאם לפרויקט, לרזומה שלהם ועוד, אבל זכרו – לפני שבוחרים מעצב פנים, חשוב לבצע לא רק השוואת מחירים, אלא גם השוואת עבודות שהוא ביצע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם החלטתם לעצב מחדש את הדירה שלכם מסיבות כאלה ואחרות – החל מרצון טבעי לחדש ולרענן וכלה בשינוי שיש לעשות בשל צרכים משפחתיים, יש סיכוי די גבוה שאין לכם מושג היכן להתחיל. נכון, יש גם אנשים שיש להם חוש עיצוב מפותח ויכולת ראייה מרחבית מופלאה, אבל רוב האנשים מתקשים לדמיין איך הבית יכול להיראות לאחר שינויים כאלה ואחרים. יש גם לא מעט כאלה שיודעים מה הם רוצים, אך לא יודעים כיצד להגיע אל היעד…

כמו שאתם מתמחים בעבודה שלכם ותוכלו לייעץ לאחרים בנושא שבו אתם מתמחים, גם עיצוב פנים הוא לא עניין לחובבנים, וזה כנראה השלב שבו תחפשו אנשי מקצוע בתחום עיצוב פנים וניהול של פרויקטים.

אנשי מקצוע המתמחים בעיצוב פנים וניהול פרויקטים, בפרט אנשי מקצוע מיומנים, יכולים לא רק להגשים את החלומות שתמיד חלמתם, אלא אף חלומות שלא העזתם לחלום. הם יכולים גם למקסם את החלל ולדאוג שכל הדברים שתמיד חשבתם שאין לכם היכן להניח – ימצאו את מקומם הטבעי וההגיוני.

ממי מזמינים שירותי עיצוב פנים וניהול פרויקטים?

בניגוד למקצועות שבהם קשה להעריך את איכות העבודה של בעל מקצוע, בתחום עיצוב הפנים וניהול פרויקטים זה דווקא די פשוט. תוצאות העבודה של מעצבי הפנים מתנוססות בכל בית שהם עיצבו ככרטיס ביקור, וכל שנותר הוא לאסוף המלצות.

אלא שהמלצות הן רק אחד הכלים לבחירת מעצב פנים ומנהל פרויקטים. כדאי, כמובן, לבדוק איזה ניסיון יש לו והאם הניסיון הזה רלבנטי לצרכים שלכם (למשל, אם מדובר בדירה ישנה ומאתגרת שמצריכה משנה זהירות).

בנוסף, חשוב לבחור באיש מקצוע שמסוגל להקשיב לכם. מכצבי פנים זקוקים ליכולת הקשבה,זמי נות ללקוח ותודעת שירות גבוהה. הפרמטר הזה משמעותי מאוד, כי אמנם אתם זקוקים לשירותיו של המעצב ומנהל הפרויקטים ומלכתחילה פניתם אליו לשם כך, אך איש מקצוע שהולך עם "הראש בקיר" עלול להותיר אתכם מאוכזבים.



קבלו מספר הצעות מחיר במקביל

יש לא מעט אנשי מקצוע העוסקים בתחום של עיצוב פנים וניהול של פרויקטים, ובאזורים שונים לעתים גובים מחירים שונים. מן הסתם, אל תיכנסו לפרויקט לפני שביררתם את עלותו והשוויתם בין מספר הצעות.

לכך יש להוסיף את השוואת האיכות והשוואת התוצאה – ייתכן שתפגשו איש מקצוע שיציע עיצוב פנים במחיר מצוין, אך אתם לא מתחברים לסגנון העבודה שלו.

חשוב לעשות עבודת תחקיר מקדימה כדי להבין את טווח המחירים הרלבנטי לסוג העבודה שאתם מזמינים, משום שבין אנשי המקצוע שנותנים שירותי עיצוב פנים וניהול פרויקטים קיימת שונות רבה. חבל לשלם מחיר גבוה מדי, אך לא תמיד כדאי לבחור אנשי מקצוע שנותנים שירותים במחירים נמוכים מאוד. כמו בכל תחום, רמת השירות והמקצועיות קשורה גם למחיר שגובה בעל המקצוע.

בנוסף, מומלץ לדבר עם לקוחות עבר שיוכלו לספר על מערכת היחסים עם בעל המקצוע, משום שכאמור, לפעמים עדיף לשלם קצת יותר כדי לעבוד עם מעצב פנים שיוכל לשדר אתכם על אותו תדר ולהביא את הבית לתוצאה הרצויה באווירה נעימה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

תגובות: 0

נגישות