כך תחסכו בניקוי השטיחים – טופ שטיחים כך תחסכו בניקוי השטיחים – טופ שטיחיםכך תחסכו בניקוי השטיחים – טופ שטיחים - פואנטה

כך תחסכו בניקוי השטיחים – טופ שטיחים

ניקוי שטיחים חייב להתבצע בצורה מקצועית שתגן על האריג, על הצבעים ועל מרקם השטיח. לא מעט חברות מציעות את השירות – כיצד אפשר להשוות בין הצעות המחיר?

Professionally Cleaning Carpets
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אופנות הולכות ובאות ועיצובים של בתים באים והולכים, אבל שטיח אפשר עדיין למצוא ברוב הבתים, לעתים בסלון בלבד, לעתים בחדרי השינה ולעתים אפילו במסדרון.

שטיח מייצר תחושה של חמימות ונעים לדרוך עליו, אבל איך שומרים עליו רענן ונקי לאורך זמן?

ניקוי שטיחים – איך עושים את זה נכון?

כולנו שואבים את השטיח ודואגים שלפחות מעל לפני השטח, הוא יהיה נקי. אלא ששאיבת השטיח פעם בשבועיים לא תגן על השטיח ממזיקים ולא תעזור לשמור עליו לאורך זמן.



בין סיבי השטיח (וגם בריפודים אחרים) מצטברים חיידקים רבים אשר אנו נושמים ובאים איתם במגע. ניקוי שטיחים וריפודים חיוני כדי לשמור על הבריאות, מעבר לשמירה על מראה השטיחים והריפודים.

לשם כך, יש צורך בניקוי שטיחים מיוחד שבעלי מקצוע מנוסים ומיומנים יודעים לבצע. ישראלים רבים השקיעו לא מעט כסף בשטיח, לפעמים אלפי שקלים, ובניגוד לבגד שזורקים לכביסה – ניקוי של שטיח צריך להתבצע בזהירות כדי לשמור על האריג, על הצבעים ועל המרקם.

הזהירות חשובה שבעתיים כאשר מדובר בשטיח עם ערך נוסטלגי, כזה שעבר בירושה וכדומה.

כדי לאתר בעל מקצוע מיומן שלא רק מבטיח אלא גם יודע מה שצריך לדעת על ניקוי שטיחים, מומלץ כמובן להיעזר בהמלצות, ולא פחות מזה, להיכנס לאתר של  חברת טופ שטיחים. לא רק ניקיון לשטיחים מזמינים בטופ שטיחים.

באתר אפשר לבצע גם השוואת מחירים מהירה ונוחה ולקבל הצעות מחיר מבין מספר חברות. באתר טופ שטיחים מופיעות החברות האמינות והמקצועיות ביותר בשוק.

בטופ שטיחים קיים מגוון שירותים נרחב מלבד ניקוי שטיחים, לרבות ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודים, ניקוי ספות, ניקוי ריפוד רכב, ניקוי ספות עור, ניקוי וילונות ועוד שירותים רבים.

כמה עולה לנקות שטיח?

מחירי ניקוי שטיחים תלויים בגורמים שונים אך באתר טופ שטיחים תוכלו לקבל טווח מחירים ממוצע כדי להבין כמה עולה לנקות שטיח.

במחירון ניקוי השטיחים תמצאו מחירי ניקוי שטיחים העשויים צמר, העומדים על 380-440 ₪. מחירי ניקוי שטיחים פרסיים עומדים על 350-550 ₪ ועוד.

מלבד מחירון לניקוי שטיחים, תמצאו מחירון לניקוי ספות וריפודים. כך למשל, ניקוי ספת שלושה מושבים מבד יעלה לכם 250 -400 ₪, וניקוי כורסא בודדת מבד יעלה 150-200 ₪.

מחירוני הניקוי שקיימים באתר טופ שטיחים מבוססים על מחקר מאתרים גדולים אחרים, ומחירונים אחרים שיעזרו לקבל את טווחי המחירים העדכניים בשוק.

לאחר עשיית התאמות בין המחירים גובש המחירון הסופי, אשר משקף באופן כמעט מלא את מחיקי השוק.


תגובות: 0

נגישות