כדורי טניס - מה צריך לדעת כדי להפיק הנאה מירבית מהספורט הלבן? כדורי טניס - מה צריך לדעת כדי להפיק הנאה מירבית מהספורט הלבן?כדורי טניס - מה צריך לדעת כדי להפיק הנאה מירבית מהספורט הלבן? - פואנטה

כדורי טניס – מה צריך לדעת כדי להפיק הנאה מירבית מהספורט הלבן?

מסתבר שגם כדורי טניס צריך לדעת לבחור, וגם במקרה הזה לא כדאי ללכת שבי אחרי מחיר נמוך

איך לבחור כדורי טניס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טניס הוא אחד מענפי הספורט האלגנטיים ביותר, ולמרבה השמחה, הוא גם אחד התחומים שבהם ישראל מצליחה לגדל דוורות של שחקנים טובים עם איכויות אולימפיות.

בין אם אתם או ילדיכם שחקנים חובבים ובין אם מקצוענים, מן הסתם אתם משקיעים לא מעט כסף בספורט המיוחד הזה, שמצריך בעיקר מחבט איכותי וכדורי טניס טובים.

כל ענף ספורט דורש מאיתנו להתאמן, ועדיף כמה שיותר. לכן גם אם אתם לא רואים את עצמכם או את ילדיכם מדורגים אי שם בצמרת הדירוג העולמי, לא כדאי להתפשר על כדורים לא מקצועיים שיפגמו גם בהנאה וגם בהישגים.

אם אתם נוהגים להתאמן בקביעות, יש סיכוי סביר שבמקום לסמוך על הכדורים שניתנים בהשאלה במגרש שאתם שוכרים, תעדיפו את הכדורים שלכם – במיוחד אם הם כדורים מקצועיים שאתם רגילים לשחק בהם.

שווה להשקיע בכדורי טניס?

ייתכן שאם אתם עושים את צעדיכם הראשונים על מגרש הטניס, ההתעסקות בקניית כדורים תיראה לכם מיותרת או מוגזמת, אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. כדור טוב חיוני למשחק טוב לא פחות ממחבט איכותי.

גם בתחום הזה, כמו בכל תחום אחר, יש רמות שונות של כדורים ולא מעט אפשרויות.

כאשר אתם מחפשים כדורי טניס טובים שכדאי יהיה לקנות, יש לבדוק פרטים כמו זהות החברה שייצרה את הכדורים, האם הביקורות משבחות אותם והאם הם צהובים וסטנדרטיים או שהם מגיעים בצבעים אחרים.



כדורי הטניס היחידים שמאושרים הם בצבע צהוב זוהר או לבן.

עבור שחקנים שמשחקים במשחקים רשמיים, הכדורים הרלבנטיים צריכים לעמוד בקריטריונים שונים, כמו משקל, גודל, עוצמת הקפיצה והרכב החומרים שלהם. גם מי שרוצה לשחק במגרש הקרוב לביתו חייב לוודא לפחות פרמטר אחד מרכזי – הקפיציות של הכדור.
הכדור חייב להיות קופצני מספיק כדי להתאים לכל סוג של משטח – משטח קשה, חימר ודשא. שחקנים נוהגים בדרך כלל לזרוק את הכדור מגובה של 2.5 מטרים, ואם הוא קופץ חזרה לגובה של 1.35-1.50 מטר – הוא תקין.

קל להיסחף אחרי מחיר נמוך ולקנות כדורים זולים, אך לא סתם אומרים ש"הזול עולה ביוקר". יש סיכוי גבוה שאחרי פעם-פעמיים כבר לא תוכלו ליהנות מהם. כדורים שאינם איכותיים מאבדים את האוויר מהר מאוד, וכל חוויית המשחק תיפגם.

המקום הנכון לקנות בו ציוד לטניס

בין אם אתם מחפשים היום כדורי טניס ובין אם מחבט או ביגוד לטניס, תוכלו למצוא מגוון עשיר בחנויות מקוונות (כמו כל מוצר אחר, בעצם).

לא מעט ישראלים כבר עברו לרכישה אונליין של ציוד ספורט, בין היתר, של כדורי טניס וציוד טניס לסוגיו. היתרון הוא גם מחירים זולים וגם חיסכון בזמן, משום שאפשר להזמין שליח עד פתח הבית.


תגובות: 0

נגישות