מנכ"ל קסטרו גבי רוטר: "אתר קסטרו יספק בקרוב הזמנות תוך 24 שעות"

מנכ"ל קסטרו גבי רוטר: "אתר קסטרו יספק בקרוב הזמנות תוך 24 שעות"

בוועידת גו אי-קומרס השנתית של מידע כנסים, חשף רוטר כי קסטרו משפרת את המשלוחים, כינה את הרגולציה בישראל "פופוליסטית" וגילה מה הוא חושב על אמזון כפלטפורמה עבור קסטרו

אתר קסטרו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

"אנחנו עומדים להכריז על מהלך חדשני – כל הזמנה שתיכנס דרך האתר עד השעה 17:00, תסופק למחרת היום" – כך הכריז היום גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו.

"כיום ההתחייבות שלנו היא לשלושה ימי עסקים, ואנחנו בדרך כלל מספקים את המשלוח בפחות זמן. ההבטחה החדשה שלנו תהיה משלוח למחרת ההזמנה, לכל מקום בארץ, עבור כל הזמנה שתיכנס עד השעה 17:00".

את ההתחייבות הזאת נתן רוטר, שעומד כיום בראש אחת מקבוצות האופנה הגדולות בארץ, בוועידת GO eCommerce השישית, שהתקיימה בתל אביב ובה גם היה לי הכבוד להנחות פאנל מרתק בנושא האתגרים הניצבים נגד בפני חברות שילוח ואי-קומרס.




רוטר: "המגזר העסקי בישראל מופלה לרעה בגלל מדיניות פופוליסטית"

רוטר גם לא היסס להתייחס למצב המאתגר והמורכב שבו מצויים הקמעונאים בארץ היום, ובפרט רשתות האופנה – כאשר ישראלים רבים מעדיפים להזמין מוצרים אונליין מחו"ל בשל הפטור שניתן ממס עבור קנייה בסכום של עד 75$.

"הרגולציה בארץ פופוליסטית לחלוטין, היא גורמת לאפליה בינינו לבין עסקים בחו"ל. "החקיקה הנוכחית פוגעת ביכולת שלנו להעסיק כאן אנשים ופוגעת גם בהכנסות ממסים. האם זה הגיוני שיש אתרי סחר בעולם שהשוק השני בגודלו אצלם – אחרי המדינה שלהם עצמם – זו מדינת ישראל? ככה זה למשל ב NEXT. איך זה הגיוני?".

לשאלת המראיין, תימור גורדון, באשר לאפשרות לא להילחם בענקיות סחר כמו אמזון אלא להצטרף אליהן – רוטר השיב תשובה מעניינת: "ברור שאי אפשר לשלול את הגישה של "if you can't beat them, join them" כשמדובר באמזון או בפלטפורמות אחרות. אמזון היא לא היחידה, יש גם את וולמארט ועוד. אחת האפשרוויות היא להיכנס לפלטפורמות האלה. אני לא יודע עדיין איך לעשות את זה, אבל זה יכול לייצר מודעות למותג במקומות שאין למותג כמו קסטרו מודעות בכלל".

קים קרדשיאן, קרולינה למקה, קסטרו והאסטרטגיה שביניהן

כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה הושלמה העסקה בין קסטרו לבין קבוצת הודיס, שמחזיקה בין היתר ברשת המשקפיים קרולינה למקה.

העסקה הפכה את קסטרו לאחת משתי קבוצות האופנה הגדולות בישראל, אבל מעבר לכך, היא מספקת לה רגליים גם בחו"ל. בעוד שקסטרו היא מותג ישראלי במהותו, קרולינה למקה כבר פעילה במספר מדינות בחו"ל ויש לה שאיפות גדולות – כפי שגם עולה מדבריו של גבי רוטר: "השותף שלי, יוסי גביזון (מייסד הודיס וקרולינה למקה), הוא גאון מסחרי. הוא החליט שהוא רוצה לחדור לשוק האמריקאי והבין שכדי לעשות זאת צריך להגיע אל מובילי דעת קהל. לכן, הוא הגיע עד קים קרדשיאן בעצמו, כדי שתהיה פרזנטורית. אנחנו ניכנס לשוק האמריקני בכל העוצמה עם קרולינה למקה, זה כבר ברור וזה כבר הוחלט. אנחנו צריכים עדיין להבין מה המלאי הדרוש לנו, משום שייצור משקפיים אורך 5 חודשים, אבל זה יקרה.

"צריך גם לזכור שלקרולינה למקה עדיין אין אתר למעשה. אנחנו סימנו את המטרה ועכשיו צריך ללכת אחורה ולסלול את הדרך כדי להגיע אל המטרה. בכל מקרה, לגבי אמזון, אני עוד לא יודע אם נכון לקרולינה למקה לעבוד עם פלטפורמה כמו אמזון".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות