שיפוץ משרדים - מה כדאי לדעת - פואנטה

שיפוץ משרדים – מה כדאי לדעת

שיפוצים למשרדים הם אמנות בפני עצמה, ולא כל מי שעשה שיפוצון קטן בבית יכול לסייע ולהוביל שיפוץ למשרדים. אז מה כדאי לזכור לפני שבכלל בוחרים קבלן שמבטיח ניסיון בשיפוצים למשרדים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא מעט עצמאים ובעלי חברות מחליטים להפסיק לשכור משרדים, ובמקום זאת לרכוש נכס. במקום לשלם דמי שכירות לאורך שנים רבות, הם מעדיפים "לעשות לביתם", תרתי משמע.

כאשר מחליטים על צעד משמעותי כל כך, צריך כמובן להביא בחשבון שכמעט כל נכס שייבחר בסוף, יהשיפוץ משרדים – נתונים שכדאי לדעתיה זקוק לשיפוצים ולהתאמות כדי להתאימו לחברה ולצרכיה. אמנם, המחשבה על שיפוץ מעוררות אצל רבים חששות מסיוט מתמשך, אבל זה לא חייב להיות כך, השאלה בידי מי מפקידים את המשימה.

יש לא מעט סיבות לשיפוץ משרדים, חלקן נוגעות לעובדים וחלקן ללקוחות, כאשר מחקרים כבר הוכיחו שמקום עבודה נעים מגדיל את תפוקות העובדים. לכן, בין אם קניתם נכס חדש ואתם משפצים אותו ובין אם אתם נכנסים למשרדחם קיימים (או משפצים את המשרדים שלכם), תמיד חשוב לקחת בחשבון את רווחת העובדים.

כשמדובר בעסק, למשל, הרבה יותר חשוב לבחור קבלן שעומד בזמנים מאשר במקרה של שיפוץ בית למגורים, בשל ההפסדים הכלכליים הכבדים שעלולים להיגרם מעיכוב במעבר. עיכוב בשיפוץ, במיוחד בישראל, נתפס משום מה כגזירת גורל, אבל זה ממש לא חייב להיות כך וזה גם לא תמיד קורה.

בחברות רבות מבטיחים שיפוץ תוך חודשיים-שלושה, אבל חברה מנוסה עם צוותים קבועים יכולה גם לסיים פרוייקט שיפוץ משרדים בפחות מחודש.

עם מי תרצו לצאת לחוויה של שיפוץ משרדים?

שיפוץ של משרדים מצריך חשיבה על כל משימות החברה, כוח האדם העובד בה ועוד.

כאשר אתם מחליטים לצאת לדרך, עליכם לבחור בקפידה את הקבלנים שיבצעו את המשימה הזאת. שיפוץ משרדים בפועל צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע רציניים, בעלי רזומה ומוניטין בתחום וכאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם.

לכן, חשוב לבצע תחקיר, לבקש המלצות מעמיתים וגם להסתכל בעיניים בוחנות על משרדים של חברות אחרות כאשר אתם מבקרים בהן, כדי ללמוד מטעויות ומהצלחות של אחרים.

מי ידאג לאישורים מהעירייה?

מעבר לעניין הפרסונלי, חשוב כמובן לסגור מראש בצורה מדויקת מה כוללים בפועל השיפוצים. לא אחת צריך לדאוג לאישורים שונים מהעירייה ומגורמים אחרים כדי לבצע שיפוצים מסוימים ולא כל הקבלנים לוקחים זאת על עצמם.

לכן, בין אם אתם רוצים להוסיף מרפסת או שאתם צריכים לעשות שיפוצים אחרים שדורשים גם בירוקרטיה, עדיף יהיה לבחור קבלנים שיטפלו גם בצד הזה של הדברים.

סיכום ברור לגבי המחיר

גם אם ברור לכם שמדובר בהוצאה לא זניחה ואתם נערכים לזה נפשית או כלכלית, עדיין חשוב לברר מראש כמה צפוי לעלות השיפוץ.

ככל שתקבלו תוכנית מפורטת יותר, כך תוכלו לתעדף את ההוצאות ולבחור במה להשקיע יותר ובמה פחות.

ייתכן שיש חלקים שתחליטו לוותר עליהם או לדחות אותם למועד אחר. בכל מקרה, כדאי לזכור שלעתים קרובות קיימת חריגה מהסכום שהקצבתם, לכן עדיף מלכתחילה להקציב פחות מהסכום המירבי שאתם באמת יכולים להשקיע.

תגובות: 0

נגישות