מה באמת צריך לדעת על טיפולי פנים בעידן המודרני?

טיפולי פנים – המחיר הוא לא השיקול המרכזי

כאשר בוחרים קוסמטיקאית לטיפולי פנים, עלולים ללכת שבי אחרי מחיר נמוך או אחרי הבטחות לחומרים מסוימים, אבל כדי לבחור מי שתיגע בפנים שלנו, יש להתייחס למכלול של גורמים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

רובנו חוששים מהשפעת הזמן ומנסים לעשות את הכול כדי לצמצם את השפעתו על המראה שלנו, במיוחד מראה הפנים  לכן, ביקור אצל קוסמטיקאית הוא מסוג ביקורי החובה של ישראליות וגם ישראלים רבים.

בסופו של דבר, זה לא באמת משנה בני כמה אתם או האם אתם נשים או גברים, וברוח התקופה הנוכחית, גם גברים עוברים טיפולים כאלה, כולל טיפולים למילוי קמטים.

טיפול פנים אינו מסתכם במשיחה של קרם או מסכה. גם אם מוסיפים לתהליך עיסוי לצלילי מוזיקה מרגיעה – אין בזה די כדי להפוך טיפול ליעיל. קוסמטיקאית מוסמכת צריכה לדעת להמליץ ללקוחותיה על הטיפולים ולהתאים להם אותם, שהרי טיפול באקנה אינו דומה לטיפול אנטי-אייג'ינג, למשל.

למעשה, מגוון טיפולי הפנים הולך ומתרחב בהתאם לצרכים – החל מטיפול לנערות מתבגרת, דרך טיפולי פנים לנשים בהיריון, ועד טיפולי פנים לגברים או טיפולי פנים לטיפול באקנה, לכל אחד מאלה התמחויות משלו.

לכן, הקוסמטיקאית צריכה לשוחח עם המטופלת, להכיר את הרגלי הטיפוח שלה, להכיר את העור שלה ולמעשה לעשות אבחון יסודי של עור הפנים שלה. היא גם צריכה לדעת מה היסטוריית הטיפולים שלה, במיוחד אם היא הגיבה בעבר לא טוב לטיפול מסוים.

רק לאחר שמתקבלת אצלה תמונה מלאה של מרקם העור, היסטוריית טיפולים, רגישויות ידועות לחומרים וכמובן תיאום ציפיות, מתחיל השלב הבא – בנייה של תכנית טיפולים מותאמת אישית.

איפה כדאי לעשות טיפולי פנים?

טיפולי פנים אפשר כמובן לעשות בכל מקום ואצל כל אחת, אבל מאחר שמדובר בפנים – הדבר האחרון שכדאי הוא להמר. לכן, מחיר הוא כמובן לא השיקול בבחירת אשת המקצוע, אלא הניסיון שלה, ההמלצות שתקבלו וסוגי טיפולי הפנים שהיא יודעת לעשות.

בנוסף, כדאי יהיה גם לבדוק את מכון היופי עצמו. האם זה מכון יופי מטופח? האם נעים להיכנס אליו? האם יש כאן הקפדה על היגיינה?

כל אלה חשובים כמובן לבריאות, ומשפיעים גם על חוויית הטיפול.

איך להוזיל את טיפולי הפנים?

כל קוסמטיקאית גובה מחירים קצת אחרים, אבל לרוב יש מנעד מחירים שנחשב מקובל.

כאשר אשת מקצוע גובה מחיר מאוד נמוך, זה כמובן מעורר חשד. מצד שני, מחיר גבוה מדי לא בהכרח יבטיח טיפול טוב ויעיל.

לכן, חשוב להכיר את המחירים המקובלים בענף ביחס לשוק. בנוסף, כדאי לבדוק אם ניתן לעשות סוג של מנוי או אולי כרטיסייה לכמה טיפולים, בדרך כלל זה מוזיל את המחיר.

תגובות: 0

נגישות